Είμαι μικρός και μαθαίνω τον κόσμο

Thursday, February 08, 2007

Πάω για ψάρεμα

Είδα χτες την εκπομπή του Ευαγγελάτου για τα ψάρια. Γάματα με μεγάλα γράμματα. Ψάρια τρώω αρκετά συχνά. Ειδικά δε το καλοκαίρι σχεδόν μέρα πάρα μέρα. Για τα φρέσκα τα ήξερα. Αν δεν είσαι στη θάλασσα να το πάρεις την ώρα που βγαίνει η τράτα δεν μπορείς να είσαι σίγουρος. Αλλά για τα κατεψυγμένα είχα μαύρα μεσάνυχτα.

Δεν μπορώ να καταλάβω την εμμονή του συγκεκριμένου δημοσιογράφου να μη λέει ονόματα. Τι σκατά αποδείξεις είναι αυτές όταν δε μου λες για ποιον χτυπά η καμπάνα. Και ποιος μου λέει εμένα πως το ρεπορτάζ δεν είναι στημένο; Πάνε λέει τα στοιχεία στην εισαγγελία. Και λοιπόν; Μαθαίνω μήπως από εκεί τι γίνεται; Ποιος μου λέει πως όλο αυτό δεν χρησιμοποιείται ώστε να τα αρπάζουν από τους παραβάτες για να τους γλυτώσουν τα χειρότερα. Στην Ελλάδα ζούμε έτσι.

Αυτή η σιωπή είναι ένοχη. Ο δημοσιογράφος δεν πρέπει να παίρνει θέση. Έκανες μια έρευνα, αποκάλυψε τα στοιχεία με το όνομα τους. Η επιχειρηματολογία πως δεν το κάνεις γιατί δεν θες να δημιουργούνται εντυπώσεις και πίπες είναι φούμαρα. Εντυπώσεις δημιουργούνται έτσι κι αλλιώς. Που ξέρω εγώ πως θα φυλαχτώ;

Τελικά το πρόβλημα σε αυτή τη χώρα είναι ένα και αφορά την παντελή έλλειψη ελέγχων και κατά προέκταση συνεπειών. Λωποδύτες υπάρχουν σε όλες τις χώρες του κόσμου. Δεν μπορώ να δεχτώ τη νοοτροπία πως εμείς είμαστε γενετικά διαφορετικοί. Απλά μαθαίνουμε στην ατιμωρησία και συμπεριφερόμαστε ανάλογα. Από τον τελευταίο πολίτη αυτής της χώρας μέχρι τον πρόεδρο των βιομηχάνων είναι κοινό μυστικό πως ότι κι αν κάνεις στο φινάλε θα τη γλυτώσεις. Είτε δεν θα σε ελέγξουν ποτέ, είτε αν σε πάρουν χαμπάρι θα λαδώσεις, είτε θα έχεις κολλητό τον μπατζανάκη του γενικού γραμματέα του τάδε υπουργείου και με ένα τηλέφωνο θα την κάνουν γαργάρα την υπόθεση σου, είτε κι αν στο φινάλε σε πιάσουν θα πέσεις στα μαλακά.

Αυτή η χώρα είναι ο παράδεισος του μεσάζοντα. Μέχρι και για να φας ένα ψαράκι φρέσκο πρέπει να έχεις μεσάζοντα. Να πιάσεις στα κολλητηλίκια τον έμπορο που αγοράζει από τον ψαρά ώστε να σε λυπηθεί και να μη σου δώσει τη φόλα.

Εμένα πάντως για να πω την αμαρτία μου άλλο είναι που μου κάνει εντύπωση. Απορώ πως γίνεται να εξακολουθούμε σα μαλάκες να εμπιστευόμαστε τους πολιτικούς. Γιατί με όλα αυτά η αποχή στις βουλευτικές εκλογές θα έπρεπε να πλησιάζει το 50%. Χτες ας πούμε στη συγκεκριμένη εκπομπή ήταν καλεσμένος ο Μαντούβαλος. Μιλάμε για υπόδικο έτσι; Δεν λέω, ο άνθρωπος μπορεί να είναι αθώος. Αλλά μήπως θα ήταν προτιμότερο για τον ίδιο να μην πολύεμφανίζεται μέχρι να γίνει η δίκη και να βγει μια άλφα απόφαση; Γιατί έτσι δείχνει πως δεν έχει καθόλου τσίπα πάνω του. Άποψη μου βέβαια και μπορεί να κάνω και λάθος.

Μου φαίνεται θα αρχίσω να πηγαίνω για ψάρεμα. Άλλη λύση να τρώω φρέσκο ψάρι δεν υπάρχει. Σε αυτή τη χώρα που ζούμε κυριαρχεί το ρητό πως άμα θες να γίνει μια δουλειά σωστά κάντη μόνος σου. Κι ούτε βέβαια μπορώ να σιχτιρίζομαι για την ανεπάρκεια του κράτους. Δεν πα’ να γαμηθούν οι άχρηστοι. Έτσι κι αλλιώς στις εκλογές θα τους μαυρίσω και τους μεν και τους δε.

Με τις υγείες μας.

6 Comments:

  • Πάλι με βρίσκεις απόλυτα σύμφωνο... Και για την ένοχη σιωπή και για τον Μαντούβαλο...

    By Blogger Klearchos, at 3:43 PM  

  • Αλητόβιε, ένα θα πω μόνο αγόρι μου και θα σωπάσω: έχω βροντοφωνάξει στο παρελθόν και από το Νυστέρι για τον Εισαγγελάτο και τα τηλεδικεία του - πρόκειται για καπήλευση του ανθρώπινου φόβου, ανακατεύουμε τριάντα ψέμματα με μισή αλήθεια και το παίζουμε μεγάλοι σωτήρες της κοινωνίας.

    Μετά τις μπαρούφες με τις υποκλοπές στα κινητά και τους χακεράδες στις τράπεζες εγώ αυτόν τον άνθρωπο δεν τον πιστεύω μακάρι να κρεμιέται.

    Αυτά:)

    By Blogger Unknown, at 4:06 PM  

  • Mia frash mono: pias' t'aygo kai kouref'to. Poulerika me ormones, ntoparismena kreata, laxanika tigka sto fytofarmako ki esy kollas sta psaria pou den einai freska. As einai kala ayth h apisteyta an8ektikh mhxanh, o an8rwpinos organismos, diaforetika 8a eixame psofhsei oloi ap'thn kounia.

    Opoios mporei na ginei Rovinswnas sth shmerinh epoxh maggia tou, alla to na piaseis ena kalami kai mia petonia einai stagona ston wkeano. San th xontrh pou paraggelnei treis gyrous ap'ola kai mia cocacola light.. den pei8eis kanenan.

    By Blogger Dust in the wind, at 8:58 PM  

  • @dust in the wind
    Κολλάω στα ψάρια γιατί κρέας τρώω ελάχιστο και στα λαχανικά έχω την επιλογή να τα πάρω βιολογικά. Στο ψάρι όμως δεν έχω εναλλακτικές. Όσο για τις επιπτώσεις όλοι αυτοί οι καρκίνοι και τα καρδιακά από πού νομίζεις πως προέρχονται αν όχι κυρίως από αυτά που τρώμε.

    By Blogger Alitovios, at 11:50 AM  

  • O Ευαγγελάτος προσπαθεί να δείξει πρόσωπο έτσι ώστε γέροι και ανήξεροι και ανθρώποι που δεν είναι και πολύ τον γραμμάτων, να του πουν μπράβο και να τον έχουν είδωλο.
    Δημιουργεί ψεύτικες φοβίες τύπου "Δεν θα ξαναφάω ψάρι".
    Και αυτό που δεν λέει ονόματα για τη προστασία του μαλάκα που τον βλέπει καταντά γελοίο..

    Ωραίος φίλε μου.

    By Blogger the bastard; unshaved., at 9:33 AM  

  • Συμφωνώ με flareman

    By Blogger FuSmOKer, at 1:55 AM  

Post a Comment

<< Home