Είμαι μικρός και μαθαίνω τον κόσμο

Wednesday, February 14, 2007

Είμαι ο και λέγομαι

Παίζει ένα παιχνιδάκι στα blogs όπου ο καθένας λέει πέντε πράγματα για τον εαυτό του και μετά κάνει πάσα σε πέντε άλλους. Την πάσα μου την έκανε η μικρή και τριανταφυλλένια astarti οπότε έχουμε και λέμε

Μ’ αρέσει πολύ να μαγειρεύω και προτιμώ την παραδοσιακή κουζίνα. Αγαπημένες συνταγές είναι οι ψητές σαρδέλες, ντολμαδάκια με κιμά και αμπελόφυλλο, σπανακόρυζο και φασόλια μαυρομάτικα με ντομάτα και κρεμμύδι.

Στο ψυγείο έχω ένα σακουλάκι μπάφο και καπνίζω ένα τσιγάρο μια φορά τη βδομάδα με παρέα.

Συγκινούμαι εύκολα το οποίο λειτουργεί ως εξαιρετική γκομενοπαγίδα. Γι αυτό το λόγο αποφεύγω τα σινεμά.


Αγαπημένη μου ελληνική ταινία είναι ο Ζήκος στο «Της κακομοίρας». Το ‘χω δει ίσα με εβδομήντα φορές και κάθε φορά γελάω με την καρδιά μου.

Έχω ροπή προς το μεταφυσικό, πιστεύω στη μεταθάνατον ζωή, κάνω διαλογισμό δύο φορές την ημέρα και θέλω κάποια στιγμή να ασχοληθώ με το evp (electronic voice phenomena).


Αυτά τα ολίγα απο εδώ, την κάνω για ρακές με φίλους που εκ πεποιθήσεως δεν γιορτάζουν τη σημερινή μέρα αν κι όλοι έχουν αμόρε.

Με τη σειρά μου κάνω πάσα στους

http://deadend-mind.blogspot.com/

http://tuki8eblom.blogspot.com/

http://eygenia.blogspot.com/

http://vatraxokoritso.blogspot.com/

8 Comments:

  • Πήρα την πάσα και την έκανα την αυτοσύστασή μου.

    By Blogger τουκιθεμπλομ, at 11:34 AM  

  • wow!!
    Αυτή η πάσα άξιζε τον κόπο..
    Με άφησες με ανοιχτό το στόμα.
    Ευσυγκίνητος και με ροπή προς το μεταφυσικό...Απίστευτο!
    Πές μου οτι ασχολείσαι και με ρέικι..

    By Blogger Αστάρτη, at 11:55 AM  

  • Μπα δεν ασχολούμαι με το ρέικι αν και θα ήθελα κάποια στιγμή.

    By Blogger Alitovios, at 2:11 PM  

  • Η Αστάρτη πήρε τα λόγια από το στόμα μου!!
    Ολο εκπλήξεις μας είσαι!!

    By Blogger Debby, at 3:20 PM  

  • α οκ ωραία ωραία :)

    By Anonymous Anonymous, at 7:34 PM  

  • εισαι σιγουρος?
    θα εχουμε θυματα ..λεμε.

    By Blogger vatraxokoritso, at 3:44 AM  

  • @vatraxokoritso
    Ε, συνηθισμένη δεν είσαι να έχεις θύματα; :)

    By Blogger Alitovios, at 11:10 AM  

  • Χμ!Ευτυχως που μπαινω να σε διαβασω αλλιως δεν θα ηξερα για το παιχνιδι.
    Ευχαριστω για την επιλογη.
    Θα απαντησω συντομα:)

    By Blogger SilentSoul, at 12:23 PM  

Post a Comment

<< Home