Είμαι μικρός και μαθαίνω τον κόσμο

Monday, December 25, 2006

Αγαπημένε μου Αϊ Βασίλη

Το δώρο που θέλω φέτος είναι μια μηχανή. Αλλά όχι οποιαδήποτε μηχανή. Τη Desmosedici RR της Ducati. Δεν φτάνει που είναι ότι πιο τεχνολογικά προηγμένο υπάρχει σε δύο τροχούς, την έχουν κάνει πανέμορφη.


Τι να πρωτοπεί κανείς γι αυτή τη μηχανή. Είναι αντίγραφο μοτοσικλέτας του moto GP. Αυτό με απλά λόγια για τους ανίδεους σημαίνει πως παίρνεις τη μηχανή και χωρίς να της αλλάξεις το παραμικρό τρέχεις παγκόσμιο πρωτάθλημα. Οι μοναδικές διαφορές από το πρωτότυπο των αγώνων είναι ο καταλύτης στην εξάτμιση, οι καθρέπτες και τα φλας.

Όσον αφορά τις επιδόσεις της ποιος ασχολείται. Η Ducati δεν ανακοινώνει ακριβή νούμερα. Το μόνο που λέει είναι πως η ιπποδύναμη είναι πάνω από 200 άλογα. Το οποίο σημαίνει πως λόγω ram air κανείς δεν ξέρει πόσο ακριβώς είναι. Πρέπει να είναι η μοναδική μηχανή παραγωγής με αναλογία κιλών ανά ίππο κάτω από τη μονάδα. Τελική πρέπει να έχει χαλαρά 330+ κι όσο για επιτάχυνση, νούμερο με το οποίο ασχολούνται συνήθως οι οδηγοί αυτοκινήτων, το πολύ 2.5 δεύτερα.

Η μοναδική περίπτωση να την αποκτήσω σε αυτή τη ζωή είναι να μου την κάνει δώρο ο Άγιος Βασίλης. Στοιχίζει εβδομήντα χιλιάρικα κι ακόμα κι αν το κόστος δεν τρομάζει παράγεται σε τετρακόσια κομμάτια τη χρονιά το οποίο σημαίνει πως πρέπει να έχεις το Θεό μπάρμπα για να μπεις στις λίστες αναμονής.








7 Comments:

  • Άμα τον δεις στα κέφια του, πες του να μου φέρει κι εμένα μια..

    Τσάμπα δεν είπαμε οτι είναι;

    ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ και μακάρι να αποκτήσεις ότι επιθυμείς...

    By Blogger George Nikolaropoulos, at 2:03 PM  

  • κι εμένα κι εμένα. και ένα δίπλωμα για να την οδηγάω :)

    By Blogger YO!Reeka's, at 7:50 PM  

  • Αλητόβιε καλέ μου, με ψυχοπλάκωσες! Πριν 9 χρόνια με ducati σκοτώθηκε πρώτος ξάδερφός μου, 23 χρονών τότε, ακριβώς τη βραδιά των γενεθλίων του... Αθλητής, δεν έπινε παρά μόνο χυμό (άρα δεν ήταν μεθυσμένος), τρελαμένος με τη μηχανή του: μάλιστα την αποκαλούσε "η αρραβωνιαστικιά μου" & την είχε κρυφά... Επειδή οι γονείς του του είχαν αγοράσει αυτοκίνητο για να αποφύγουν τα δίκυκλα, την αγόρασε μόνος του κρυφά με δόσεις, την πάρκαρε σε ένα parking στο κέντρο της πόλης & πήγαινε με το αυτοκίνητο μέχρι εκεί & την έπαιρνε...
    Γμσ τα.
    Στο δυστύχημα είχε κι έναν κολλητό του μαζί στο πίσω κάθισμα της σέλας, εκείνος ήταν σακατεμένος στα χτυπήματα αλλά φορούσε το κράνος του ξαδέρφου μου κι έγινε καλά (δόξα τω Θεώ το παλληκάρι) ενώ ο ξάδερφός μου που δε φορούσε κράνος, είχε μόνο ένα τραύμα: είχε σπάσει ο καθρέπτης της μηχανής & είχε μπει ο σωλήνας του στο κεφάλι του... Πέθανε τις επόμενες 24 ώρες.
    Να προσέχεις πολύυυυυυυυυυ!
    Μην παθιάζεσαι με τις μηχανές-σκοτώστρες, τα αυτοκίνητα είναι πολύ πιό ασφαλή! Στο κάτω-κάτω πάρε ένα cabrio!
    Sorry για το ψυχοπλάκωμα, νομίζω όφειλα να σου τα πω, προσωπικά δε θα τα ξεχάσω ποτέ!

    Τις πιό θερμές & εγκάρδιες ευχές μου καλέ μου! Υγεία, πολύ αγάπη & χαρά να πλημμυρίσει τη ζωές σου η νέα χρονιά! Να πραγματώσει τα πιό όμορφα όνειρά σου & να σε ταξιδέψει σε γλυκά μονοπάτια αγάπης!
    Σας φιλώ γλυκά!

    By Blogger ΗΛΙΑΧΤΙΔΑ, at 2:54 PM  

  • *αντί "τη ζωές σου" φυσικά εννοούσα "τη ζωή σου", συγνώμη, μάλλον λόγω της φόρτισης ήταν...

    By Blogger ΗΛΙΑΧΤΙΔΑ, at 3:03 PM  

  • @giwrgos
    Τα όνειρα πάντα τσάμπα είναι. Ευτυχώς κιόλας.

    @gelial
    Τι να το κάνεις το δίπλωμα; Έτσι κι αλλιώς δεν αρκεί για να οδηγήσεις αυτή τη μηχανή, όλα μόνος σου πρέπει να τα μάθεις.

    @ηλιαχτίδα
    Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές και λυπάμαι που ήμουν η αφορμή για δυσάρεστες αναμνήσεις.

    By Blogger Alitovios, at 5:54 PM  

  • Δεν πιστευω να σου την έκανε τελικά δώρο και να γυρνάς μαζί της γι΄ αυτό δεν γράφεις!!

    Πάντως όντως χρειάζεται προσοχή στην οδήγηση για ευνόητους λόγους.
    Ουτε οι δρόμοι της Ελλάδας είναι αυτή που πρέπει για δίκυκλα ούτε και η οδηγική συμπεριφορά βοηθάει. Το ανάποδο κάνουν μάλλον και τα δύο.

    Καλή χρονιά να έχεις!

    By Blogger Debby, at 11:15 AM  

  • Θα ευχηθώ (πολύ καθυστερημένα) ό,τι κι ο gelial, καθώς προτιμώ να βλέπω τις μηχανές από φωτογραφίες ή την τηλεόραση (MotoGP).

    Πάντως από τις φωτογραφίες και μόνο η συγκεκριμένη μοτοσυκλέτα φαίνεται εξαιρετική.

    Υ.Γ. Desmosedici < δεσμός (Desmodromic valve) + 16.

    By Blogger Anastasios, at 2:05 PM  

Post a Comment

<< Home