Είμαι μικρός και μαθαίνω τον κόσμο

Sunday, March 04, 2007

Δύσκολοι καιροί για πρίγκιπες

Παρασκευή βραδάκι έχω βγει για καφέ με έναν φίλο. Πήγαμε Μπουρνάζι το οποίο έχει από τις πιο προσεγμένες και χλιδάτες καφετέριες στην Αθήνα και συνάμα τον χειρότερο κόσμο που μπορείς να δεις έξω. Αυτή η δυσαναλογία βγάζει μάτι και δεν έχω καταλάβει αν προσπάθησαν για να την πετύχουν. Ένιγουεις, άμα έχεις ωραία παρέα το περιβάλλον σου είναι αδιάφορο, τουλάχιστον εμένα μου είναι.

Αφού την αράξαμε σε κάτι υπέροχους καναπέδες και αρχίσαμε να τα λέμε ο δικός μου ήταν με το ένα αυτί σε εμένα και το ένα μάτι στο κινητό στο οποίο πληκτρολογούσε με αστρονομική για τα δικά μου δεδομένα ταχύτητα μηνύματα και λάμβανε απάντηση εξίσου γρήγορα. Προσωπικά για να γράψω μήνυμα στο κινητό θέλω περί το ένα πεντάλεπτο.

Μέσα στο πρώτο μισάωρο είναι συνεχώς πάνω από το κινητό και υπολογίζω πως πρέπει να’ χει στείλε καμιά ντουζίνα μηνύματα οπότε κρανιόνομαι ελαφρώς. Ρε μαλάκα του λέω, θα παίζεις για πολύ ακόμα με τον δονητή; Τι στο πέος γράφεις τόση ώρα; Μαλακίες μου λέει. Και σε ποιον γράφεις μαλακίες; Σε μια πιτσιρίκα. Και γιατί δεν την παίρνεις τηλέφωνο να της τα πεις να ξεμπερδεύεις; Γυρνά και με κοιτά με ένα απορημένο ύφος.

Πότε μου λέει ήταν η τελευταία φορά που έκανες ερωτική σχέση με πιτσιρίκα; Ξέρω κι εγώ, τι δεκαετία έχουμε; ΟΚ δικαιολογείσαι μου λέει. Κι εκεί μου εξήγησε τα επεισόδια που έχω χάσει. Με τις πιτσιρίκες λέει το στόρι εξελίσσεται κυρίως μέσω κινητών όπου πρέπει σε ημερήσια διάταξη να στείλεις δύο ντουζίνες μηνύματα. Κι εγώ σα μαλάκας εξακολουθώ να ρωτάω γιατί δεν την παίρνεις τηλέφωνο να μιλήσετε. Γιατί μου εξηγεί όλο το θέμα είναι ένα παιχνίδι. Παιχνίδι εντυπωσιασμού.

Για κάτσε ρε αδερφέ του λέω γιατί νοιώθω και λίγο ηλίθιος. Είσαι τριανταπέντε και είναι πόσο, δεκαοχτώ; Τι παιχνίδι εντυπώσεων και πίπες μου λες; Είναι δεδομένο πως θα την εντυπωσιάσεις. Ναι μου λέει, αλλά το θέμα είναι αν θα καταφέρει να με εντυπωσιάσει αυτή. Α, κι εγώ νόμιζα πως σε ενδιαφέρει επειδή έχει ωραίο κώλο. Δεν είναι για μένα ρε κόπανε αυτό το θέμα μου λέει, γι αυτή είναι. Κι εσύ που είσαι έμπειρος άντρας γιατί δεν της λες πως αυτά είναι μαλακίες και η ουσία είναι αλλού; Γιατί δεν την ενδιαφέρει. Και γιατί δεν την ενδιαφέρει; Γιατί έτσι έχει μάθει ρε συ μου λέει. Έχει γαλουχηθεί στη νοοτροπία πως η γυναίκα πρέπει να έχει το πάνω χέρι και να είναι ανταγωνιστική. Εξ’ ου και όλο το θέμα είναι αν θα καταφέρει να με εντυπωσιάσει.

Εγώ πάντως αλλιώς τις θυμάμαι τις πιτσιρίκες πριν καμιά δεκαπενταριά χρόνια. Γιατί όλο αυτό που μου περιέγραφε ο φίλος μου, μού φαίνεται εξόχως προβληματικό. Για να το πω με άλλα λόγια αναρωτιέμαι που στο κέρατο πήγε η θηλυκότητα. Στο cosmopolitan σελίδα 36 μάλλον.

By the way, τώρα που είπα θηλυκότητα προσπαθώ να θυμηθώ πότε ήταν η τελευταία φορά που είδα πιτσιρίκα να φοράει φόρεμα. Δεν γνωρίζω, δεν απαντώ που λένε και στις δημοσκοπήσεις. Αχ και βαχ.

19 Comments:

  • Πρίγκιψ Αλιτόβιε, έχει δίκιο ο μοντέρνος φίλος σου. Το σύγχρονο φλερτ γίνεται μέσω κινητού ή μέσω internet chat. Συμβαδίζει με την τεχνολoγία κατάλαβες? Εκ του ασφαλούς with plenty of bullshit on top.

    By Blogger Nobody, at 6:32 PM  

  • Την ίδια άποψη έχει και το παιδί που είμαστε μαζί πάνω στο θέμα.Προσωπικά όμως όταν θέλω να του πώ κάτι διαφορετικό,το διατυπώνω με μεγαλύτερη ευκολία γραπτώς.Άλλωστε τα λόγια πετάνε,το γράμμα μένει..Τώρα αν είναι να κανονίσουμε για καφέ,ναι είναι λίγο βλακεία να μπαίνουμε σε τόσο κόπο!

    By Blogger Alma Libre, at 7:06 PM  

  • Το επόμενο βήμα ειναι να την βρίσκει και με cyber sex με μια πιτσιρίκα από την Τανζανία!!!
    Ειλικρινά κάποια εποχή, πριν 9 χρόνια το έκανα, και μάλιστα έγραφα μήνυμα σε 1 λεπτό, πλέον βαριεμαι του θανατά να μηνυματίζομαι... προτιμώ χίλιες φορές να ακούω την φωνή του άλλου σε ότι και να λεει....

    Α...και κάτι τελευταίο, μα αν καλέ μου αλήτόβιε βάλουν φούστα τα κοριτσάκια που αναφέρεις θα φανούν τα σκελετωμένα πόδια τους... έτσι όπως έχουν γίνει όλα!

    By Blogger jul, at 7:07 PM  

  • Το θέμα δεν είναι τι έχει γίνει η θηλυκότητα, αλλά πώς χρησιμοποιούμε τη μοντέρνα τεχνολογία. Πρόσφατα επέστρεφα σπίτι μετά από πολυήμερη απουσία και είχα κανονίσει με μια φίλη μου (30+ Μαΐων) να της στείλω μύνημα μόλις φτάσω σπίτι για να έρθει να πιούμε καφέ.

    Εγώ: EIMAI SPITI. MOLIS EFKAIRISEIS ELA.
    Αυτή: OK. ΣΕ 10 ΛΕΠΤΑ ΤΕΛΕΙΩΝΩ ΔΟΥΛΕΙΑ ΚΑΙ ΕΡΧΟΜΑΙ.
    Αυτή (πάλι): ΘΕΣ ΝΑ ΦΕΡΩ ΤΙΠΟΤΑ ΑΠΕΞΩ?
    Εγώ: OXI, EIMAI OK.
    Αυτή: ΚΟΥΛΟΥΡΑΚΙΑ? KANENA XYMO?
    Εγώ (με τα νεύρα τσαντάλια): OXI, OXI DEN THELO TIPOTA.
    Αυτή: ΟΚ ΕΡΧΟΜΑΙ ΤΟΤΕ.

    7 μηνύματα εκεί που θα έφτανε μια χαρά το 1, και δεν είμαστε ούτε μικρούλες, ούτε ερωτευμένες (μεταξύ μας). Ανάθεμα την ώρα και τη στιγμή που η Nokia ανακάλυψε το κινητό τηλέφωνο.

    By Blogger Σοφία, at 7:31 PM  

  • Ρε κορίτσ(ι)α, εμένα ο καημός μου δεν είναι η τεχνολογία αλλά το πως έχουν καταντήσει οι πιτσιρίκες.

    By Blogger Alitovios, at 7:43 PM  

  • γερασα!να και η αποδειξη!
    οι πιτσιρικες δεν φορουν φορεματα εγω φοραω σχεδον παντα οταν δεν δουλευω αρα...
    σκατα?

    By Blogger vatraxokoritso, at 7:57 PM  

  • Άρα δεν πρόκειται να σε πλακώσουν στην παραμύθα οι γκόμενοι.

    By Blogger Alitovios, at 8:05 PM  

  • Για τις πιτσιρίκες δεν ξέρω, γιατί δεν έχω κάνει ποτέ σχέση με πιτσιρίκα και ούτε παρέα έχει τύχει να κάνω από τότε που "μεγάλωσα". Πάντως εγώ όταν ήμουν πιτσιρίκα ούτε κινητό είχα, ούτε φορέματα φορούσα (ούτε και τώρα φοράω). Μιλούσα πολύ στο τηλέφωνο όμως, ενώ τώρα το αποφεύγω κι αυτό όσο μπορώ. Άσχετο.
    Δε θυμάμαι πώς έριχνα τους γκόμενους, νομίζω περισσότερο βόλτες πηγαίναμε. Να τηλεφωνιόμαστε δεν μπορούσαμε γιατί οι σχέσεις ήταν συνήθως κρυφές από τους γονείς, ενώ τώρα όλα έχουν από ένα κινητό στο χέρι και βγάζουν το άχτι τους.

    By Blogger Σοφία, at 8:25 PM  

  • Εχω αδελφή πιτσιρίκα..το έχω βιώσει εκ των έσω.
    Κι ομως έτσι έχουν τα πράγματα.
    Το κινητό ανα χείρας και πάμε...
    Αν και δεν πάνε πολλά χρόνια που ήμουν στην ηλικία της...αλλιώς θυμάμαι το φλέρτ τότε.Και σίγουρα δεν ήταν με 35ρηδες!

    By Blogger Αστάρτη, at 11:41 PM  

  • Χαχα.. και μόλις τελείωσα να διαβάζω "Το Κινητό" του Stephen King. Καμιά σχέση με τα παλιά καλά του, αλλά ως κάποιος που απεχθάνεται αυτούς τους δονητές τσέπης και την κουλτούρα που έχει στηθεί γύρω τους, το βρήκα διασκεδαστικό.

    By Blogger Dust in the wind, at 3:22 AM  

  • @Σοφία
    Αν κρίνω από την εμφάνιση σου μάλλον δεν τράβαγες και μεγάλο ζόρι να τους ρίχνεις. Άσχετο αλλά η φάτσα σου μου φαίνεται οικεία.

    @Αστάρτη
    Άμα είναι ωραία η αδερφή σου να τη γνωρίσω στο φίλο μου :p

    @dust in the wind
    Δεν ξέρω πως έγινε αλλά σκοπός μου δεν ήταν να καυτηριάσω τα κινητά :)

    By Blogger Alitovios, at 6:56 AM  

  • Δεν βρίσκω κακή την ανταλλαγή μηνυμάτων. Ισα ίσα που έχει την χάρη της!
    Το μόνο κακό που βρίσκω είναι στην χρονική στιγμή. Είναι απίστευτα εκνευριστικό να βγαίνεις με φίλο σου και ο ένας από τους δύο να ασχολείται συνεχώς με το κινητό!
    Εκεί πρέπει να πεις τα λέμε αργότερα με κίνδυνο να μην "αντέξει" η σχέση!

    By Blogger Debby, at 10:16 AM  

  • Hello, Alitovios. How are you?
    This work is very good
    Good week for you. Thank you

    By Blogger david santos, at 4:17 PM  

  • καλέ μου:
    1) το cosmopolitan δεν είναι περιοδικό, αλλά το εγχειρίδιο της τσούλας (πως να τον πάρετε απ' όλες τις μεριές και δεν συμμαζεύεται...)
    2) ο κόσμος έχει μπερδέψει τη θηλυκότητα με το look της πόρνης
    3) μια γυναίκα μπορεί να αποπνέει θηλυκότητα, ανεξάρτητα από το ντύσιμό της, αλλά κι εγώ θα έλεγα ότι προτιμώ το φόρεμα.
    4) το φλερτ είναι παιχνίδι που γίνεται πρώτα με το βλέμμα, μετά με τα λόγια και στο τέλος, αν προχωρήσει, με το άγγιγμα. τα sms δεν είναι φλερτ, επ' ουδενί λόγο. αν δεν παίζει eye-contact, δεν υπάρχει παιχνίδι!!!
    5) αν βρείτε κανέναν άντρα να ξέρει να κρατάει το πάνω χέρι, please mail me!!! καθ'ότι αγριόγατο, σ' αυτόν τον τομέα δυσκολεύομαι...

    By Blogger Natalia, at 5:39 PM  

  • Το ζήτημα δεν είναι το μέσο με το οποιο επικοινωνείς αλλά το περιεχόμενο της επικοινωνίας.
    Σου θυμίζω πως τσολιάς και σκωτσέζος φοράνε επισης φούστα!!!

    By Blogger ------, at 1:06 AM  

  • @ Alitovios: Μην ψαρώνεις, ένα απλό άβαταρ είναι ;-)

    @ Natalia: Είμαι τσούλααααααααααα! Έχω και συνδρομή, αλλά μου την έχουν κάνει δώρο (αν ήταν στο χέρι μου θα διάλεγα Marie Claire)

    By Blogger Σοφία, at 4:37 AM  

  • @natalia
    1. Άμα είσαι δεκαπέντε έχει εγκυκλοπαιδική αξία το cosmo
    2. Ο κόσμος το 'χει μπερδέψει αυτό ή ορισμένες γυναίκες που θεωρούν χειραφέτηση να φαίνεται το βρακί τους;
    3. Προσωπικός καημός είναι που δεν βλέπω φορέματα. Δεν τα συνδυάζω a priori με τη θηλυκότητα
    4. Έτσι λέω κι εγώ
    5. Τι να σου πω δεν με απασχόλησε ποτέ το ζήτημα. Άμα μου τα κάνεις και πολύ τσουρέκια τρως ένα χαστούκι και τελειώνει το θέμα.

    @nana
    Σωστό κι αυτό

    By Blogger Alitovios, at 11:55 AM  

  • καλέ μου, αν έχεις waiting list, κάνε με add...
    χιχιχιιι...

    By Blogger Natalia, at 3:16 PM  

  • @natalia
    Θα σου στείλω sms :p

    By Blogger Alitovios, at 4:20 PM  

Post a Comment

<< Home