Είμαι μικρός και μαθαίνω τον κόσμο

Friday, January 12, 2007

Χεστήκαμε και γέρνει η βάρκα

Την τελευταία βδομάδα έχω λάβει ένα κάρο emails από γνωστούς και φίλους με την ίδια αφορμή. Ένα νέο κινητό που έβγαλε η Apple. Όλα τα emails έχουν χαρακτηρισμούς θαυμασμού του στυλ «το απόλυτο κινητό», «το κινητό που θα αλλάξει τα πάντα», γουάου και καραγουάου. Μααααααάλιστα.

Δεν ξέρω αν με πιάνετε αλλά μιλάμε για κινητό τηλέφωνο έτσι; Δηλαδή κατά βάση για μια συσκευή που μειώνει τον προσωπικό σου χρόνο και που εννιά στις δέκα φορές που τη χρησιμοποιείς ο λόγος είναι ασήμαντος-άλλο αν παραμυθιάζεσαι πως είσαι σημαντικός αν περπατάς και μιλάς στο κινητό.

Δεν είμαι δυσκοίλιος. Δεν έχω κανένα πρόβλημα με όποιον έρθει και μου δηλώσει ευθαρσώς πως κοίτα να δεις μεγάλε εμένα με καυλώνουν τα γκάτζετς και ως τέτοιο το συγκεκριμένο κινητό με εξιτάρει. Πάσο. Όλοι έχουμε ένα ή και περισσότερα αντικείμενα που μας φτιάχνουν. Άλλο αυτό όμως κι άλλο να μου λες πως πρόκειται για ένα επαναστατικό προϊόν. Αυτή την κακομοίρα τη λέξη επανάσταση την έχουμε ξεφτιλίσει. Μέχρι και σε διαφημίσεις για σερβιέτες την ακούμε.

Διάβαζα ας πούμε τα χαρακτηριστικά της συσκευής ένα από τα οποία είναι πως μπορείς λέει να βλέπεις τηλεοπτικές εκπομπές ή ταινίες. Κι αντί όταν το ανακοινώνουν αυτό να τους πλακώσουν στα γιαούρτια κάθονται μερικοί με το στόμα ανοιχτό κι αναφωνούν «πω ρε πούστη μου, αυτό είναι φοβερό». Ποιο μωρέ μαλάκα είναι φοβερό; Το να βλέπεις ταινία σε οθόνη 3.5 ιντσών; Πλάκα μου κάνεις; Στο σπίτι έχουμε τηλεοράσεις 25 και βάλε ίντσες, στο γραφείο οθόνες 17 και βάλε, ποιος ο λόγος να δούμε το οτιδήποτε σε μια οθόνη με το ένα πέμπτο διαστάσεις; Και πότε; Όταν είμαι στο δρόμο ας πούμε; Στο μετρό μήπως; Εγώ στο μετρό θέλω να χαζεύω τους ανθρώπους, μπορεί να μου τύχει απέναντι καμιά μουνάρα και να την παίζω με τα μάτια. Άμα έχω το μυαλό μου στο κινητό την έχασα.

Αλλά θα μου πείτε σε μια κοινωνία που όλο και λιγότεροι γαμούν ποιος κάθεται να φλερτάρει σε δημόσια μέρη. Το φλερτ πλέον έχει μεταφερθεί μέσα από οθόνες, τα SMS δίνουν και παίρνουν. Άλλοι κάνουν σεξ μέσα από SMS. Με το ένα χέρι να την παίζεις και με το άλλο να πληκτρολογείς. Πολύ κούραση.

Όσοι ψάχνετε την επανάσταση μέσα από γκατζετιές κι αξεσουάρ λυπάμαι πολύ που θα σας ενημερώσω πως κοιμάστε από τη λάθος πλευρά. Με τις υγείες μας.

6 Comments:

  • Μπορεί να είσαι "μικρός", αλλά αξίζει να μην μάθεις το κόσμο όπως ακριβώς μας τον σερβίρουν.

    Σε βρήκα τυχαία μέσα από το GreekBloggers.com και κόλλησα!

    Καλή σου μέρα με πολλές χαρούμενες εκπλήξεις!!!

    By Blogger χαμίνι, at 9:06 AM  

  • Τα γκάτζετς όταν ξέρεις να τα χρησιμοποιείς είναι ότι καλύτερο!
    Ξέρεις πόσες φορές πέρασα κάτι ώρες με το pocket pc μου να περιμένω σε ραντεβού σε γιατρό που μονίμως έίχε καθυστέρηση? Εκεί ακριβώς και μόνο εκείμου φαίνονται χρήσιμα και τα παιχνίδια που έχει το κινητό μέσα. Οι φωτογραφικές στα κινητά είναι πολύ χρήσιμες επίσης!
    Αμα δεν σου γίνονται ψύχωση και βρίσκεις τι σου χρειάζεται και το χρησιμοποιείς είναι μια χαρά. Η υπερβολή εξάλου πουθενά δεν κάνεις καλό!

    By Blogger Debby, at 12:12 AM  

  • Οι φωτογραφικες ειναι ολα τα λεφτα. Τα παιχνιδια καλα στις αναμμονες. Μουσικη και βιντεο που εβαλα στο δικο μου δεν τα εχω χρησιμοποιησει σχεδον καθολου.

    Τα gadgets γενικα ειναι overrated.

    By Anonymous Anonymous, at 1:46 AM  

  • Amen brother.

    By Blogger Dust in the wind, at 3:20 AM  

  • Εγώ είμαι αναλφάβητος στα τεχνολογικά (επειδή με απορρόφησαν τα λογοτεχνικά κι έγινα φιλόλογος). Είχα θαμπωθεί από το κινητό που τα κάνει όλα. Το ξέρω, αν ήταν γκόμενα που τα κάνει όλα θα έπρεπε να είχα θαμπωθεί, με το κινητό δεν συγχωρούμαι. Πήρα προ τριετίας σχεδόν ένα κινητό με κάμερα, έβαλα κάρτα μνήμης, πρόγραμμα να παίζει mp3, να έχει office για να επεξεργάζομαι τα κείμενά μου, άλλο πρόγραμμα για να γράφω βίντεο, παιχνίδια και δε συμμαζεύεται, το όλον 400 ευρώ (σε πρόγραμμα με 3 ώρες χρόνο ομιλίας λέμε). Τώρα συνειδητοποιώ ότι έκανα λάθος. Δεν μου χρειαζόταν. Θέλω ένα κινητό που να είναι κινητό, να κοιτάω την ώρα (άντε, ας έχει και ξυπνητήρι). Τέλος.

    By Blogger τουκιθεμπλομ, at 7:57 PM  

  • καλά... γράφεις γαμάτα...

    By Blogger Vivian, at 11:01 PM  

Post a Comment

<< Home