Είμαι μικρός και μαθαίνω τον κόσμο

Tuesday, October 24, 2006

Πάλι υγρασία σήμερα

Το χάραμα που ξύπνησα είχε μια ομίχλη άλλο πράγμα έξω. Ωραία λέω, θα μας αλλάξει τα φώτα η υγρασία πάλι. Μου τη δίνει στα νεύρα η υγρασία. Κολλάνε τα πατώματα, ότι κι αν φορέσω ζεσταίνομαι, σχεδόν μονίμως νυστάζω συν του ότι με πιάνει ένας ελαφρύς πονοκέφαλος όταν βγαίνω έξω λες και έχω ένα αμόνι στο κεφάλι.

Κατά τις δέκα αριβάρισε ο κούριερ με το δαχτυλίδι. Διαπίστωση πρώτη, είχαν ανοίξει το δέμα στο τελωνείο για φορολογικούς λόγους. Δεν με πείραξε που το άνοιξαν, εξάλλου δικαίωμα τους είναι. Με πείραξε που το είχαν κάνει κώλο. Ρε μπαγλαμάδες, λίγη διακριτικότητα δεν βλάπτει. Διαπίστωση δεύτερη. Το δαχτυλίδι δεν μου έκανε, ήταν μεγαλύτερο από όσο περίμενα.

Στην αρχή παραξενεύτηκα γιατί είχα μετρήσει το μέγεθος πριν το αγοράσω. Μια και δυό μπαίνω στο site που το παρήγγειλα. Κάτσε να δω λέω που έγινε η μαλακία. Το site παρεμπιπτόντως είναι το novica.com. Έχει παπάδες μέσα από ρούχα και είδη διακόσμησης λατινοαμερικάνικης τεχνοτροπίας. Ειδικά οι γυναίκες είμαι σίγουρος πως θα το εκτιμήσουν.

Βρήκα ένα κείμενο που είχαν για την αντιστοίχιση μεγεθών, το τύπωσα για δεύτερη φορά και καθόμουν και μέτραγα την περιφέρεια του δαχτύλου. Κι εκεί που μέτραγα βλέπω μια υποσημείωση στο τέλος του κειμένου. Όταν τυπώνετε τη σελίδα έγραφε, φροντίστε να μην έχει το acrobat ρύθμιση που συμπιέζει το μέγεθος της σελίδας. Γαμώ το φελέκι μου, αυτό δεν το είδα. Το ξανατυπώνω αφαιρώντας τη συγκεκριμένη ρύθμιση και διαπιστώνω πως όντως είχα παραγγείλει μεγαλύτερο μέγεθος από το σωστό. Αι σιχτίρ.

Τώρα πρέπει να το πάω να μου το μικρύνουν. Καμιά πατέντα να μικραίνουμε το μέγεθος ενός δαχτυλιδιού ξέρετε; Ένας φίλος μου είπε πως μπορώ να βάλω σιλικόνη από μέσα αλλά μου φάνηκε πολύ κάπως. Αν βέβαια μου το πει και δεύτερος θα το δοκιμάσω.

Σε κάμια ωρίτσα λέω να πάω για καφέ με έναν φίλο στο Θησείο. Διέσχισα χτες περπατώντας την Αεροπαγίτου κι είχε μπόλικο κόσμο έξω. Λιακάδα γαρ. Γι αυτό μ’ αρέσει πολύ αυτή η χώρα.

2 Comments:

  • απ ότι ξέρω το πας σε χρυσοχόο και στο μικραίνει

    By Blogger YO!Reeka's, at 9:30 PM  

  • Το ξέρω αλλά έτσι χαλάει το σχέδιο που έχει πάνω. Γι αυτό έλεγα μπας και υπάρχει καμιά εξυπνάδα να την κάνω εσωτερικά τη δουλειά.

    By Blogger Alitovios, at 9:50 AM  

Post a Comment

<< Home