Είμαι μικρός και μαθαίνω τον κόσμο

Saturday, February 17, 2007

Ανεκπλήρωτοι έρωτες

Η Μάρθα είναι μια δεκαεφτάχρονη πιτσιρίκα που μένει στην ίδια πολυκατοικία με εμένα. Όπως όλα τα κορίτσια της ηλικίας της είναι σαν τα κρύα τα νερά, δροσερή, σπιρτόζα και χαρωπή. Επίσης είναι αθεράπευτα ερωτευμένη μαζί μου. Το έχει εκμυστηρευτεί στην κολλητή της, η αδερφή της οποίας είναι γνωστή μου και μου το σφύριξε μεταξύ σοβαρού κι αστείου.

Η Μάρθα είναι ο βασικός λόγος που έχω να πάω γυμναστήριο εδώ και ένα δίμηνο, από τη μέρα δηλαδή που έμαθα τα αισθήματα της για μένα. Ο λόγος είναι πως η ώρα που επέστρεφα από το γυμναστήριο συνέπιπτε με την ώρα που σχόλαγε από το σχολείο. Αυτό που φαινόταν καθαρή σύμπτωση, να την πετυχαίνω στην είσοδο της πολυκατοικίας τουλάχιστον δύο φορές τη βδομάδα, ήταν προσχεδιασμένο εκ μέρους της. Την έστηνε κάνα πεντάλεπτο και περίμενε πότε θα αριβάρω ώστε να με πετύχει και να μπούμε μαζί. Μου το είπε κι αυτό η αδελφή της κολλητής της.

Το πρόβλημα είναι πως νοιώθω εξαιρετικά άβολα από τη στιγμή που έμαθα πως αισθάνεται. Φοβάμαι πάρα πολύ το ενδεχόμενο να την πληγώσω το οποίο δεν ξέρω πώς να το αποφύγω μιας και τα δικά μου αισθήματα απέναντι της δεν περιλαμβάνουν ίχνος ερωτισμού. Όχι πως δεν είναι ερωτεύσιμη, πάω στοίχημα πως τουλάχιστον μια ντουζίνα πιτσιρικάδες θα έχουν ονειρώξεις μαζί της μιας και είναι πολύ γλυκιά. Απλά δεν μπορώ να δω ερωτικά ένα κορίτσι δεκαεφτά ετών. Δεν μου βγαίνει.

Το δυστύχημα είναι πως θεωρώ δεδομένο πως θα πληγωθεί. Είτε επειδή θα την αποφύγω, είτε επειδή θα της το αρνηθώ, κάποια στιγμή θα βιώσει την απόρριψη από τη μεριά μου. Αισθάνομαι άσχημα αλλά δεν ξέρω και τι να κάνω. Είναι άδικο γι αυτή γιατί είναι σε μια ηλικία που παθιάζεται με τα πάντα και παραμένει σφόδρα ρομαντική. Χάθηκε να ερωτευτεί κάποιον που να τη γουστάρει;

9 Comments:

  • Εχεις τυψεις, και κανεις και αλλαγες στο προγραμμα σου, για τα συναισθηματα μιας 17χρονης? Σε ενα χρονο η λιγοτερο θα ειναι 18... θα ενιωθες καλυτερα αν ησουν νομικα καλυμμενος? :)

    Κοιταξε, οπως και να εχει θα πληγωθει, ειναι αναποφευκτο. Το γεγονος οτι εισαι μεγαλυτερος και το οτι προσπαθεις να την αποφυγεις σε κανει ακομη πιο ελκυστικο στα ματια της.

    Αν το καλοσκεφτεις μπορει να ειναι και καλυτερο για εκεινη να κανει κατι μαζι σου και να μαθει πεντε πραγματα παρα με τον πιτσιρικα που δεν ξερει τι του γινεται. Οταν ενηλικιωθει φυσικα...

    By Anonymous Anonymous, at 4:30 PM  

  • Σπουδαία τα λάχανα.. Λες και υπάρχει κανείς ή καμιά που δεν έχει φάει απόρριψη με τον ένα ή τον άλλο τρόπο. Και καλύτερα να την φάει από σένα που σκέφτεσαι και παραπέρα απ'τον εαυτό σου παρά από κάποιον που θα την πηδούσε και θα γινόταν Λούης την επόμενη.

    Συμφωνώ με τον Nick πάντως, το να αλλάξεις το πρόγραμμα σου για αυτό το λόγο είναι υπερβολικό. Άσε που μπορεί να έχει το αντίστροφο αποτέλεσμα αν το κενό της απουσίας σου το καλύπτει η φαντασία της. Κάνε ο,τι θα έκανες κανονικά και όποτε τη βλέπεις είσαι απλά ευγενικός, χωρίς να της δίνεις θάρρος. Μια, δυο, τρεις, δέκα, θα το πιάσει το υποννοούμενο.

    By Blogger Dust in the wind, at 5:27 PM  

  • Δεν γίνεται, η αδερφή της κολλητής της, που φαίνεται να μεσολαβεί,να της πει ότι έχεις σχέση με κάποια άλλη, ή ότι σου αρέσει κάποια άλλη τέλος πάντων? Για να ξεκολλήσει το μικρό χωρίς να πληγωθεί. Αλλιώς είναι να το ακούσει από τη φίλη και αλλιώς από εσένα που της αρέσεις. (Εννοείται ότι το να κάνεις κάτι μαζί της στο απαγορεύω!! χαχα)

    By Blogger Nobody, at 11:06 AM  

  • @nick
    Δεν είναι η νομική κάλυψη το πρόβλημα μου. Απλά δεν μπορώ να τη δω ως γυναίκα. Κι ούτε στα δεκαοχτώ της θα τη βλέπω :)

    @dust in the wind
    Προφανώς και δεν υπάρχει κανένας που να μην έχει ζήσει την απόρριψη. Αλλά αυτό δεν με κάνει να νοιώθω πιο άνετα απέναντι της.

    @nobody
    Το ξέρει πως έχω σχέση και δεν νομίζω πως την ενδιαφέρει, όπως δεν θα ενδιέφερε κι εμένα στη θέση της.

    By Blogger Alitovios, at 12:29 PM  

  • Πού είναι το πρόβλημα, γμτ (εκτός από το ότι αν συνεχίσεις έτσι, θα γίνεις ΄150 κιλά λίπος)? Αυτή είναι κρυφά ερωτευμένη, εσύ δεν είσαι ούτε κρυφά ούτε φανερά, απλά τα πράγματα, γιατί σκας? Εκτός και αν γουστάρεις να φορτώνεσαι τα πραγματικά ή φανταστικά προβλήματα του κόσμου όλου, οπότε λόγος δεν μου πέφτει.

    By Blogger Lost, at 3:56 PM  

  • Φτουυυυ εμεις στην πολυκατοικία μας γιατι είχαμε μονο γέρους!!! Τσκ τσκ..και εγώ ήμουν ερωτευμένη με τον Τομ Κρουζ???Εκει να δεις απορριψη!!!

    Λοιπόν πέρα από την πλάκα... θα της περάσει, είτε το θέλει είτε όχι... Δεν ειναι ουτε η πρώτη ούτε η τελευταία! Ετσι και αλλιως σε αυτη την ηλικία γουστάρουμε τους μεγαλύτερους γιατι τα αγοράκια της ηλικίας μας έχουν (είχαν) το μυαλό τους αλλού.
    Αλλα για μένα κακώς αλλαξες το πρόγραμμα σου...Μπορείς να κανεις και το άλλο... μπερδεψέ την λίγο με τις ώρες...την μια να πηγαίνεις το απόγευμα, την άλλη πιο αργά κτλ.. και ας της πει η φίλη της πως παντρεύεσαι σε λιγο καιρό...:):)

    By Blogger jul, at 6:06 PM  

  • @lost
    Μια κοπελιά που γνωρίζω κι έχω μιλήσει μαζί της πενήντα φορές, χώρια που τη συμπαθώ, δεν είναι ο κόσμος όλος.

    @julia
    Το τελευταίο είναι καλή ιδέα :)

    By Blogger Alitovios, at 6:39 PM  

  • Στα 17 μου είχα κι εγώ μια τέτοια εμπειρία. Αυτό που μου έμεινε είναι πως ο τύπος εξακολούθησε να είναι ευγενικός και να με βλέπει με συμπάθεια, σχεδόν φιλικά. Τον παράφορο, αλλά μάταιο, έρωτά μου κάποια στιγμή τον ξεπέρασα. Την συμπεριφορά του όμως την εκτίμησα και ακόμη τον σκέφτομαι με τρυφερότητα.

    Τελικά είσαι ένας αυθεντικός αλητόβιος... και το αποδεικνύεις με τη στάση σου!!!

    By Blogger χαμίνι, at 12:46 PM  

  • Δεν υπάρχει λόγος να πληγωθεί. Λίγη υπομονή χρειάζεται και σιγά-σιγά θα σε ξεπεράσει από μόνη της.

    By Blogger Σοφία, at 1:58 AM  

Post a Comment

<< Home