Είμαι μικρός και μαθαίνω τον κόσμο

Friday, November 17, 2006

Αντρικός εγωισμός

Την προπερασμένη Κυριακή με παίρνει τηλέφωνο ο φίλος μου ο Βασίλης για να μου πει πως χώρισε με την κοπέλα του την Έλενα. Γιατί ρε Μπίλι χωρίσατε τον ρωτάω; Έτυχε να κάνω μια στραβή και να την κερατώσω και το έμαθε. Πως ακριβώς το έμαθε δηλαδή; Δεν ξέρω μου λέει. Με φίλη της πήγες; Όχι μου λέει. Με την μάνα της μήπως; Ρε μαλάκα με δουλεύεις μου λέει; Τι να σου πω ρε συ μου κάνει εντύπωση που τη μία φορά που έκανες τη στραβή το έμαθε η καλή σου.

Θέλω λέει μια χάρη μου λέει ο δικός μου. Άμα μπορώ πολύ ευχαρίστως. Θέλω να την πάρεις και να βγείτε έξω να της μιλήσεις για λογαριασμό μου γιατί εμένα δεν μου μιλάει καθόλου. Πώς να της μιλήσω δηλαδή ρε συ; Αυτά είναι δικά σας θέματα δεν μου πέφτει λόγος. Ε, αφού έχετε ξαναβγεί μου λέει έξω και τα πάτε καλά. Ναι κοίτα, έχουμε ξαναβγεί αλλά αφενός πάντα ήταν τουλάχιστον μια φίλη της μαζί, αφετέρου είχαμε μια φιλική σχέση επειδή είναι η κοπέλα σου και όχι επειδή την ξέρω χρόνια κι αφετρίτου δυο-τρεις φορές έτυχε να βγούμε έξω όλες κι όλες κι απ’ αυτές τις μισές ήταν να έρθετε και οι δύο και κάτι σου τύχαινε και δεν ερχόσουν. Γενικώς δηλαδή έχω απλά μια τυπική σχέση με την Έλενα η οποία δεν δικαιολογεί να μπλέκω στα προσωπικά της. Άσε που αυτό που μου ζητάς δεν μου κάθεται καλά να το κάνω.

Με τα πολλά κι αφού μου το ‘ριξε στο παρακάλεμα του υποσχέθηκα πως θα την βγάλω έξω να μιλήσουμε. Αλλά δεν μ’ άρεσε καθόλου ως ιδέα και του το είπα πενήντα φορές. Ούτε στο λύκειο δεν κάναμε τέτοιες μαλακίες.

Μετά από δύο μερούλες παίρνω τηλέφωνο την Έλενα και της λέω χαθήκαμε και τις γνωστές πίπες κι αν είναι να βγούμε κάνα βραδάκι ρε συ. Ναι, πολύ ευχαρίστως μου λέει και το κλείνουμε επιτόπου για την Παρασκευή το βράδυ.

Περνάει λοιπόν η βδομάδα και Παρασκευή βράδυ αριβάρω στο σπίτι της Έλενας να την πάρω και να βγούμε έξω. Με το που βγαίνει η Έλενα από την είσοδο της πολυκατοικίας καταλαβαίνω πως κάτι δεν πάει καθόλου καλά. Φοράει ένα ολόσωμο φόρεμα με όλη την πλάτη έξω. Όχι δηλαδή το τυπικό ντύσιμο για να βγεις με έναν φίλο. Μάλιστα λέω, τα πιάσαμε τα λεφτά μας.

Παρένθεση, η Έλενα τυγχάνει όμορφη γυναίκα και κυρίως καυλιάρα. Το είδος δηλαδή που μου αρέσει πολύ, εμένα και δύο δισεκατομμυρίων άλλων αντρών. Αλλά ποτέ δεν την είδα ερωτικά καθώς εδώ και πάρα πολλά χρόνια οι γυναίκες των φίλων μου για μένα είναι εκκλησία.

Ξεκινάμε τη βραδιά μας από ένα εστιατόριο να φάμε κάτι να λιγδώσει το άντερο. Η βραδιά κυλάει χαλαρά στο ίδιο στυλ όπως και τις υπόλοιπες φορές που έχουμε βγει μαζί.

Κάποια στιγμή με τα πολλά τη ρωτάω τι κάνει ο Βασίλης. Δεν ξέρω τι κάνει, χωρίσαμε. Γιατί; Με κεράτωσε. Α, λέω εγώ. Γιατί δεν το ήξερες μου λέει; Αυτό ακριβώς φοβόμουν. Πως αν της έλεγα πως δεν το ήξερα θα καρφωνόμουν για υποκριτής κι αν της έλεγα πως το ήξερα ενδεχομένως να με έβλεπε ως καιροσκόπο που σκέφτηκα να της την πέσω τώρα που είναι ξέμπαρκη. Οπότε αποφάσισα να πω την αλήθεια να ξεμπερδεύω.

Ναι το ήξερα της λέω. Γι αυτό μου λέει ήθελες να βγούμε έξω; Για να μου πεις για τον φίλο σου; Της είπα νέτα σκέτα πως έτσι είναι παραλείποντας βέβαια την λεπτομέρεια πως μου ζήτησε ο Βασίλης να βρεθούμε. Της είπα τις γνωστές μπαρούφες του στυλ εντάξει, έτυχε να κάνει μια μαλακία και δώστου άλλη μια ευκαιρία κι από μέσα μου αισθανόμουν λύπηση για τον εαυτό μου και τις παπαριές που έλεγα. Δεν θέλω να μου ξαναμιλήσεις γι αυτόν τον μαλάκα μου λέει κι αν έχεις σκοπό να μου πεις κι άλλα να πληρώσουμε για να φύγουμε γιατί δεν έχω όρεξη. ΟΚ, λέω, άσε να πάω με τα νερά της. Εξάλλου δίκιο έχει.

Αφού με το καλό τρώμε με ρωτάει αν έχω όρεξη να πάμε σε κάνα μπαράκι για ποτό. Και δεν πάμε λέω. Πάμε λοιπόν για το ποτό κι έτσι όπως εξελίσσεται η βραδιά πιάνω σε κάποια φάση το σκηνικό όπου η Έλενα μου την πέφτει ευθέως. Να ‘σου τα γελάκια που δεν δικαιολογούνται από τα ποτά, να ‘σου να γέρνει αγρίως προς το μέρος μου, να και αγγίγματα που μόνο τυχαία δεν είναι κι εγώ να προσπαθώ να φερθώ ως φλώρος που δεν καταλαβαίνει τίποτα.

Αλλά βέβαια η Έλενα μου αρέσει ως γυναίκα, το είπα και πριν αυτό. Μου άρεσε όταν τα είχε με τον φίλο μου, μου αρέσει και τώρα. Μόνο που τώρα δεν τα έχει με τον φίλο μου, οπότε δεν έχω και ηθικές αναστολές να της την πέσω. Κουβέντα στην κουβέντα με το πολλά καταλήξαμε σπίτι μου να βγάζουμε τα μάτια μας. Από τα καλύτερα κρεβάτια που έχω κάνει στη ζωή μου.

Από εκείνο το βράδυ δεν ξαναβρεθήκαμε. Δεν ένοιωθα και πολύ καλά να το συνεχίσω κυρίως γιατί καταλάβαινα πως ο φίλος μου θα στράβωνε αν το μάθαινε. Όχι πως του πέφτει λόγος αλλά επειδή οι άντρες είμαστε στα θέματα των σχέσεων εξωφρενικοί εγωιστές θεώρησα πως καλύτερο θα ήταν να μην τράβαγα τα πράγματα στα άκρα. Αλλά βέβαια η ζωή κρύβει εκπλήξεις.

Περνάει καμιά βδομάδα κι ένα ωραίο πρωί με παίρνει τηλέφωνο ο Βασίλης. Τι κάνεις ρε Μπίλι του λέω; Είσαι μεγάλος μαλάκας ήταν η πρώτη του φράση. Κι εγώ σ’ αγαπάω. Καλά ρε, δεν ντρέπεσαι; Πήγες και μου πήδηξες τη γκόμενα; Αυτή ήταν η χάρη που θα μου έκανες; Κοίταξε να δεις Βασίλη του λέω. Αυτό που μου ζήτησες σου είπα από την αρχή πως δεν μου άρεσε να το κάνω και πως δεν έχει λογική. Και με το μπαρδόν αλλά δεν σου πήδηξα τη γκόμενα. Χωρισμένοι ήσασταν όταν βγήκα μαζί της.

Και δε μου λες του λέω, πως έμαθες ότι πηδηχτήκαμε; Ήρθε και μου το είπε. Ως τι δηλαδή ήρθε και στο είπε, δεν κατάλαβα; Αφού έχετε χωρίσει δεδομένο είναι πως αργά ή γρήγορα θα πάει σε άλλες αγκαλιές. Ως κοπέλα μου ήρθε και μου το είπε μου λέει. Τόμπολα εγώ.

Το δια ταύτα είναι πως η Έλενα πήγε και του είπε πως σε κεράτωσα κι εγώ με έναν φίλο σου και μετά του πέταξε το μπαλάκι να αποφασίσει αν θέλει να συνεχίσουν να είναι μαζί. Κι αυτός ο μαλάκας δέχτηκε. Μεγάλο πράγμα η καψούρα. Ουσιαστικά τον πλήρωσε με το ίδιο νόμισμα. Δεν την κατηγορώ. Ανώριμη είναι. Όπως κι ο φίλος μου. Γιατί είναι απίθανο μια τέτοια σχέση να προχωρήσει.

Το γαμώτο της υπόθεσης είναι πως έχασα τον φίλο. Μου έκοψε την καλημέρα εντελώς. Αλλά δεν νοιώθω ενοχές για κάτι. Ούτε νοιώθω πως με χρησιμοποίησε η κοπέλα για να πετύχει το σκοπό της. Αν δεν ήμουν εγώ θα έβρισκε κάποιον άλλο φίλο του για να του την κάνει. Απλά απορώ με το πόσο ανώριμοι είναι ορισμένοι άνθρωποι. Και για άλλη μια φορά εκπλήσσομαι με τον αντρικό εγωισμό.

19 Comments:

  • Σε βρίσκω λάθος... Δεν έχει σημασία αν είχε χωρίσει με την γκόμενα, σου είχε δηλώσει ότι ήταν καψούρης μαζί της... Και όλα αυτά για ένα πήδημα... Το γεγονός ότι είχε κάνει την πιτσικουλιά του δεν αλλάζει τα δεδομένα... Λογικό είναι να σου κόψει την καλημέρα... Και εγώ το ίδιο θα έκανα... Τι φίλος θα ήσουνα άμα δεν μπορούσα να σε εμπιστευτώ... Πάντως μου αρέσει ο τρόπος που γράφεις... Είχε πλάκα και το "Γυναικεία Αγένεια"... Εκεί το χειρίστηκες καλά... :-)

    By Blogger Klearchos, at 11:52 AM  

  • Οι άντρες δουλεύουνε για την πάρτη σου μου φαίνεται... Μια ο Γιάννης, μια ο Μπίλυ... :)
    Πάντως μάλλον θα συμφωνήσω με τον Κλέαρχο. Σκέψου να ήσουν εσύ στη θέση του· πώς θα αντιδρούσες;

    By Blogger 3 parties a day, at 12:07 PM  

  • Εχ... θα έπρεπε να αντιστεκόσουνα και όχι "μην αντιστέκεσαι, το πάθος έρχεται και φεύγει η λογική" που έλεγε ο Ρουβάς.

    Πάντως καλά να πάθεις να σε πώ την αλήθεια...

    By Blogger nassos, at 3:05 PM  

  • @klearchos
    Δεν καταλαβαίνω που και πως τίθεται θέμα εμπιστοσύνης.

    @3 parties a day
    Αν ήμουν στη θέση του δεν θα μου καιγόταν καρφί τι κάνει μια κοπέλα στη ζωή της από τη στιγμή που δεν είμαστε μαζί. Δεν είναι λίγο, τι λίγο δηλαδή, εγωιστικό να αξιώνεις η άλλη να πηδιέται μόνο με αυτούς που δεν θα σε ενοχλήσει;

    @nassos
    Είμαι σφόδρα παρορμητικός άνθρωπος.

    By Blogger Alitovios, at 4:06 PM  

  • alitovie

    θα σε παρακαλούσα την επόμενη φορά
    που θα απατήσει ο πρώην φίλος σου την γκόμενα του (γιατί είναι σίγουρο ότι θα ξαναξενογαμήσει)
    να δώσεις στην κοπέλα το mail μου και να της πεις ότι είμαι φίλος του πρώην φίλου σου, ανοικτός σε προτάσεις.

    Ευχαρίστώ

    By Blogger Anarchist, at 5:15 PM  

  • @anarchist
    Έγινε

    By Blogger Alitovios, at 5:25 PM  

  • Λάθος οπτική γωνία; ΤΟ πρόβλημα δεν είναι αν η κοπέλα του πηδιέται με αυτούς που δεν τον ενοχλούν, αλλά αν ο φίλος του πηδιέται με την γυναίκα που είναι καψούρης... Άλλωστε και εκ των πραγμάτων δεν είχε τελειώσει... Δεν ξερώ... Στην παρέα μου, στην ηλικία σου είχαμε άλλες αξίες... Η κοπέλα του φίλου ήταν ιερή ακόμα και πολλά χρόνια μετά...

    By Blogger Klearchos, at 9:25 PM  

  • Έχουμε διαφορετικές κοσμοθεωρίες Κλέαρχε. Ηλικιακά πάντως δεν νομίζω πως έχουμε καμιά φοβερή διαφορά. Τριάκοντα τέσσερα είμαι.

    By Blogger Alitovios, at 12:15 AM  

  • Έχεις δίκιο για την ηλικία - έχουμε μόλις ένα χρόνο διαφορά, προφανώς παρασύρθηκα από το τίτλο του blog σου - και προφανώς έχουμε άλλη κοσμοθεωρία... Πάντως δεν νομίζω ότι θα βρεις και πολλούς να σου πουν ότι έκανες καλά...

    By Blogger Klearchos, at 11:17 PM  

  • Παράξενη ιστορία. Αν ήταν καλός μου φίλος ο τύπος δεν θα πήδαγα την καψούρα του για τον απλό λόγο ότι θα ήθελα να τον έχω φίλο. Δεν μπορείς να αλλάξεις τον κόσμο και να τους μάθεις να είναι χαλαροί με τέτοια πράγματα. Αν δε σε πειράζει που σου έκοψε την καλημέρα δεν υπάρχει πρόβλημα, όμως έπρεπε να το περιμένεις να αντιδράσει έτσι.

    By Blogger τουκιθεμπλομ, at 8:34 PM  

  • @τουκιθεμπλομ
    Έχεις ένα point στο περί φιλίας αλλά για μένα τα πράγματα ήταν πολύ πιο απλά. Είμαι εκ πεποιθήσεως παρορμητικός, η κοπέλα μου άρεσε και δεν την έβλεπα ως γκόμενα του φίλου μου καθότι δεν ήταν.

    By Blogger Alitovios, at 9:13 PM  

  • Εγώ πάλι αν και ηλικιακά μικρότερος δηλώνω υπέρ. Μια γυναίκα αν θέλει να κάνει κάτι θα το κάνει αργά η γρήγορα με οποιονδήποτε, ποιά είναι λοιπόν η διαφορά? Όσο για τον "φίλο" θα πώ πως μου θυμίζει κάτι λυκειόπαιδα που κοροιδεύαμε με το γνωστό "μουνόδουλος"... (εμένα πάντως αν μου τύχαινε κάτι τέτοιο δεν θα ξαναμιλούσα στον "φίλο".. πολύ κορόιδο για να αξίζει ;) )

    By Blogger Darnia in "The land of miracles", at 11:58 AM  

  • να κ η γνωμη μιας γυναικας:καταρχας εισαι πολυ λαθος φιλε μ!Δεν πας με την πρωην του φιλου σου για την οποια λεει οτι ειναι καψουρης!Δευτερο,τι βλαμμενη γκομενα να βαλει δυο φιλους να τσακωθουν για να 'εκδικηθει' το κερατο.Το οποιο κερατο αποδεχτηκε τλκ!Κ τριτο,πολυ μαλακας ο πρωην φιλος σου!κερατωνει,τον κερατωνουν,την δεχεται πισω,τσακωνεται με τον κολλητο του κ εχει την εντυπωση οτι η γκομενα θα του καθεται για πολυ!!!Αυτο δεν ειναι αντρικος εγωισμος αλλα αντρικη μαλακια!!!

    By Anonymous Anonymous, at 12:14 PM  

  • re file sorry kiolas alla pws mporeses na gamiseis tin kopela tou kollitou sou?? kopela me tin opoia itan kapsouris. mallon den ksereis ti simainei kapsoura...
    kai mallon den itan ali8ini filia afto pou eixes me ton atixo kai meta tixero telika.

    By Anonymous Anonymous, at 7:54 PM  

  • Καψούρα είναι να νομίζεις πως είσαι το κέντρο του σύμπαντος και κατά προέκταση η γυναίκα για την οποία ενδιαφέρεσαι δεν επιτρέπεται να γουστάρει οποιονδήποτε άλλο εκτός από εσένα. Been there, done that got the t-shirt.

    Τώρα αν θεωρείς τυχερό έναν άνθρωπο που η κοπέλα του πάει και του λέει ευθέως πως πηδήχτηκε με φίλο του ως αντίποινα για τις δικές του ατασθαλίες σου εύχομαι να βρεις κι εσύ μια τέτοια κοπέλα κάποτε και να ζήσετε μαζί ευτυχισμένοι.

    By Blogger Alitovios, at 7:40 PM  

  • einai tragiko.
    molis afisa to comment kai meta apo dio wres ema8a oti i prwin mou pidixtike me allon. tin opoia prwin tin agapw akoma.

    By Anonymous Anonymous, at 9:14 PM  

  • εγω παλι σε καταλαβαινω φιλε..παλι καλα που δεν κολλησες κ το ειδες απλα σαν πηδημα..

    By Anonymous Anonymous, at 7:57 PM  

  • καλα είσαι τελείως μαλακας! Μακάρι να βρεις φίλους όμοιούς σου το αξίζεις

    By Anonymous Anonymous, at 12:20 AM  

  • Φίλε καλά της έκανες. Άσε τους άλλους να λένο. ΟΛΟΙ στη θέση σου το ίδιο θα έκαναν -ότι κι αν λένε εδώ- Η γκόμενα φυσικά είναι μεγάλη φακλάνα που σε κάρφωσε κι εσύ έκανες λάθο που το παραδέχτηκες. Έπρεπε να τη βγάλεις τρελή. ¨οσο για το φίλο.... σαχλαμάρες. Ας πρόσεχε.

    By Anonymous Anonymous, at 11:47 PM  

Post a Comment

<< Home