Είμαι μικρός και μαθαίνω τον κόσμο

Tuesday, January 09, 2007

Ηλίθιες μόδες

Σήμερα το απόγευμα κατηφόριζα προς Μοναστηράκι και έκανα μια στάση στο Zara στην Ομόνοια. Πάνε χρόνια που έχω αγοράσει κάτι από τη συγκεκριμένη φίρμα οπότε λέω ας μπω να ρίξω μια ματιά. Το ενδιαφέρον μου κέντρισε ένα σακάκι που είδα στη βιτρίνα. Ευτυχώς δεν είχε πολύ κόσμο, άντρες εννοώ γιατί οι γυναίκες μονίμως για ψώνια είναι. Οπότε έχω άνεση στον όροφο να χαζέψω με την ησυχία μου.

Το σακάκι όταν το έκοψα από κοντά δε μου άρεσε. Βρήκα όμως ένα ωραίο πουκάμισο. Βρίσκω και το μέγεθος μου και λέω να κινήσω προς το ταμείο. Για καλή μου τύχη λέω δεν το δοκιμάζω πρώτα. Κάνω λοιπόν να το βάλω πάνω και παθαίνω ένα σοκ ασφυξίας. Δεν μου έμπαινε με τίποτα. Κοιτάζω πάλι την ταμπέλα μπας κι έχω κάνει κάνα λάθος στο νούμερο. Έξτρα λάρτζ είναι οπότε σωστό είναι το νούμερο. Μπα, κάτι δεν πάει καλά.

Βρίσκω μια πωλήτρια και τη ρωτάω αν έχουν μικρύνει τα νούμερα. Με κοιτάζει παραξενεμένη. Της εξηγώ πως ενώ διάλεξα το σωστό μέγεθος δεν μου μπαίνει με τίποτα. Μάλλον πρέπει να αδυνατίσετε μου λέει. Όσο και να αδυνατίσω γλυκιά μου της λέω οι πλάτες μου το ίδιο φάρδος θα έχουν. Το πουκάμισο δεν μου μπαίνει καν, όχι απλά δεν μου κουμπώνει. Ψάχνει και μου βρίσκει το ίδιο σε έξτρα έξτρα λάρτζ. Αμ δε. Ναι μεν το φορούσα άλλα άπαξ και προσπαθούσα να σηκώσω το χέρι τσίτωνε.

Κάνω έτσι να κοιτάξω το σωματότυπο των άλλων αντρών που είναι γύρω μου. Για τέτοια μεγέθη πρέπει να είναι όλοι τζιτζιφιόγκοι, αδύνατοι σε βαθμό αποστέωσης. Τρίχες, οι μισοί ήταν πάνω από τα κιλά μου. Δεν είμαι αδύνατος αλλά ούτε και χοντρός. Φυσιολογικός είμαι. Ούτε κοιλιά έχω και το σώμα μου είναι στο ιδανικό του βάρος για το ύψος μου. Άρα δεν φταίει κάτι πάνω μου.

Με τα πολλά κατέληξα στο συμπέρασμα πως τα νούμερα στο Zara δεν είναι τα φυσιολογικά. Ακολουθούν την ηλίθια μόδα που βλέπω σε διάφορους άντρες γύρω μου. Ρούχο τσίτα πάνω στο δέρμα. Άπαξ και φορέσω τέτοιο ρούχο θα λιποθυμήσω στο τρίλεπτο. Δεν μπορώ την αίσθηση να με σφίγγει το ρούχο. Αφήστε που το θεωρώ κι αντιαισθητικό. Να φορέσω ρούχο για να δείξω πόσο γυμνασμένος είμαι; Άμα έχεις καλό σώμα ότι κι αν φορέσεις φαίνεται.

Πριν λίγα χρόνια που είχα πάει στο Ντουμπάι για κάτι δουλειές οι Άραβες που μας υποδέχτηκαν ήταν με κελεμπίες. Εμείς κουστουμαρισμένοι. Αφού συστηθήκαμε μας είπαν πως θα μας συμβούλευαν να φορέσουμε κι εμείς φαρδιά ρούχα. Ανέκαθεν αναρωτιόμουν γιατί φοράνε κελεμπίες με τόση ζέστη αντί για τα ελάχιστα δυνατά ρούχα. Η κελεμπία παγιδεύει τον αέρα μέσα της και δροσίζεσαι καλύτερα. Κι επιπλέον με ντάλα τον ήλιο πρέπει το σώμα να είναι καλυμμένο γιατί αλλιώς κινδυνεύεις από εγκαύματα. Και μετά πάνε μερικοί με τριανταπέντε βαθμούς ζέστη και φοράνε κολλητά πουκάμισα και t-shirts. Κολλητό πουκάμισο και μαλλί τίγκα στο ζελέ.

Ρε δε με χέζετε με τις μόδες σας.

12 Comments:

  • Πες τα χρυσόστομε! Γεμίσαμε πουστάκια:)

    By Blogger Unknown, at 2:14 AM  

  • Θέμα αισθητικής και προσωπικού γούστου είναι κι όχι σεξουαλικότητας.

    By Blogger Alitovios, at 7:21 AM  

  • Κι ολα εκείνα τα πολύχρωμα κασκόλ,το μαλλί ριγμένο στο πλάι με 5 τόνους ζελέ,τα βραχιολάκια,τα κρεμαστά..
    Να χαρώ εγώ αρσενικά!
    Κι οχι τίποτα άλλο..όλοι τείνουν να γίνουν ίδιοι.
    Κι εγώ που νόμιζα οτι η αισθητική και το γούστο ήταν υποκειμενικό θέμα.

    By Blogger Αστάρτη, at 10:50 AM  

  • Όποτε πάω για ψώνια γυρνάω πίσω και έχω την αίσθηση ότι είμαι ένα κήτος!!!

    Λοιπόν, δες την ταινία ο διάολος φορούσε prada. Το λέει το μυστικό και ας μην το ήξερε η πωλήτρια στα ZARA. Τα νούμερα όντως έχουν αλλάξει.
    Και επιπλέον το στυλ των ρούχων αφορά κάτι σκιάχτρα και όχι νορμάλ ανθρώπους!

    By Blogger Debby, at 4:00 PM  

  • Βρε μήπως είναι γεροντόπαχα & μας το κρύβεις; (Πλάκα κάνω, ηρέμησε!)
    Μάλλον δίκιο έχεις, όσο πάνε & τα μικραίνουν. Στα γυναικεία έχουν βγάλει & small αλλά & extra small! Που αν τα δεις νομίζεις πως δε θα χωράνε ούτε σε κούκλα! Για λόγους ...οικονομίας μάλλον!
    Καλό Βράδυ

    By Blogger ΗΛΙΑΧΤΙΔΑ, at 2:01 AM  

  • Κάκιασες που δεν βρήκες ρούχα εκεί πέρα.
    Χωρίς αστεία τώρα ο σωματότυπος Ζάρα πάει σε πολύ λίγες γυναίκες και άντρες, κυρίως σε αυτούς που οι γοφοί και η πλάτη είναι στην ευθεία γραμμή. Αντίστοιχα στις γυναίκες απευθύνεται σε αυτές με λίγο στήθος, στενή μέση, στενές πλάτες.

    By Blogger Marina, at 9:38 PM  

  • @αστάρτη
    Άμα η αισθητική και το γούστο ήταν προσωπικό θέμα δεν θα υπήρχε ο κόσμος της μόδας.

    @debby
    Καλά μην πάθουμε και κατάθλιψη επειδή πέντε φίρμες αποφάσισαν να μικρύνουν τα νούμερα.

    @ηλιαχτίδα
    Δεν έχω κατασταλάξει αν είναι για λόγους οικονομίας ή επειδή έτσι επιβάλει ένα τμήμα της μόδας.

    @marina
    Αυτές οι γυναίκες που περιγράφεις, το στυλ Κέιτ Μος, εμένα πιο πολύ σε πορτατίφ μου φέρνουν παρά σε γυναίκες.

    By Blogger Alitovios, at 3:57 AM  

  • Χαχα! Η ώρα της κρίσεως πλησιάζει ευτραφείς και αισθητικά αποπροσανατολισμένοι φίλοι μου! Και όμως τέτοιες τραυματικές εμπειρίες μπορούν και να φανούν χρήσιμες όσον αφορά την αυτογνωσία μας εάν είμαστε σε θέση να καταλάβουμε το πραγμάτικό νόημα του συμβάντος και να μην ρίχνουμε το φταίξιμο σε θεωρίες παγκόσμιας συνωμοσίας metrosexuals και "εκλεπτυσμένων" αγοριών, blogarοντας ασυστόλως. Τι είναι λοιπόν αυτό που ήθελε να σου ψιθυρίσει στο αυτί ο καλός Θεούλης? Αδυνάτισε παλικάρι μου γιατί αμα δεν χωράς σε ένα πουκάμισο extra large και σου φταίει η γραμμή του Zara, μου φαίνεται πως η χοληστερίνη σου κάνει πάρτυ και τα λιποκύτταρα σου είναι έτοιμα να μεταναστεύσουν στην Κίνα λόγω του υπερπληθυσμού στην περιφέρειά σου. Επειδή όμως ο Θεούλης είναι καλός σου άφησε και άλλη μια επιλογή : συνέχισε να παίζεις Warcraft στο υπόγειο της μαμάς σου αλλά μην ζητάς τα ρέστα όταν στα 35 σου ο εγκέφαλός σου τα τινάξει μην αντέχοντας άλλα experience points και level ups. H επιλογή είναι φυσικά δική σου. Cheers!

    Υ.Γ. Όσο ίδιοι είναι οι τύποι με τα κολλητά πουκάμισα άλλο τόσο είναι και αυτοί με τα πουκάμισα αερόστατα και τα jeans τσουβάλια. Αλλά όσα δεν φτάνει η αλεπού τα κάνει κρεμαστάρια. Πάρτε λοιπόν την παρωχημένη αισθητική σας που αρμόζει σε περιοίκους του Καίρου εποχής Σαντάτ και λούμπεν προλετάριους προσταλινικής περιόδου και αφήστε εμάς στην παγκοσμιοποιημένη μιζέρια του αισθητικά ορθού. Άντε γιατί μου κρύβετε και τον Ηλιο.

    By Blogger Unknown, at 1:46 AM  

  • Παρεπιμπτόντως , εγώ είμαι 1.73 - 67 κιλά και όταν μια φίλη μου μου έφερε δώρο πουκάμισο από το Zara μεγέθους Large, φορώντας το ένιωσα όπως πρέπει να νιώθουν τα γεννητικά όργανα αδικημένων από τη φύση Κινέζων μέσα σε προφυλακτικά σχεδιασμένα για προικισμένους νέγρους. Το small μάλιστα όταν πηγα και το άλλαξα ήταν έκτακτο!
    Τηρουμένων λοιπόν των αναλογιών και σύμφωνα με τους παραπάνω υπολογισμούς εσύ φίλε αλητόβιε θα πρέπει να ζυγίζεις όσο η Σελήνη.

    By Blogger Unknown, at 1:56 AM  

  • @bodom
    Τα μεγέθη του zara είναι μικρότερα από το κανονικό. Αν δεν το καταλαβαίνεις είναι να απορεί κανείς πως ντύνεσαι. Όσο για τα υπόλοιπα κάτι προσπαθείς να μου πεις αλλά με αυτά τα ψευτοκουλτουρέ το μόνο που καταλαβαίνω είναι πως έχεις πολλά απωθημένα. Περαστικά σου.

    By Blogger Alitovios, at 11:40 AM  

  • To ότι έχω απωθημένα είναι προφανέστατο. Το ζήτημα είναι ότι η δικτατορία της αισθητικής μιζέριας η οποία αποτελούσε προνόμιο των εικοσιπεντάρηδων κουλτουριάρηδων και καλά ψαγμένων θαμώνων ηθελημένα εξαθλιωμένων cafe των Εξαρχείων πάντα με ενοχλούσε. Και σαφέστατα αυτή η τάση αναδεικνύεται και στα διάφορα blogs, οπου ο πρηξαρχιδισμός του κουλτουριάρη Έλληνα γίνεται αυτοσκοπός. Στα blogs δεν γράφουμε επειδή είμαστε χοντροί και δεν βρίσκουμε πουκάμισα για να πρήξουμε όλους τους υπόλοιπους ούτε για να δείξουμε πόσο alternative (ξέρετε φίλοι μου υπάρχει και alternative μετά τους Placebo - ακούστε και λίγο Red Sparrowes) είμαστε αποκαλώντας αδελφές όσους ακολουθούν τη μόδα.

    Με μια πρόταση : ελιτισμός --> βάλτε τον στον κώλο σας.

    By Blogger Unknown, at 3:59 PM  

  • Καλά μας έπεισες.

    By Blogger Alitovios, at 5:25 PM  

Post a Comment

<< Home