Είμαι μικρός και μαθαίνω τον κόσμο

Saturday, February 24, 2007

Νυχτοπερπατήματα

Παρασκευή βράδυ έχω βγει με ένα φίλο για μεζέδοκατάσταση. Πήγαμε Άνω Πατήσια. Πλακώσαμε κάτι κοψίδια να γλύφεις τα δάχτυλα σου. Κατά τις 11 κι αφού έχουμε τυλώσει λέμε δεν πάμε να πιούμε και κάνα ποτάκι; Κατηφορίζουμε λοιπόν προς τον Κόμη. All time classic. Την αράζουμε επί της μπάρας, πιάνουμε την κουβέντα και η βραδιά κυλά τζάμι.

Κάποια στιγμή ο φίλος μου παίρνει χαμπάρι πως δύο κοπέλες μας κοιτάνε επιμόνως επί ώρα. Εγώ στην κοσμάρα μου, δεν είχα πάρει πρέφα. Επειδή είμαστε ευγενικοί άνθρωποι τις κερνάμε μια γύρα τα ποτά που πίνουν και τσουπ έρχονται στην παρέα μας. Μετά τις αρχικές χαιρετούρες γινόμαστε μια ωραία ατμόσφαιρα. Συζητάμε περί ανέμων και υδάτων με ιδιαίτερη έμφαση από τη μεριά τους στη μαλακία των σημερινών αντρών. ΟΚ λέω, οι κορασίδες διαβάζουν πολύ Marie Claire φαίνεται. Δε γαμιέται, από το να μιλάς για τη διαφθορά στο δημόσιο καλύτερο θέμα είναι αυτό.

Αφού η ώρα έχει πάει δύο γυρνάει ο δικός μου και μου λέει εμείς λέμε να την κάνουμε. Εσείς; Ναι, θα την πάω σπίτι μου. Γιατί άστεγη είναι; Ηλίθια ερώτηση αλλά υπάρχει μια λεπτομέρεια. Ο φίλος μου είναι παντρεμένος. Και η γυναίκα του είναι τουλάχιστον πέντε κλάσεις πιο όμορφη από τη δεσποινίδα που θα έπαιρνε σπίτι. Βγαίνουμε λοιπόν έξω από το μαγαζί όπου έχουμε χωριστεί σε ζευγάρια. Οι κοπέλες έχουν έρθει με ταξί οπότε προσφέρομαι να πάω την άλλη κοπελιά σπίτι της.

Αλλαγή πλάνου. Σαββάτο πρωί. Κατά τις έντεκα βαράει το τηλέφωνο. Ο φίλος από την προηγούμενη βραδιά. Έλα, πως πέρασες χτες; Μια χαρά. Τι έγινε; Την πήγα σπίτι της. Και μετά; Μετά πήγα στο δικό μου σπίτι. Γιατί ρε τι έγινε; Αφού φαινόταν πως σε γούσταρε. Δεν σου έκατσε; Όχι. Γιατί; Μάλλον γιατί δεν της την έπεσα. Και γιατί δεν της την έπεσες; Γιατί δεν ήθελα. Δεν σου άρεσε; Μπα, μια χαρά κοπέλα ήταν. Τι μια χαρά ρε συ, μουνάρα ήταν. ΟΚ, πες το κι έτσι. Τότε αφού σου άρεσε γιατί δεν της την έπεσες; Αν δεν το θυμάσαι έχω ήδη κοπέλα. Καλά εσύ είσαι μεγάλος μαλάκας μου λέει. Και τι της είπες δηλαδή; Την ευχαρίστησα για την παρέα και την καληνύχτισα. Καλά μου λέει η γκόμενα πρέπει να σε έκοψε για μεγάλο κόπανο. Αυτή την εντύπωση έχω κι εγώ του λέω. Είσαι για κλάματα αδερφάκι μου. ΟΚ θα ζήσω κι έτσι.

Κι αφού σας έβαλα στο κλίμα να σας πω τώρα και το συμπέρασμα. Ή μάλλον τα συμπεράσματα γιατί είναι δύο πράγματα που με ενοχλούν με αφορμή το συγκεκριμένο περιστατικό.

Το πρώτο είναι που δεν καταλαβαίνω γιατί έχουμε φτάσει στο σημείο όπου άπαξ και μιλήσεις σε γυναίκα σε μια έξοδο πρέπει να την πηδήξεις κιόλας. Δηλαδή αποκλείεται να τη δεις σαν άνθρωπο και να θες απλά να κάνεις παρέα μαζί της; Η κοπέλα όντως στράβωσε όταν την καληνύχτισα. Με ρώτησε το γιατί και της είπα πως έχω σχέση και δεν μου αρέσει να τσιλημπουρδίζω. Και τότε μου λέει γιατί μας την πέσατε; Κούκλα μου, δύο ποτά σας κεράσαμε. Παρέα θέλαμε. Και η παρέα τουλάχιστον στο δικό μου βιβλίο δεν ισοδυναμεί με πέσιμο. Άμα πήγαινα με οποιαδήποτε γυναίκα κάνω παρέα τότε θα έπρεπε όλη μέρα να είμαι πάνω στο κρεβάτι και να υφαίνω τον αργαλειό.

Το δεύτερο που με ενοχλεί είναι που ζούμε στην εποχή όπου το να είσαι πιστός θεωρείτε ελάττωμα. Ε αυτό είναι που δεν καταλαβαίνω με τίποτα. Έχω μια σχέση με κοπέλα, είμαι ικανοποιημένος μαζί της και δεν βλέπω κανέναν λόγο να τσιλημπουρδίζω. Πολλοί φίλοι μου από την άλλη το θεωρούν επιβεβλημένο για τους εαυτούς τους. Όπως το θεωρούν επιβεβλημένο και για μένα.

Να πάω με άλλη γυναίκα γιατί; Για την καύλα; Μια χαρά με καυλώνει η καλή μου. Για την εμπειρία; Είχα ένα σωρό εμπειρίες στη ζωή μου. Από ένα σημείο κι έπειτα όλα τα λουλούδια το ίδιο μυρίζουν. Το θέμα είναι να βλέπεις να ανθίζει αυτό που εσύ ποτίζεις. Δεν σου αρέσουν άλλες γυναίκες με ρωτάνε συχνά διάφοροι φίλοι μου που είναι οπαδοί της άλλης νοοτροπίας; Και βέβαια μου αρέσουν. Κάθε μέρα βλέπω ωραίες γυναίκες. Τις βλέπω, τις θαυμάζω κι αυτό ήταν. Μπορεί να τους πω κι ένα κομπλιμέντο με στόχο να εισπράξω ένα χαμόγελο. Δεν χρειάζεται να τις πηδήξω για να ικανοποιηθώ. Το αυθόρμητο χαμόγελο που μου χαρίζει μια άγνωστη με ικανοποιεί εξίσου. Αλλά από εκεί και πέρα η κοπέλα μου είναι ο ναός μου.

Εγώ έτσι όπως το βλέπω είναι πως αυτοί που κερατώνουν συστηματικά το κάνουν από ανασφάλεια. Γιατί δεν τα πάνε καλά με τον εαυτό τους και ψάχνουν την επιβεβαίωση μέσα από ξεπέτες. Δεν έχω γνωρίσει ούτε έναν συγκροτημένο άνθρωπο που να κερατώνει την καλή του. Όλους όσους ξέρω που ξενοπηδάνε είναι άνθρωποι που δεν τους ικανοποιεί η καθημερινότητα τους. Και είναι οι ίδιοι που αν τύχει και μάθουν πως η καλή τους έκανε κι αυτή μια στραβή θέλουν τουλάχιστον δύο χρόνια για να το ξεπεράσουν. Εκεί ξεχνάνε την άνεση και τις μάγκικες κοσμοθεωρίες και τους παίρνει από κάτω.

Και μετά υπάρχει και η άλλη μαλακισμένη νοοτροπία που χρησιμοποιείται ως άλλοθι για τέτοιες συμπεριφορές. Κάντη της πριν στην κάνει. Ε, αν θέλει να μου την κάνει ας μου την κάνει. Εμένα με ενδιαφέρει να τα ‘χω καλά με τον εαυτό μου για να μην έχω να μετανιώνω για τίποτα. Αν αρχίσουμε στη ζωή μας να πράττουμε προληπτικά τότε θα πρέπει να φορτωθούμε ένα κουμπούρι ο καθένας και να σκοτωνόμαστε αν και μήπως μελλοντικά συμβεί κάτι.

Για μένα εδώ που έχω φτάσει πλέον το σεξ δεν είναι μια αυτόνομη πράξη. Είναι το επιστέγασμα μιας ολόκληρης αλυσίδας γεγονότων. Από το να πιω τον καφέ μου το ξημέρωμα με την καλή μου, να τη χαζεύω όταν κοιμάται, να την πειράζω για να γελάμε, να κάνουμε έναν περίπατο και να της κρατάω το χέρι και χίλιες δυό άλλες δραστηριότητες. Αυτές οι μικρές στιγμές είναι που κάνουν το σεξ μαζί της μια ομορφιά. Κι αυτές οι μικρές στιγμές είναι που απουσιάζουν από οποιαδήποτε άλλη γυναίκα γνωρίζω. Οπότε δεν έχω κανένα απολύτως λόγο να τσιλημπουρδίσω. Έτσι απλά.

23 Comments:

  • Πολύ σωστό σε βρίσκω.

    (Και ευχαριστώ γιατί με έβαλες σε σκέψεις. Βρίσκομαι στα πρόθυρα να κάνω μεγάλη μαλακία και να στεναχωρήσω κάποιον που μου έχει φερθεί πάρα πολύ εντάξει.)

    By Blogger Nobody, at 7:10 PM  

  • Μπραβο σου...ειλικρινα...εισαι σπάνιος άντρας και η αγαπημένη σου θα πρεπει να ειναι απλα περίφανη για σενα...
    Λεω σπάνιο γιατι το 80% των αντρων σκέφτονται να γαμήσουν όποια γυναίκα γνωρίζουν οπουδήποτε...
    Μπραβο σου...(κοιτα που εχουμε καταντήσει..... αλλα φταιμε και εμεις οι γυναίκες ρε συ...πολύ πουτανες ρε γμτ...)

    By Blogger jul, at 7:21 PM  

  • Πες τα άνθρωπέ μου, γιατί κι εγώ τα λέω, αλλά με νομίζουν περίεργη.
    Προσωπικά δε νομίζω ότι είσαι σπάνιος άντρας, γιατί ξέρω πολλούς σαν εσένα. Απλά αυτοί που είναι σαβουρογάμηδες κάνουν περισσότερο ντόρο, γιατί έχουν την εντύπωση πως είναι και μάγκες. Έτσι αρχίζουμε όλοι να πιστεύουμε πως αυτός είναι ο νεοέλληνας, ενώ στην πραγματικότητα αυτός είναι ο νεοέλληνας με τα κολλήματα.
    Όσο για τον Κόμη, respect!

    By Blogger Σοφία, at 7:34 PM  

  • Μμμ..σωστα τα λες alitovie.Αν αλλαξεις φυλο εσυ η εγω σε παντρευομαι με τη μια! :-)

    @julia "80% των αντρων" Δε νομιζω οτι ετσι ειναι μονο οι αντρες χωρις να θελω να υποστηριξω το το ανδρικο φυλο..οποτε πες το 80% αντρων&γυναικων.Γνωμη μου ετσι..

    By Blogger Unknown, at 8:59 PM  

  • @nobody
    Άμα σου 'χει φερθεί εντάξει γιατί να τον στεναχωρήσεις;

    @julia
    Ευχαριστώ αλλά δεν νομίζω πως είμαι σπάνιος, όπως πολύ εύστοχα λέει και η Σοφία παρακάτω. Απλά τυγχάνει οι "άλλοι" να ακούγονται πολύ περισσότερο και να διαμορφώνουν απόψεις

    @Σοφία
    Συμφωνώ κι επαυξάνω

    By Blogger Alitovios, at 9:01 PM  

  • Δεν είμαστε ζώα να λειτουργούμε αποκλειστικά και μόνο με το ένστικτο. Αν είναι δυνατόν!
    Με κάλυψες πλήρως.
    Πολύ καλό ποστ.

    By Blogger Αστάρτη, at 11:07 PM  

  • Κοιταξε, βασικα αν καποιος μενει πιστος επειδη αυτο θεωρει σωστο και αποτελει μερος της προσωπικοτητας του τοτε οκ.

    Αν μενεις ομως επειδη φοβασαι να κερατωσεις η επειδη δεν εχεις επιλογες τοτε φαινεται και δεν σε σεβεται ουτε η γκομενα στην οποια εμεινες πιστος.

    Παιζουν τρελοι εγωισμοι στο θεμα γυναικα και επειδη γενικοτερα προωθειται η εικονα του μπηχτη, και απο τις ιδιες τις γυναικες, πολλοι ακολουθουν το μονοπατι.

    Υπερ σου ειναι οτι επελεξες να μεινεις πιστος. Αρκει να νιωθεις καλα με αυτο. ;)

    By Anonymous Anonymous, at 3:14 AM  

  • Ετσι είναι.
    Δεν μπορείς να γνωρίσεις έναν άνθρωπο του αντίθετου φύλου όταν βγαίνεις έξω γιατί αμέσως μαρκάρετε σαν να ψάχνεσε και καλά!
    Για να μιλήσεις να γελάσεις και να περάσεις καλά μια βραδιά στην έξοδο σου μοιάζει εικονική πραγματικότητα!

    By Blogger Debby, at 2:45 PM  

  • Την ξενέρωσες την γκόμενα.

    By Blogger τουκιθεμπλομ, at 8:05 PM  

  • @marco
    Άλλαξε εσύ γιατί εμένα μ' αρέσω όπως είμαι :)

    @astarti
    Θένκ γιου

    @nick
    Δεν είμαι σίγουρος πως κατάλαβα τι προσπαθείς να (μου) πεις.

    @debby
    Καλά δεν είπα πως είναι και τόσο τραγικά τα πράγματα. Κάνεις αυτό που θες κι όπως το δει στραβά πρόβλημα του.

    @τουκιθεμπλομ
    Εντελώς

    By Blogger Alitovios, at 9:13 PM  

  • μ' αρέσει ο τρόπος που σκέφτεσαι..
    σε μια καλή σχέση, μια απιστία είναι ένας λεκές, είτε φανερός είτε κρυμμένος. στο κάτω-κάτω, αν η κοπέλα σου δεν σε καλύπτει και αισθάνεσαι την ανάγκη να πας με άλλη γυναίκα, πολύ καλά θα κάνεις, αλλά ας χωρίσεις πρώτα. γιατί σώνει και καλά να κρατήσεις και τη σχέση σου, αφού προφανώς κάτι σου λείπει;

    By Anonymous Anonymous, at 10:35 PM  

  • Σκέφτομαι να γράψω ένα ποστ σχετικά με την μονογαμία … εδώ και μέρες αλλά λόγω δουλειάς δεν έχω χρόνο.
    Σε σένα θα το αφιερώσω ρε.

    By Blogger vatraxokoritso, at 1:38 AM  

  • Respect για ένα και μόνο λόγο: γιατί είσαι ευχαριστημένος με τη ζωή σου και απλά δε γούσταρες να κάνεις κάτι, όχι επειδή "δεν πρέπει". Ξέρω πολλόυς που επίσης δε θα κάναν τίποτα, αλλά από ενοχές και φόβο.. και το βράδυ που γυρίζουν στη δικιά τους φαντασιώνονται την χαμένη ευκαιρία.

    By Blogger Dust in the wind, at 4:49 AM  

  • @deadend
    Κι επιπλέον αμφιβάλλω αν αυτό το κάτι που σου λείπει το βρίσκεις μέσα από μια ξεπέτα.

    @vatraxokoritso
    Θα με κάνεις φίρμα βλέπω :)

    @Dust
    Ότι δεν πρέπει, δεν πρέπει, μη λέμε κι ότι θέλουμε.

    By Blogger Alitovios, at 7:24 AM  

  • Ο Dust εξηγησε καλυτερα αυτο που εγραψα. Ειμαστε στο ιδιο μηκος κυματος. :)

    By Anonymous Anonymous, at 2:34 PM  

  • Εγώ θα παραδεχόμουν περισσότερο εκείνον (ή εκείνη) που δεν έκανε τίποτα επειδή δεν έπρεπε, κι όχι επειδή δεν ήθελε. Κι ας φαντασιωνόταν ό,τι ήθελε μετά.

    By Blogger Σοφία, at 1:19 AM  

  • Ποιος είπε πως είναι τραγικά??
    Το "δεν μπορείς..." κτλ ήταν απλά για να δώσει έμφαση. Αλίμονο αν δεν μπορούσαμε στην κυριολεξία!!!

    By Blogger Debby, at 11:06 PM  

  • Συμφωνώ μαζί σου και με πολλούς από τους παραπάνω.
    Πραγματικά δεν καταλαβαίνω γιατί θεωρείται μαγκιά, in, trendy ... το να ενδώσεις σε μια ευκαιρία περιστασιακού sex, εφόσον είσαι σε μια σχέση.
    Και δε μιλάω για μια βραδιά απίστευτης μέθης, όπου δεν καταλαβαίνεις τι σου γίνεται .. ΟΚ μπορεί να συμβεί στον καθένα.
    Μιλάω για την επιλογή, εν πλήρη συνειδήσει ..
    Για να επιλέξεις να το κάνεις αυτό, ο πρώτος που πρέπει να προβληματιστείς είσαι εσύ ο ίδιος .. "γιατί νοίωθω την ανάγκη/επιθυμία να το κάνω;", "δεν είμαι ικανοποιημένος από αυτό το οποίο έχω;", "είναι τίμιο να κοροϊδεύω έναν άνθρωπο, που "αγαπώ";", "πιο τίμιο είναι να μην τον ταλαιπωρώ δίπλα μου αν δεν αισθάνομαι δυνατά πράγματα για αυτόν, παρά να τον κοροϊδεύω".
    Ανικανοποίηση, ανασφάλεια, αυτοεπιβεβαίωση ... καθόλου trendy και μαγκιά! Δειλία να παραδεχτείς ένα τέλμα στο οποίο έχει περιέλθει η "σχέση" σου!
    Το: "Κάντη της πριν στην κάνει", δεν μπαίνω καν στον κόπο να το σχολιάσω, μιας και είναι τόσο μα τόσο ηλίθια αντίληψη ... δηλαδή σε μια σχέση κάνουμε κόντρες ή κάποιο διαγωνισμό; Τι να πω; Υπάρχουν άνθρωποι που πιστεύουν τέτοια πράγματα;
    Για την κοπέλα που ξενέρωσε, θα πω ΟΚ ήθελε, νόμισε αυτό (κακώς) και ξενέρωσε, συμβαίνουν αυτα!
    ΑΛΛΑ .. έχει χαθεί η μπάλα πραγματικά στο καθεστώς των γνωριμιών .. θα συμφωνήσω ότι δεν είναι απαραίτητο ότι αν με κεράσεις ένα ποτό ότι θα σου κάτσω κιόλας. Πόσο μάλλον αν έχεις και κοπέλα. Πολύ ευχαρίστως να σε γνωρίσω, να μιλήσουμε και να περάσουμε ένα ευχάριστο και ενδιαφέρον βράδυ και από εκεί και πέρα .. ας γίνει ότι είναι να γίνει.
    Δεν ξέρω .. μακρυγόρησα και συγγνώμη για την κατάληψη/φιλοξενία στο χώρο σου ..
    Εμπνεύστηκα από το post σου ..
    Φιλιά και καλό πρωινό!

    By Blogger seaina, at 9:54 AM  

  • Παρόλο που λές ότι εισαι μικρός και μαθαίνεις τον κόσμο, μια χαρά τα πάς απο μάθηση. Γρήγορα έμαθες να είσαι αντρας. Γιατί άντρας δεν είναι εκείνος που θα φοράει τα κέρατα στην "αγαπημένη" του φοβούμενος μήπως του τα φορέσει. Αυτός είναι λαμάκας χωρίς αυτοπεποίθηση. Αντρας ειναι αυτός που τιμάει αυτό που έχει και σέβεται τον εαυτό του.
    Να σε χαίρονται και να σε αγαπούν όσο πιο πολύ μπορούν!

    By Blogger Marina, at 10:17 AM  

  • @debby
    OK my bad

    @seaina
    Θενκς για το σεντόνι και εννοείται πως γράφεις όσο θες και για ότι θες

    @marina
    Αυτό με τον σεβασμό του εαυτού νομίζω πως είναι το πιο σημαντικό

    By Blogger Alitovios, at 9:07 AM  

  • Σωστούς άντρες στο θέμα αυτό ξέρω αρκετούς. Συνειδητοποιημένα σωστούς όμως (όπως εσύ), ελάχιστους! Χαίρομαι για σένα & για τη φίλη σου. Μπράβο σου!
    Μακάρι να είναι κι εκείνη άξιά σου!
    Καλό μήνα βρε!

    By Blogger ΗΛΙΑΧΤΙΔΑ, at 5:26 PM  

  • Τώρα εγώ που δεν είμαι σωστός άντρας και σε βρίσκω λίγο συναισθημακούλι, πειράζει πολύ ή θα μου την πέσουν όλα τα καλά κορίτσια να με σκίσουν;

    By Blogger orlando is back, at 7:50 PM  

  • @orlando
    Είμαι περισσότερο από λίγο συναισθηματικούλης και χαίρομαι γι αυτό. Όσο για τις κοπέλες δεν είπες και τίποτα το φοβερό για να στην πέσουν.

    By Blogger Alitovios, at 9:23 AM  

Post a Comment

<< Home