Είμαι μικρός και μαθαίνω τον κόσμο

Thursday, March 01, 2007

Γεροντικές απορίες

Ως συνήθως επειδή βαριέμαι το ρίχνω στα ανέκδοτα

Ένας γέρος ογδόντα δύο χρονών πάει σε ένα παθολόγο για κάποιο πρόβλημα υγείας. Γιατρέ του λέει, όταν ήμουν είκοσι χρονών έπιανα τον πούτσο μου καυλωμένο τον έσπρωχνα αριστερά, τον έσπρωχνα δεξιά κι αυτός δεν κουνιόταν καθόλου, ήταν σταθερός σαν βράχος. Τώρα πιάνω τον πούτσο μου καυλωμένο, κάνω μία έτσι με ελάχιστη δύναμη αριστερά πάει τέρμα προς τα αριστερά, κάνω δεξιά πάει τέρμα προς τα δεξιά κι αναρωτιέμαι

… που βρέθηκε τόση δύναμη στα χέρια μου;

5 Comments:

  • άσχετο (ή εντελώς σχετικό):
    μου έλεγε προψές ο φίλος μου ο Χάρης (ο πιο διάσημος ταρίφας) για έναν παππού που πήρε κούρσα...
    80άρης με ζάχαρο, του είχαν ήδη κόψει σχεδόν όλα τα δάκτυλα εξ' αιτίας του ζαχάρου και θα του έκοβαν και το... επίμαχο τελοσπάντων σημείο...
    και λέει στον Χάρη:
    "φίλε, γάμα τώρα που μπορείς...
    εγώ 2 αγάπες είχα στη ζωή μου, τις γυναίκες και τα γλυκά, 20 χρόνια τώρα μου τα κόψανε και τα 2...
    και καλά τις γυναίκες, δεν μου σηκώνεται έτσι κι αλλιώς...
    τα γλυκά???????????"

    anyway... είπε κι άλλα σοφά πραγματάκια ο παππούλης, θα τα γράψει ο Χάρης όταν αποκτήσει δικό του blog.
    αυτά από μένα

    By Blogger Natalia, at 2:24 PM  

  • χαχαχαχαχα
    καλό!!!!

    By Blogger jul, at 9:22 AM  

  • χα χα χα χα

    By Blogger YO!Reeka's, at 6:35 PM  

  • Αχ,ξέρω μια γιαγιούλα γλυκύτατη 92 ετών που θέλει λέει να παντρευτεί..να τους κάναμε κονέ..? :-)

    By Blogger Alma Libre, at 12:25 PM  

  • Πάρα πολύ καλά και τα δύο!

    By Blogger Σοφία, at 7:32 PM  

Post a Comment

<< Home