Είμαι μικρός και μαθαίνω τον κόσμο

Monday, December 04, 2006

Ομορφιά κι ανωριμότητα

Παρασκευή βράδυ έχω βγει με την Νίνα. Είναι η τρίτη φορά που βγαίνω μαζί της και μάλλον και η φαρμακερή. Εδώ και κάποια χρόνια έχω καταλήξει πως αν μετά από δυο-τρία ραντεβού μια κοπέλα δεν μου προκαλεί το ενδιαφέρον καλύτερα να μην το κουράζω. Πιστεύω πολύ στη χημεία της πρώτης συνάντησης. Το πιστεύω και για τους άντρες αυτό, σπάνια θα κάνω φίλο κάποιον αν την πρώτη φορά που τον δω μου καθίσει ανάποδα.

Μου ζήτησε να βρεθούμε σε έναν από αυτούς τους πολυχώρους που έχουν σινεμά, καφετέριες και δεν συμμαζεύετε. Τη ρώτησα αν θέλει να περάσω από το σπίτι να την πάρω και μου είπε όχι γιατί θα πήγαινε κατευθείαν από τη δουλειά να δει μια ταινία πρώτα με μια φίλη της και μετά θα βρισκόμασταν ντουέτο. Ωραία λέω, ευκαιρία να πάω με τη μηχανή γιατί άντε να βρεις να παρκάρεις Παρασκευή βράδυ.

Καθίσαμε σε ένα μαγαζί να τσιμπήσουμε κάτι. Η ταινία που είδε ήταν ρομαντική. Με ρώτησε την άποψη μου για τις αγάπες και τους έρωτες γενικά και της την είπα. Μετά τη ρώτησα ποια είναι η δική της άποψη και απέφυγε να απαντήσει. Στις τρεις φορές που έχουμε βγει έχει μιλήσει ελάχιστα για τον εαυτό της και μου κάνει εντύπωση αυτό οπότε της το λέω. Ξέρεις μου λέει, ανοίγομαι πολύ δύσκολα κι αν ενδιαφέρεσαι πραγματικά για μένα θα πρέπει να κάνεις υπομονή. Μου φάνηκε λες και τη συγκεκριμένη φράση την είχε προβάρει πεντακόσιες φορές πριν μου την πει.

Και πως τη βλέπεις τη δουλειά κούκλα μου της λέω; Εσύ θα το παίζεις μουγκή κι απόμακρη κι εγώ θα κάνω τον μαλάκα που κρέμεται από ένα σου νεύμα; Γιατί το λες αυτό με ρωτάει; Γιατί κάτι πρέπει να κάνεις κι εσύ να μου προκαλέσεις λίγο το ενδιαφέρον (hellooo που λένε και οι ξανθιές). Σαν τι να κάνω δηλαδή; Να γίνεις λίγο ανθρώπινη θα ήταν μια καλή ιδέα. Τι εννοείς μου λέει. Από τη στιγμή που εσύ ανοίγεσαι πολύ δύσκολα εγώ δεν βρίσκω κάτι κοινό και κατά προέκταση πέρα από ένα ωραίο κώλο που ομολογουμένως έχεις δεν μπορώ να δω τίποτα που να αφορά το χαρακτήρα σου. Εν ολίγοις δηλαδή με τη στάση σου μου λες να σε δω μόνο για γαμήσι. Γιατί πώς να ενδιαφερθώ για σένα ως άνθρωπο όταν έχεις φροντίσει να χτίσεις ένα κάστρο γύρω σου;

Νόμιζα πως ήσουν διαφορετικός μου λέει. Διαφορετικός από ποιους; Από τους υπόλοιπους που θέλουν μόνο το σεξ. Μα και να θέλω κάτι πέρα από το σεξ δεν είσαι διατεθειμένη να μου το δώσεις σωστά; Άμα εσύ έρχεσαι και μου λες πως θα παίζω την αμίλητη εγώ τι θα πρέπει να εκτιμήσω πάνω σου ώστε να με ελκύσει; Τι άλλο δηλαδή εκτός από την ομορφιά σου που την έχεις σε μεγάλες δόσεις; Κατάπιε τη γλώσσα της. Περάσαμε την υπόλοιπη βραδιά ψιλοαδιάφορα.

Όλες οι όμορφες γυναίκες κάτω των τριάντα που έχω γνωρίσει πάσχουν από το ίδιο πρόβλημα. Δεν έχουν μάθει να προσπαθούν. Μετά τα τριάντα χάνουν λίγο τη λάμψη τους και προσγειώνονται στην πραγματικότητα. Η οποία πραγματικότητα λέει πως αν θέλεις να δω κάτι πέρα από την ομορφιά σου βγάλτο στην επιφάνεια. Αλλιώς κάνε μου τη χάρη και μη μου σκοτίζεις τον έρωτα.

Α, κι εκείνη η δικαιολογία πως έχω πληγωθεί πολύ από σχέση και γι αυτό δεν ανοίγομαι εύκολα από το ένα αυτί μου μπαίνει κι από το άλλο μου βγαίνει. Όλοι έχουμε συναισθήματα. Όλοι έχουμε πληγωθεί. Αυτές οι καταστάσεις δημιουργούν αυτό που λέμε εμπειρία. Και από όσο ξέρω η εμπειρία χρησιμεύει ως ασπίδα για να προστατεύεσαι από λάθος επιλογές. Δεν χρησιμεύει για να σε κλείσει στον εαυτό σου. Τότε δεν λέγεται εμπειρία αλλά ανωριμότητα.

9 Comments:

  • Δεν αποκλείεται η κοπέλα να μην έχει τίποτα να πει. "Ανοίγομαι δύσκολα" και σαχλαμάρες. Όσους έχω γνωρίσει που στην αρχή φαίνονταν αινιγματικοί (άντρες και γυναίκες), στην πορεία αποδείχθηκαν κενοί.
    Μην το πολυπαιδεύεις κι εσύ το πράγμα και τη φέρνεις σε δύσκολη θέση.
    Ουκ αν λάβοις παρά του μη έχοντος.

    By Blogger 3 parties a day, at 1:06 PM  

  • Η χημεία δείχνει από το πρώτο μισάωρο, είτε πρόκειται για ερωτική σχέση, είτε για απλή φιλία. Αν από την αρχή δεν υπάρχει κάποιος σπινθήρας, ένα σημάδι που σου κινεί το ενδιαφέρον να εξερευνήσεις τον άλλο, καλύτερα 'call it a night'. Σε μένα τουλάχιστον, έτσι συμβαίνει. Τώρα, όσοι καουράστηκαν και προδόθηκαν από τις σχέσεις τους και δεν εμπιστεύονται πια κανέναν, να κάθονται σπίτι τους και να μη βγαίνουν ραντεβουδάκια.Τι κλισέ Θεέ μου...

    By Blogger Dawkinson, at 10:35 PM  

  • Tha symfwnhsw me to prwto sxolio.. Epishs ap'ta posts sou pou exw diavasei den dineis thn eikona tou avgaltou eikosarh idealisth gia na ths ta xwseis toso entona. Afou thn koveis ap'thn arxh ti stylaki einai, h pou pas gia thn ksepeta na goustarete ki oi dyo, h' an de sou leei polla pia to antikeimeno petas ena "loipon xarhka, ta leme" kai ante geia, mhn thn psaxneis. Kaneis den allazei (pros to kalytero) otan ton kanoun skoupidi, oso dikio kai na'xoun.

    By Blogger Dust in the wind, at 11:47 PM  

  • @3 parties a day
    Δεν το παιδεύω, τον "πόνο" μου λεώ να περνάει η ώρα

    @dawkinson
    Συμφωνώ τα μάλα

    @dust in the wind
    Έχεις δίκιο απλά έχω αρχίσει να κουράζομαι με κάποιες καταστάσεις.

    By Blogger Alitovios, at 12:41 AM  

  • Εγω να δείς πως μαθαίνω (αρα είμαι και γω μικρή, ή ετσι θέλω να νομίζω για να περιγοριέμαι) και απο τούτη τη σελίδα.

    Αινιγματικοί λοιπόν.. τι σημαινει αινιγματικοί ..; μήπως τραβάνε κανα μεγάλο κόμπλεξ; (και δεν μας νοιάζει που το "κολλήσανε) αλλά μήπως;
    Ναι, οι περισσότεροι "μυστήριοι τύποι" ,οι αινιγματικοί, και των δύο φύλλων είναι κενοί. Εκτός δε κι αν λόγο αδυναμίας χαρακτήρα είναι/εγιναν κομπλεξάρες και μυστήριοι.
    Το θέμα είναι αμα εχει κανείς τα κέφια ή την λόξα να τους κάνει λιγουλάκι ανθρώπους.
    Αυτό συνεπάγεται μεγάλη καψούρα θα μου πείτε.. Οχι απαραίτητα. Είπαμε κέφια, λόξα ή και λύπηση.
    (κι όμως συμβαίνει)

    "ουκ αν λάβεις παρα του μη έχοντος"
    είχα να το θυμηθώ καιρό, και νομίζω οτι τα λέει Όλα.
    (τώρα μην το πολυαναλύουμε, αλλά υπάρχουν τύποι που έχουν , αλλά δεν μπορούν.
    δεν μπόρεσαν, δεν κατάφερν να εκφραστούν. και οκ πρόβλημά τους, αλλά υπάρχουν)

    Ναι. Η χημεία δείχνει απο το πρώτο μισάωρο. και μετά ακολουθεί δουλειά..
    Ε, οχι και να κάθονται σπίτι τους!
    κάποιος θα βρεθεί να τους κάνει ανθρώπους και δαυτους!


    μου άρεσε η καθαρότητα της θέσης του dust in the wind.
    απο την αρχή και ξεκάθαρα.
    το θέμα βέβαια είναι να το φέρεις και στον άλλον με το μαλακό, ξεκάθαρα αλλά με ευγένεια.

    μου αρέσανε τα σχόλια. και το κείμενο.

    By Blogger des, at 3:05 AM  

  • Μερικοι ανθρωποι ειναι απλα παραξενοι. Μπορει να θελει να δει αν τελικα μπορεις να την πεισεις να ανοιχτει. Μπορει να το ειπε για να πουλησει μουρη. Whatever...

    Αμα σε ξενερωνει ομως η γκομενα σηκω φυγε. Ποιο το νοημα?

    By Anonymous Anonymous, at 3:55 AM  

  • @i-adespoti
    Για τις αλλαγές πιστεύω πως υπάρχουν οι φίλοι. Εγώ τουλάχιστον αδυνατώ να αναλάβω αυτό το ρόλο σε μια εν δυνάμει γκόμενα.

    @nick
    that's my point

    @reactor69
    Παράλειψη μου, η κοπέλα ήταν 26.

    By Blogger Alitovios, at 7:37 AM  

  • Η στάση της κοπέλας μου θύμισε κάποια που προτού πάει στον γκόμενο έχει εξαντλήσει το θέμα με τις φιλενάδες μέχρι ακόμα και του σημείου "αμα μου πει αυτό εγώ τι να του πω? Και αμα μου πει εκείνο?" κτλ... Με λίγα λόγια δεν ήξερε τι ακριβώς ήθελε γι' αυτό και δεν έβγαζες νόημα του τι ζητούσε από σένα. Ηθελε γαμπρό αλλά δεν ήξερε πως να σου πει ότι είχε σοβαρό σκοπό για σένα αλλά προσπαθούσε εμμέσως να κάνει εσένα να εκδηλώσεις την αντίστοιχη επιθυμία για αυτήν!! Οταν δε, της τα χωσες ωμά έμεινε σύξυλη.
    Και αυτήν την συμπεριφορά την έχω δει και σε μεγαλύτερες των 26.

    By Blogger Debby, at 10:35 PM  

  • ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΑΠΛΑ ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΤΗΣ ΚΟΠΕΛΑΣ,ΔΕΝ ΑΝΟΙΓΕΤΑΙ ΕΥΚΟΛΑ,Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΤΟΥ ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑ,ΤΑ ΠΙΣΤΕΥΩ ΤΟΥ,ΤΑ ΠΡΕΠΕΙ ΤΟΥ,ΚΑΙ ΤΑ ΜΗ ΤΟΥ ΕΤΣΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ?ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΘΕΝΑ Η ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΞΑΝΑΚΑΝΕΙ ΣΧΕΣΗ Κ.Τ.Λ ΑΠΛΑ ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ!ΚΑΙ ΤΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΟ ΝΟΜΙΖΩ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΔΕΧΕΣΑΙ ΤΟΝ ΑΛΛΟΝ ΕΤΣΙ ΟΠΩΣ ΕΙΝΑΙ.....

    By Anonymous Anonymous, at 10:09 AM  

Post a Comment

<< Home