Είμαι μικρός και μαθαίνω τον κόσμο

Wednesday, November 22, 2006

Εκμοντερνίστηκα

Η σχέση που είχα με τα αντρικά καλλυντικά ήταν ανέκαθεν τυπική. Τι κάνετε, πως είστε. Ένα aftershave, κάνα αποσμητικό κι αυτό ήταν όλο. Δεν τα απέφευγα για λόγους «αντρίλας», θεωρώντας δηλαδή πως τα καλλυντικά είναι μόνο για τους χλεχλέδες. Απλά τα θεωρούσα περιττά. Στη ζωή όμως λένε μεγάλη μπουκιά φάε, μεγάλη κουβέντα μη λες.

Τον τελευταίο μήνα για αδιευκρίνιστους λόγους άρχισα να βγάζω μπιμπίκια στο πρόσωπο. Στη ζωή μου δεν είχα ποτέ ανάλογο πρόβλημα. Είχα μείνει με την εντύπωση πως το συγκεκριμένο φαινόμενο εμφανίζεται στην εφηβεία κι αφού τότε τη γλύτωσα δεν θα με απασχολούσε ποτέ. Καμία σχέση. Η δερματολόγος που επισκέφτηκα μου είπε πως μπιμπίκια βγάζουν οι άνθρωποι και στα εξήντα τους.

Αφού λοιπόν με εξέτασε και με ρώτησε για τις συνθήκες διαβίωσης, μου πρότεινε κάποια προϊόντα περιποίησης προσώπου. Εγώ νόμιζα πως θα τη γλυτώσω με μια αλοιφή. Αμ δε. Ολόκληρη σειρά μου είπε να αγοράσω. Μια κρέμα απολέπισης, μια ενυδάτωσης, μια φαρμακευτική για τα σπυράκια, άλλη κρέμα για καθημερινό καθαρισμό και μια αλοιφή ειδικά για τη μύτη. Κουράζομαι και μόνο να τα γράφω.

Έχω μια φίλη που δουλεύει σε ένα κατάστημα Body Shop και με εξυπηρέτησε. Της έδωσα τη λίστα που μου έγραψε η δερματολόγος και μου πρότεινε μόνη της τι να πάρω. Ευτυχώς γιατί βαριέμαι να κάθομαι και να μου περιγράφουν προϊόντα τα οποία δεν καταλαβαίνω.

Τώρα πια είμαι ένας μονδέρνος άντρας. Τρομάρα μου.

6 Comments:

  • Καλώς όρισες στον Θαρραλέο Καινούριο Κόσμο των metro(sexual) !

    By Blogger Λύσιππος, at 8:29 PM  

  • Ο δερματολόγος πόσα παίρνει από την εταιρία της οποίας τα προϊόντα σου συνέστησε ξέρεις?

    By Blogger r3b3t0skil0, at 8:45 PM  

  • @λύσιππος
    Καλώς σας βρήκα

    @r3b3toskil0
    Δεν μου είπε να αγοράσω συγκεκριμένα προϊόντα.

    By Blogger Alitovios, at 12:05 AM  

  • Άντε να δούμε πόσον καιρό θα τα βάζεις... Σε κόβω να βαρεθείς γρήγορα

    By Blogger 3 parties a day, at 2:06 PM  

  • Άντε και απολέπιση!

    By Blogger UrbanTulip, at 11:43 PM  

  • Γιατί ρε alitovie δεν το παραδέχεσαι;
    Κάθησες κι έγραψες 228 ολόκληρες λέξεις, για να δικαιολογήσεις τις σεξουαλικές σου προτιμήσεις;
    Δεν είναι κακό!

    ;-)

    By Blogger Alogaki, at 2:19 PM  

Post a Comment

<< Home