Είμαι μικρός και μαθαίνω τον κόσμο

Thursday, March 08, 2007

Μια ομορφιά

Ήθελα να γράψω κάτι με αφορμή την ημέρα αλλά νοιώθω πως η σημερινή μόνο γιορτή δεν είναι αλλά μια ανοιχτή πληγή και κυρίως μια επισήμανση σε όλους τους άντρες για το πόσο μαλάκες μπορούμε να γίνουμε.

Μετά όμως είδα αυτό. Πολύ δυνατό κείμενο. Και πολύ αληθινό. Έψαξα να βρω το βιβλίο σε δύο-τρία online βιβλιοπωλεία αλλά μάλλον είναι νωρίς. Δεν πειράζει, θα περιμένω. Θα το δωρίσω σε πολλούς ανθρώπους γιατί αυτή η κοπέλα έχει μια αλήθεια στα κείμενα της που με συγκλονίζει.

5 Comments:

  • Τώρα εγώ τί να πω...

    Τί υπάρχει να πεις σε ανθρώπους που μοιράζουν τόσο δυνατά λόγια για σένα. Ειλικρινά νοιώθω αδύναμη να περιγράψω τί έχω αισθανθεί στα μπλογκς και σε λόγια σαν τα δικά σου.

    Απ΄τα βάθη της καρδιάς μου, ευχαριστώ πολύ πολύ πολύ. :)

    By Blogger ---., at 7:31 PM  

  • φίλε, το διάβασα το μεσημέρι και κοκάλωσα... μετά από αυτό το κείμενο δεν υπάρχουν λόγια να πεις, όλα είναι κενά, ανούσια και λίγα...

    By Blogger Natalia, at 8:00 PM  

  • Την διαβάζω καιρό...και πραγματικά έμεινα κόκκαλο!!!!!
    Αυτό το κείμενο δεν χρειάζεται σχόλιο...

    By Blogger jul, at 9:33 PM  

  • Εγώ την διάβαζα σπάνια (κρίμα) αλλά ποτέ δεν είναι αργά.
    Θα πάρω το βιβλίο της όπως και δήποτε!
    Α! Κυκλοφορεί από Δευτέρα.
    Θα κοιτάξω στο ιντερνετ πρώτα μπας και το βρω. Γιατί για να φθάσει Ρόδο ζήτω που καήκαμε...

    By Blogger Debby, at 10:25 PM  

  • @constantina
    Να 'σαι καλά για να απολαμβάνουμε τα κείμενα σου. Άλλοτε να γελάμε, κι άλλοτε να κλαίμε.

    By Blogger Alitovios, at 11:19 AM  

Post a Comment

<< Home