Είμαι μικρός και μαθαίνω τον κόσμο

Friday, March 09, 2007

And the Oscar goes to...

Άντε πάλι με τις πυραμίδες. Αλλά επειδή με προσκαλεί γυναίκα δεν μπορώ να γίνω όσο γαϊδούρι θα ήθελα και να αρνηθώ. Το στόρι τώρα πάει ως εξής. Λες τις εφτά αγαπημένες σου ταινίες και, ω ναι, κάνεις πάσα σε εφτά αγοράκια και κοριτσάκια. Οι αγαπημένες μου ταινίες είναι οι εξής, χωρίς συγκεκριμένη σειρά:

Ο Τίγρης και ο δράκος
Στάσου πλάι μου
Σιλβεράντο
Το δικό μου Αϊνταχο
Ο γητευτής των αλόγων
Ο Πιανίστας
Ο μεγάλος Λεμπόφσκι

Με τη σειρά μου πασάρω το μικρόφωνο στους:

Κλέαρχος
Debby
Σοφία
Πιγκουινάκι
Αστάρτη
Ναταλία
Νίκος

12 Comments:

  • 2-3 από αυτές που γράφεις δεν τις έχω δει αλλά τις έβλεπα στο ράφι του dvd club και σκεφτόμουν να τις πάρω. Πάντα επέλεγα κάτι άλλο τελικά.
    Νομίζω θα τις κατεβάσω ή θα τις νοικιάσω για να τις δω σε πρώτη ευκαιρία.

    By Blogger Debby, at 3:08 PM  

  • Για ποιές λες;

    By Blogger Alitovios, at 3:35 PM  

  • Αλητόβιε, καλησπέρα!

    Μέσα στο Σαββατοκύριακο θα πάρω τη "μικρόφωνο"... :)

    By Blogger Klearchos, at 4:21 PM  

  • Λέω για τον Πιανίστα, τον Γητευτή των αλόγων και το δικό μου Αιντάχο.
    Τελευταία με είχε πιάσει να βλέπω "ευπεπτα" έργα και απέφευγα τα "ψυχοπλακωτικά" ή τέλος πάντων ότι δεν ήμουν σίγουρη τι θα μου προέκυπτε...

    By Blogger Debby, at 8:21 PM  

  • τώρα με τσάκισες...
    αλλά θα στην κάνω τη χάρη...

    By Blogger Natalia, at 2:13 PM  

  • Ε,αν πρόκειτε για κάποιον αλιτόβιο..
    1)Μήνυμα στο μπουκάλι(αν και προτιμώ το βιβλίο)
    2)Με λένε Σαμ
    3)Τιτανικός(..ναι με τον Ντι Κάπριο)
    4)Η πόλη των Αγγέλων
    5)Οι ταινίες του Ράμπο,ας με συγχωρήσουν οι οπαδοί του αλλά το τι γέλιο έχω ρίξει δεν λέγετε.
    6)Το γεράκι
    7)Και ο λοχαγός Μπίλκο που επίσης όσες φορές και να τον δω δεν τον βαριέμαι..!

    By Blogger Alma Libre, at 3:57 PM  

  • Αγαπητέ μου πιγκουίνε όλα αυτά υποτίθεται πως τα λες στο δικό σου blog ώστε μετά να κάνεις πάσα σε όσους ενδιαφέρεσαι.

    By Blogger Alitovios, at 4:05 PM  

  • Μπορεί και να είχα τον λόγο μου που διάλεξα να απαντήσω έτσι..!

    By Blogger Alma Libre, at 4:14 PM  

  • Όκι ντόκι.

    By Blogger Alitovios, at 4:37 PM  

  • Αλητόβιε,
    ειναι από τις αγαπημένες μου ταινίες Ο μεγάλος Λεμπόφσκι....και δεν περιμενα να του άρεσε κανενός άλλου...:Ρ:Ρ

    By Blogger jul, at 10:41 AM  

  • Ευχαριστώ πολύ για την πρόσκληση :-) Απάντησα στο ιστολόγιό μου.

    Ο γητευτής των αλόγων είναι με τον Robert Redford?

    By Blogger Σοφία, at 8:19 PM  

  • Ο γητευτής των αλόγων είναι με τον Robert Redford?

    Yeap

    By Blogger Alitovios, at 9:46 AM  

Post a Comment

<< Home