Είμαι μικρός και μαθαίνω τον κόσμο

Friday, November 03, 2006

Αλλαξοκωλιές

Υπάρχουν κάτι στιγμές που νοιώθω πως η ζωή μου είναι ταινία. Νομίζω πως αυτό συμβαίνει σε όλους τους ανθρώπους. Τουλάχιστον έτσι θέλω να πιστεύω για να παίρνω κουράγιο. Κι αυτό γιατί ορισμένες καταστάσεις μου φαίνονται πολύ κωμικές.

Χτες το μεσημεράκι με πήρε τηλέφωνο μια καλή μου φίλη η οποία ακουγόταν πολύ απελπισμένη. Θέλω να μιλήσουμε μου λέει, σε πειράζει να περάσω το απόγευμα από το σπίτι; Δεν πάμε της λέω να τα πούμε έξω; Όχι δεν θέλω έξω. ΟΚ έλα σπίτι τότε. Είχα στο πρόγραμμα να βγω και ήλπιζα πως είτε δεν θα το τραβάγαμε πολύ, είτε πως θα την έψηνα αργότερα να έρθει παρέα έξω.

Κατά τις οκτώ λοιπόν αριβάρει η Άρτεμης σπίτι. Έρχεται συνοδεία ενός μπουκαλιού κρασιού. Μάλιστα λέω, η κατάσταση είναι σοβαρή. Η Άρτεμης είναι η φαντασίωση του διανοούμενου. Είναι κατά 60% καλλιεργημένη και κατά 40% καυλιάρα. Σε γενικές γραμμές δηλαδή γυναίκα με γάμα κεφαλαίο. Ετών, τριάκοντα τεσσάρων.

Έβαλα σε μια πιατέλα διάφορα κρακεράκια και ξηρούς καρπούς να μην πιούμε το κρασί ξεροσφύρι και έπιασα έναν καναπέ να ακούσω τη λυπητερή. Η Άρτεμης μπήκε κατευθείαν στο ψητό. Χωρίζω με τον Γιάννη. Ο Γιάννης είναι ο γκόμενος. Μάλιστα λέω με συγκατάβαση. Δεν θα με ρωτήσεις το γιατί μου λέει; Θα ‘πρεπε; Ναι θα ‘πρεπε μου λέει γιατί θέλω να μιλήσω. Συμβιβάζομαι στο δευτερόλεπτο γιατί τη βλέπω να γυαλίζει το μάτι της και ρωτάω γιατί χώρισες;

Με απατά μου λέει. Μου ήρθε κάπως απότομο αυτό. Ο Γιάννης είναι αυτό που λέμε τρέντι γκόμενος. Καλλιεργημένος κι αυτός με τη σειρά του, με καλούς τρόπους, πολύ καλή δουλειά και με έμφαση σε αυτό που λέμε lifestyle. Συμπαθητικός τύπος δηλαδή αλλά για να το πω ευγενικά είναι φλώρος. Και γι αυτό μου κάθισε κάπως οξύμωρο ένας τέτοιος τύπος να κερατώνει μια γυναίκα σαν τη φίλη μου. Αλλά βέβαια είμαι μικρός και ακόμα μαθαίνω τον κόσμο οπότε όλα πιθανά είναι.

Μάλιστα, και δε μου λες τη ρωτάω, πως σου προέκυψε η ιδέα πως σε κερατώνει; Τον έπιασα στα πράσα, σου κάνει αυτό; Ε, όντως αυτό είναι ένα ακλόνητο επιχείρημα δεν λέω. Και ποια ήταν η κορασίδα ρωτάω; Δεν κατάλαβες καλά μου λέει. Με άντρα τον έπιασα. Με άντρα το καταλαβαίνεις; Αυτή την τελευταία πρόταση την είπε τόσο δυνατά που είμαι σίγουρος πως την άκουσε τουλάχιστον ο γείτονας στο διπλανό διαμέρισμα.

Επειδή μου έπεσε σαν τούβλο αυτό, η αντίδραση μου ήταν αυτή του μαλάκα. Δηλαδή τι εννοείς τον έπιασες με άντρα βρε συ Άρτεμης; Ο Γιάννης με τον γκόμενο του σε ένα κρεβάτι να κάνουν ταρζανιές. Κατάλαβες μου λέει; Εδώ λοιπόν πέφτει εκ μέρους μου μια τεράστια παύση. Σκέφτομαι τα χίλια δύο αλλά δεν είμαι και πολύ σίγουρος ποιο είναι το κατάλληλο να πω. Διάλειμμα για διαφημίσεις.

Υπάρχει κάτι που για να είμαι ειλικρινής δεν έχω πολυκαταλάβει. Στο δικό μου κεφάλι η ομοφυλοφιλία είναι μια κατάσταση που ξεφεύγει κάπως από τα απλά πλαίσια της τάσης. Δηλαδή είτε είσαι ομοφυλόφιλος, είτε δεν είσαι. Τουλάχιστον έτσι το βλέπω εγώ που δεν είμαι. Για να το πω αλλιώς μου φαίνεται κάπως ξεκούδουνη η λογική του δοκιμάζω για να δω πως είναι. Δεν είναι μινεστρόνε οι αλλαξοκωλιές για να δοκιμάσεις. Υποθέτω πως προϋποθέτουν μια γενικότερη εσωτερική αλλαγή. Γιατί έχω την αίσθηση πως δεν είναι απλά το σεξ που καθορίζει έναν ομοφυλόφιλο. Αλλά μάλλον λάθος τα ‘χω μάθει τα πράγματα.

Προσωπικά ας πούμε δεν αποκλείω καθόλου το ενδεχόμενο κάποια στιγμή στο μέλλον να γίνω ομοφυλόφιλος. Θεωρώ όμως δεδομένο πως όταν μου προκύψει αυτό θα πάψει αυτομάτως να με ελκύει ερωτικά το γυναικείο σώμα. Γιατί δεν μπορώ να φανταστώ πως αλλιώς μπορεί να γίνει. Μπορεί δηλαδή ένας άντρας να νοιώθει ταυτόχρονα ερωτική έλξη για ένα γυναικείο και για ένα αντρικό σώμα; Κάπου δεν μου κάθεται αυτό ως νοοτροπία.

Βέβαια όλοι αυτοί οι προβληματισμοί ουδόλως βοήθησαν την Άρτεμης η οποία είχε μια δικαιολογημένη αγανάκτηση. Δεν ξέρω τι θα έκανα αν μου έλεγε η γκόμενα μου πως έχει γκόμενα αν και είναι πολύ πιθανό με βάση το πώς σκέφτεται το 95% των αντρών να της ζητούσα να κάνουμε κάνα τρίο.

Με τα πολλά κι αφού η ώρα είχα πάει έντεκα και ήταν προφανές πως θα το ξενυχτάγαμε κατάληξα να της λέω πως δεν υπάρχει λόγος να το παίρνει προσωπικά και ας το δει ως κέρατο ανεξάρτητα από το φύλο ώστε να μην κάνει και ψυχοφθόρους συνειρμούς. Και βέβαια για να τονώσω το ηθικό της, τής είπα όσο πιο πειστικά μπορούσα πως τη θεωρώ θεογκόμενα και δεν είναι προσωπική της ήττα το γεγονός πως ο γκόμενος της πήγε με άντρα αλλά απλά έτυχε να τα φτιάξει με άνθρωπο που δεν ήξερε τι ήθελε. Το οποίο βέβαια μπορούσα να της το πω ανά πάσα στιγμή αρκεί να με ρώταγε, δεν χρειαζόταν να μάθω πως την κεράτωσε με τον Βρασίδα για να σχηματίσω άποψη πως ο Γιαννάκης ήταν βλάκας.

Ε, και κουβέντα στην κουβέντα, πιάσανε και τα κομπλιμέντα και τονώθηκε σημαντικά η αυτοπεποίθηση της, είχαμε πιει κι όλο το μπουκάλι το κρασί, τελικά καταλήξαμε στο κρεβάτι να παίζουμε τη μπάρμπι και τον τζον-τζον. Το οποίο πολύ το χάρηκα γιατί αφενός είμαι της νοοτροπίας πως φίλοι κι εραστές είναι ακόμα καλύτερα, αφετέρου ανέκαθεν τη γούσταρα πολύ ως γκόμενα.

6 Comments:

  • Είδες ο Γιάννης, που δεν τον είχες και σε μεγάλη υπόληψη; Σου άνοιξε το δρόμο!

    By Blogger 3 parties a day, at 12:58 PM  

  • Χαχα, σωστή!

    By Blogger Alitovios, at 11:49 AM  

  • Προσωπικά ας πούμε δεν αποκλείω καθόλου το ενδεχόμενο κάποια στιγμή στο μέλλον να γίνω ομοφυλόφιλος.
    ===================================

    Εαν σου συκώνεται όταν βλέπεις γυμνασμένο ανδρικό κώλο αλά Jean Claude Van Dam τότε έχεις σοβαρό πρόβλημα... Εαν όχι τότε πάλι καλά...

    By Blogger nassos, at 9:41 PM  

  • @nassos
    Από που κι ως που είναι πρόβλημα και μάλιστα σοβαρό το να είσαι ομοφυλόφιλος;

    By Blogger Alitovios, at 8:13 PM  

  • Γνωστή κατάσταση "Φίλε έλ΄απόψε που πονάω", δηλαδή. Μουάχαχα, είσαι αλήτης, αλλά έχεις πλάκα

    By Blogger Lost, at 3:11 AM  

  • www.arelis.gr
    περιεχει ερωτονομικον
    που απαγορευθηκε στην ελλαδα λογω των ομοφυλοφιλικων σεξουαλικων σκηνων που εχει

    By Anonymous Anonymous, at 3:52 PM  

Post a Comment

<< Home