Είμαι μικρός και μαθαίνω τον κόσμο

Wednesday, December 20, 2006

Προς Υπερνομαρχία Αθηνών: Άντε γαμηθείτε

Καλά έχω πει να μη βλέπω ειδήσεις στην τηλεόραση γιατί σχεδόν πάντα εκνευρίζομαι. Ακόμα καλύτερα είναι να μη βλέπω καθόλου τηλεόραση αλλά δυστυχώς δεν έχω φτάσει ακόμα σε αυτό το βαθμό αυτοσυγκράτησης. Μου έκανε εντύπωση το γεγονός με τη σύλληψη του αντινομάρχη στο αεροδρόμιο των Βρυξελλών. Και μου έκανε εντύπωση για τον ακριβώς αντίθετο λόγο από αυτόν που παρουσίαζαν στα δελτία.

Έχω ταξιδέψει εκατοντάδες φορές τα τελευταία χρόνια σε διεθνείς προορισμούς. Έχω χάσει, ευτυχώς προσωρινά, βαλίτσες, έχω βιώσει πολύωρες καθυστερήσεις, έχω γενικά ταλαιπωρηθεί αδικαιολόγητα. Και βέβαια έχω διαμαρτυρηθεί ουκ ολίγες φορές. Αλλά δεν θυμάμαι ποτέ να μου την έπεσε η ασφάλεια του αεροδρομίου. Ο λόγος είναι απλός. Γιατί δεν συμπεριφέρομαι σαν καραγκιόζης.

Υπάρχουν πολλοί τρόποι να διαμαρτυρηθείς. Ο έξυπνος είναι να μην είσαι πολύ αγριεμένος γιατί τότε ο απέναντι μπαίνει σε θέση άμυνας κι αυτόματα απορρίπτει οτιδήποτε του λες. Η εικόνα που μου δίνει ο αντινομάρχης είναι ενός τύπου που έχει τρομερό έλλειμμα αυτοσυγκράτησης. Έτσι όπως την κόβω την ιστορία πήγε να πουλήσει το γνωστό ελληνικό τσαμπουκά και τελικά κάποιος υπεύθυνος ασφαλείας πήρε ανάποδες.

Και βέβαια δεν τελειώνει εδώ η ιστορία. Η συνέχεια διαδραματίζεται σε ένα δελτίο ειδήσεων όπου αναβιώνει το κόμπλεξ ανωτερότητας/κατωτερότητας του έλληνα. Ήθελα να ‘ξερα πως γίνεται να διαλέγουν για παρουσιαστές σε δελτία ειδήσεων τόσο αμόρφωτους ανθρώπους. Έβλεπα την Τρέμη να κάνει ερωτήσεις και να συντηρεί ένα ύφος συζήτησης το οποίο περιστρεφόταν γύρω από τη νοοτροπία του πως τόλμησαν οι ξένοι και μας φέρθηκαν έτσι.

Δεν βρέθηκε ένας μαλάκας να τους πει πως η ασφάλεια στα αεροδρόμια δεν κοιτάζει εθνικότητες αλλά συμπεριφορές. Χεσμένοι είναι αν είσαι έλληνας ή πορτογάλος. Το πώς φέρεσαι είναι που τους ενδιαφέρει. Και για άλλη μια φορά θλίβομαι που πολιτειακοί παράγοντες προσβάλουν τη φυλή μας με τη συμπεριφορά τους στο εξωτερικό. Σε μια άλλη χώρα ο αντινομάρχης θα είχε βγει και θα ζήταγε δημόσια συγγνώμη και στη συνέχεια θα δήλωνε παραίτηση γιατί με τη συμπεριφορά του έθιξε την εικόνα μιας χώρας. Στην Ελλάδα βέβαια θα του δώσουμε παράσημο μαγκιάς.

Να τους χαιρόμαστε τέτοιους λεβέντες που έχουμε να μας κυβερνάνε.

1 Comments:

  • Πες τα ρεε αλήτρα ..πες τα ...1Τι να πω και γω....τέλος πάντων....!

    By Blogger liodara, at 4:31 PM  

Post a Comment

<< Home