Είμαι μικρός και μαθαίνω τον κόσμο

Thursday, April 05, 2007

Η γιορτή της μάσας

Πάσχα φέτος θα την κάνω για το χωριό του πατέρα μου. Μαζεύονται όλα τα ξαδέρφια εκεί καθώς και μερικοί οικογενειακοί τους φίλοι και ζούμε οικογενειακές στιγμές. Και ως συνήθως θα είμαι ο μοναδικός μπάκουρος. Πάντα τα ξαδέρφια μου φέρνουν τα αμόρε τους. Εγώ πάλι κρατάω χαρακτήρα. Έχω παρατηρήσει πως όταν σε οικογενειακές μαζώξεις πας με γυναίκα οι άλλοι αρχίζουν να της λένε παρουσία σου ιστορίες για σένα. Λες και η γκόμενα σου περιμένει να ακούσει την άποψη τρίτων για να σχηματίσει άποψη για σένα.

Επιπλέον η Άρτεμις τυγχάνει να είναι και κουκλάρα και δεν αντέχω τις κομπλεξικές συμπεριφορές από άντρες που έχουν ανασφάλεια απέναντι στις ωραίες γυναίκες. Όποτε την έχω πάρει σε παρέα με φίλους μου τουλάχιστον ένας βγαίνει έξω από τα νερά του και της το παίζει καλούλης με υπερβολικά πολλά κομπλιμέντα για να εισπράξει τι ακριβώς μου διαφεύγει. Οπότε καλύτερα μόνος και μισή ντροπή δική μου μισή δική τους. Τα σόγια είναι πολύ ωραία κατάσταση αρκεί να μην τους επιτρέπεις να μπαίνουν στην προσωπική σου ζωή. Και βέβαια μου είναι πρακτικά αδύνατο να κοιμάμαι στο ίδιο κρεβάτι μαζί της και να μην την πηδήξω, μιας κι έχει την εκπληκτική συνήθεια να κοιμάται εντελώς γυμνή χειμώνα-καλοκαίρι. Πόσο να αντέξω ο άνθρωπος. Και στο χωριό δεν λέει γιατί έχουμε και παιδιά στα σπίτι.

Είχα σκοπό να πάω με τη μηχανή ώστε να μη φάω όλη την κίνηση στο γυρισμό αλλά έτσι όπως γαμιέται ο καιρός δεν το βλέπω. Το κρύο γουλαντρίζεται, φοράω το δερμάτινο με ενίσχυση και δεν χαμπαριάζω Χριστό. Η βροχή όμως είναι πίκρα. Ως συνήθως θα πάρω δύο τρία βιβλία και ανάθεμα αν διαβάσω πάνω από δέκα σελίδες συνολικά.

Αν και η εκκλησία δεν είναι από τις μεγάλες συμπάθειες μου, πάντα πάω Μεγάλη Παρασκευή κάνα δίωρο πριν βγει ο επιτάφιος και παρακολουθώ την «παράσταση». Οι ψαλμοί με συγκλονίζουν, μου ‘χει μείνει από την εποχή που πήγα Άγιο Όρος και ξύπναγα στις 4 το ξημέρωμα για να παρακολουθήσω τις δοξολογίες. Με συναρπάζει όλο αυτό το κλίμα κατάνυξης. Αφήστε που η εκκλησία είναι μεγάλη πασαρέλα. Όλες οι γκόμενες βαμμένες και στην τρίχα πάνε. Το μακιγιάζ πάει πακέτο με την κατάνυξη.

Η Ανάσταση από την άλλη μου τη δίνει λόγω βεγγαλικών. Πέρσι τσακώθηκα με έναν μπάτσο γιατί καθόταν σα μαλάκας και δεν έκανε παρατήρηση σε κανέναν ενώ έριχναν τα βόδια αβέρτα βεγγαλικά στο προαύλιο ένα μέτρο από εκεί που στεκόμασταν. Ως συνήθως σε αυτή τη χώρα το πρόβλημα είναι που δεν εφαρμόζονται οι νόμοι. Οπότε δεν πάω στην Ανάσταση και όλα καλά. Γιατί το να κάτσω να χαλάω το συκώτι μου αξιώνοντας από τον εκάστοτε κόπανο μπάτσο να κάνει τη γαμημένη τη δουλειά για την οποία πληρώνεται είναι άσκοπο. Αν στην ίδια εκκλησία ερχόταν ο Καραμανλής δεν θα έπεφτε ούτε καψούλι. Ένιγουεις, δεν χολοσκάω.

Πρώτα ο Θεός που λέει και η μάνα μου, θα την κοπανήσω σήμερα το μεσημεράκι για να γλυτώσω το μπούγιο της μεγάλης Παρασκευής. Αν πάλι βρέχει θα περιμένω να φύγω αύριο μπας και γυρίσει ο καιρός.

Υ.Γ. Το άσμα είναι αφιερωμένο στο βατραχοκόριτσο που «έκαψε» αυτό που είχε καβάτζα για σέξια μετά μουσικής.

10 Comments:

  • Να περάσεις καλά και να προσεχεις με την μηχανή.
    Καλό Πάσχα!

    By Blogger jul, at 8:41 AM  

  • "Όποτε την έχω πάρει σε παρέα με φίλους μου τουλάχιστον ένας βγαίνει έξω από τα νερά του και της το παίζει καλούλης με υπερβολικά πολλά κομπλιμέντα για να εισπράξει τι ακριβώς μου διαφεύγει."

    Τί ενοείς?

    By Blogger Nobody, at 9:47 AM  

  • Καλα να περασεις και το νου σου στο δρομο!!!

    By Blogger ΠΡΕΖΑ TV, at 9:51 AM  

  • Χαχαχα παλιοαλήτη!
    Ευχαριστώ πολύ το χρειάζομαι μια και φιλοξενώ "ΤΟΝ ΘΕO" αυτές τις μέρες στο σπίτι-κρεβάτι-τραπέζι..
    Καλή Ανάσταση καλό Πάσχα και προσοχή στα σόγια..

    By Blogger vatraxokoritso, at 2:35 AM  

  • Καλό Πάσχα σε σένα και σε όσους αγαπάς!! Και καλή επιστροφή!!

    By Blogger seaina, at 4:44 PM  

  • Ελπίζω να έφαγες καλά!
    Οχι τίποτα άλλο! Αλλά για να δικαιώσεις και τον τίτλο του ποστ σου!
    Χρόνια σου πολλά!

    By Blogger Debby, at 12:25 AM  

  • Εγώ να δεις ένα Πάσχα στο Λεωνίδιο που από τον ουρανό πέφταν τα αερόστατα (μια ηλιθιότητα αν την ξέρεις που ανάβουν στουπιά με πετρέλαιο και πετάνε αερόστατα τα οποία συνήθως παίρνουν φωτια και πεφτουν στα κεφάλια του κόσμου)
    και στους δρόμους να σκάνε δυναμιτάκια!!!
    Εθιμο σου λέει ο άλλος και καμαρώνει.
    Τους φασκέλωσα και δεν ξαναπάτησα

    By Blogger ------, at 9:01 AM  

  • Καλέεεεε, δεν έχουν κλειδαριές οι πόρτες στο χωριό σου ;-)

    @ Nana: Κι εμείς πέρσυ πήγαμε για Πάσχα στο Λεωνίδιο και αλαλιάσαμε - όχι από τα αερόστατα, αλλά από τα βαρελότα. Δεν ακούσαμε τίποτα από την λειτουργία της Ανάστασης, ούτε καν το Χριστός Ανέστη. Φρίκη!

    By Blogger Σοφία, at 8:11 PM  

  • ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ΡΕ ΜΠΑΜΙΑ?
    ΕΧΟΥΜΕ ΑΡΧΙΣΕΙ ΝΑ ΑΝΗΣΥΧΟΥΜΕ ΟΙ ΜΑΛΑΚΕΣ...

    By Blogger vatraxokoritso, at 9:50 PM  

  • @nobody
    Εννοώ πως μερικοί άντρες έχουν κόμπλεξ απέναντι στις όμορφες το οποίο επηρεάζει τη συμπεριφορά τους.

    @nana
    Δεν το ήξερα το έθιμο και τώρα που μου το 'πες θα φροντίσω να μην πάω ποτέ Πάσχα στο Λεωνίδιο.

    @σοφία
    Κλειδαριές έχουμε. Ηχομόνωση όχι.

    By Blogger Alitovios, at 3:16 PM  

Post a Comment

<< Home