Είμαι μικρός και μαθαίνω τον κόσμο

Thursday, January 04, 2007

Καλή χρονιά

Θέλω να πέσω και να κοιμηθώ για μια βδομάδα. Οι φετινές γιορτές ήταν μια συνεχόμενη κραιπάλη με ξενύχτια και βόλτες. Για ένα περίεργο λόγο οι αντοχές που έχω στο ξενύχτι όσο μεγαλώνω αυξάνονται αντί να μειώνονται. Κάποτε άμα κοιμόμουν ξημέρωμα ξύπναγα απόγευμα. Τώρα με τρεις ώρες ύπνο ξυπνάω. Γι αυτό και θέλω να πέσω και να κοιμηθώ πενήντα ώρες σερί.

Τελικά η ιδέα της Άρτεμης να πάμε Ρώμη για πρωτοχρονιά αποδείχτηκε πετυχημένη. Ο καιρός ήταν πιο γλυκός από ότι εδώ και περάσαμε πολύ όμορφα. Βρήκαμε και δύο φιλικά της ζευγάρια οι οποίοι είναι Ιταλοί και μας γύριζαν βόλτες.

Ένα πράγμα που δεν μπορώ να καταλάβω είναι γιατί τα εισιτήρια με πλοίο είναι τόσο ακριβά. Για το πήγαινε-έλα με το καράβι πληρώσαμε όσα και για το ξενοδοχείο. Δύο μέρες σε καράβι ίσον με τέσσερεις μέρες σε ξενοδοχείο. Δεν μου κάθεται καλά. Κι όχι, δεν είναι το αυτοκίνητο που κοστίζει. Για το αυτοκίνητο πλήρωσα ογδόντα ευρώ. Τα υπόλοιπα εξακόσια ήταν για την καμπίνα. Και υποτίθεται πως ήταν και προσφορά. Ένιγουεις.

Με την Άρτεμης ζω κάτι πρωτόγνωρο. Είναι η πρώτη φορά που έχω ερωτική σχέση διαρκείας με φίλη μου. Σεξ με φίλες έχει τύχει να ξανακάνω στο παρελθόν και κάποιες φορές περισσότερο από μια φορά με την ίδια. Αλλά ποτέ δεν είχα σχέση. Ιδιότυπη σχέση. Μας λείπει ο έρωτας αλλά υπάρχουν όλα τα άλλα.

Δεν είναι πιθανό για παράδειγμα να ξυπνήσουμε ένα πρωί και να νοιώσουμε απέχθεια ο ένας για τον άλλο. Αυτά είναι τα ωραία όταν έχει προηγηθεί φιλία. Ξέρεις με ποιον έχεις να κάνεις. ΟΚ, δεν ξέρεις 100% αλλά εδώ που τα λέμε ούτε και τον εαυτό μου ξέρω 100%.

Το ότι μας λείπει ο έρωτας βέβαια για να πω την αμαρτία μου δεν με απασχολεί και ιδιαίτερα ειδικά από τη στιγμή που στο κρεβάτι περνάμε υπέροχα. Και ως γνωστόν όταν είσαι ερωτευμένος θες όλη μέρα να πλέκεις τον αργαλειό. Οπότε ίσα βάρκα ίσα νερά. Έχουμε κάνει μια σιωπηρή συμφωνία πως αυτό που ζούμε θα το συνεχίσουμε όσο περνάμε καλά. Άπαξ και κάποιος αριβάρει γι άλλες πολιτείες πάλι αγαπημένοι θα συνεχίσουμε να είμαστε.

Να ευχηθώ σε όσους τύχει και με διαβάζουν το 2007 να φέρει πιο κοντά τις αλήθειες που ψάχνετε σε αυτή τη ζωή. Κι επίσης όλη η χρονιά να περάσει με θετική σκέψη. Άμα έχετε θετική στάση για τη ζωή τότε όλα θα σας πάνε ρολόι, από υγεία μέχρι καριέρα κι ότι άλλο επιδιώκετε. Cheers που λένε και στο χωριό μου.

8 Comments:

  • Είστε σίγουροι πως σας λείπει ο έρωτας; Εγώ πριν κάτι ...αιώνες έτσι ξεκίνησα σχέση με έναν κολλητό μου & καταλήξαμε παντρεμένοι! Βέβαια πάλι χωρίσαμε & μάλιστα πολύ-πολύ γρήγορα! Γι΄αυτό gyus να προσέχετε! Κι αφού περνάτε όμορφες στιγμές, πολύ καλά κάνετε & είστε μαζί! Όσο για τη Ρώμη, Ζ Η Λ Ε Υ Ω !!!
    Φιλιά

    By Blogger ΗΛΙΑΧΤΙΔΑ, at 3:05 PM  

  • Φίλε αλητόβιε, βλέπω ήμασταν στην ίδια χώρα την αρχή του έτους, αλλά σε άλλη πόλη... Σου εύχομαι να είναι ευτυχισμένος ο καινούργιος χρόνος...

    By Blogger Klearchos, at 10:43 PM  

  • Καλη χρονια Αλητοβιε και οτι επιθυμεις.

    By Anonymous Anonymous, at 3:11 AM  

  • Πάντα απολαυστικές οι ερωτικές σχέσεις με φίλους. Χαίρομαι που το ζείτε και δεν φοβηθήκατε μην χαλάσει η φιλία και τέτοιες αηδίες.

    By Blogger nat, at 5:18 PM  

  • Ιδανικές αυτές οι σχέσεις.
    Επικοινωνία να υπάρχει φίλε αλητόβιε κι ολα τα αλλα στην πορεία.Επικοινωνία γιατί χανόμαστε!
    Αυτές οι σιωπηρές συμφωνίες είναι πολύ πιο αληθινές απ τις άλλες.
    happy new year (που λένε στο δικό μου χωριό) ;0)
    ..happy και με τέτοια ωραία..
    Φιλιά

    By Blogger Αστάρτη, at 7:08 PM  

  • @ηλιαχτίδα
    Για το κομμάτι του έρωτα είμαστε πολύ σίγουροι.

    @klearchos
    Καλά να 'μαστε αδερφέ να πάμε και του χρόνου.

    @nick
    Επίσης

    @nat
    Μου 'χουν χαλάσει φιλίες από το σεξ αλλά μάλλον το σεξ ήταν απλά η αφορμή.

    @astarti
    Ιδανικές δεν θα τις έλεγα γιατί θέλω να είμαι ερωτευμένος όποτε γίνεται. Αλλά μέχρι τότε συμπορευόμαστε.

    By Blogger Alitovios, at 2:45 AM  

  • Είσαι σίγουρος πως η φίλη σου δεν είναι ερωτευμένη μαζί σου;

    By Blogger 3 parties a day, at 4:30 PM  

  • Σίγουρος δεν μπορώ να είμαι για τίποτα αλλά αυτή την εντύπωση έχω.

    By Blogger Alitovios, at 11:52 PM  

Post a Comment

<< Home