Είμαι μικρός και μαθαίνω τον κόσμο

Tuesday, March 13, 2007

Καταναλωτισμός

Είμαι Αθήνα για κάποιο ραντεβού. Κατά τις έντεκα με παίρνει η μάνα μου στο τηλέφωνο. Ήθελε αν ευκαιρούσα κάποια στιγμή μέχρι το απόγευμα να πάω να πάρω κάτι σεντόνια που είχε παραγγείλει μιας και ήμουν με το αυτοκίνητο. Επειδή μάνα είναι μόνο μία δεν το σκέφτηκα δεύτερη φορά.

Αφού τελειώνω με κάτι ραντεβού κατά τις 4 το απογευματάκι πετάγομαι για τα σεντόνια. Το μαγαζί ήταν πίσω από την Ερμού. Μπαίνω μέσα και παθαίνω το πρώτο σοκ. Κοσμοπλημμύρα. Ψάχνω μια πωλήτρια, δίνω επώνυμο και περιμένω να τα φέρουν. Σε κάνα πεντάλεπτο αριβάρει η πωλήτρια με μια σακούλα που χώραγε μέσα ένα σκύλο μολοσσό. Για μένα είναι όλα αυτά ρωτάω; Η πωλήτρια χαμογέλασε συγκαταβατικά. Σα να μου ‘λεγε μαλάκας άντρας είσαι, τι να σου εξηγώ τώρα.

Ευτυχώς που είχα παρκάρει δύο στενά παραδίπλα. Βάζω την τσάντα στο αμάξι κι από περιέργεια κάνω έτσι να κοιτάξω πόσα σεντόνια έχει μέσα. Ούτε λίγο ούτε πολύ ήταν εικοσιτέσσερα σετ ζωή να ‘χουν. Πάω στο σπίτι, δίνω τα σεντόνια στη μάνα μου και ρωτάω τη φυσιολογική ερώτηση. Ρε μάνα, τι στο κέρατο τα θες τόσα σεντόνια. Τα είχε προσφορά μου λέει. Εικοσιτέσσερα σετ; Ε, δεν είναι όλα για μένα. Και για πόσες είναι δηλαδή; Για άλλες τρεις. Ο πατέρας μου άκουγε και κουνούσε το κεφάλι του. Εικοσιτέσσερα δια τέσσερα ίσον έξι σετ έκαστη. Και πάλι πολλά. Βάλτε κι άλλα τόσα τουλάχιστον που θα έχουν ήδη στο σπίτι και you get the picture. Ο καταναλωτισμός στην αποθέωση του.

Στο σπίτι έχω πέντε σετ σεντόνια και νοιώθω φλώρος γιατί σκέφτομαι πως και με τρία μια χαρά θα πέρναγα.

11 Comments:

  • γλυκέ μου, σεντόνια και βρακιά είναι πράγματα που πρέπει να αλλάζεις σε τακτά χρονικά διαστήματα για ευνόητους λόγους...
    όσα και να έχεις μπορεί να μην είναι αρκετά...
    εγώ που πάω για ψώνια και γυρίζω με 4 ζευγάρια παπούτσια τη φορά κι ο υπεύθυνος της gianna kazakou με φωνάζει σαρανταποσαρούσα δηλαδή ν' αυτοκτονήσω;;;

    By Blogger Natalia, at 11:30 PM  

  • Η ερώτηση που πρέπει να κάνεις είναι η εξής: Πόσο πιθανόν είναι να λερώσεις 3 σετ σεντόνια στην σειρά χωρίς να προλάβεις να τα πλύνεις?

    Αλλά από την άλλη αν χρειαστεί να φιλοξενήσεις κάποιον τι θα του στρώσεις?
    Χρειάζονται τα 5! Μια χαρά είναι.

    By Blogger Debby, at 10:17 AM  

  • Συμφωνώ με τα κορίτσια πιο πάνω και με τη μάνα σου. 6 σετ δεν είναι υπερβολή!!

    Και επίσης, εύγε για την υπακοή που δείχνεις στη μάνα σου!

    By Blogger Nobody, at 11:10 AM  

  • Λοιπόν εγώ με τα του σπιτιού έχω ένα τρελό κόλλημα...
    Δωσε μου σεντόνια, παπλωματοθήκες, κουβερλί, τραπεζομάντιλα και πάρε μου την ψυχή... Κάτσε να μετρήσω, έχω 8 σετ σεντόνια και τωρα που το σκέφτομαι θα ήθελα 1-2 ακόμα...Παντα κάνω rotation την 8αδα, αν καταλαβαίνεις τι εννοω...δεν βαζω μονο τα 3σετ...παιζουν και τα 8 παιχνίδι...:Ρ
    Μπραβο στην μανα σου...

    By Blogger jul, at 11:40 AM  

  • @natalia
    Αυτός που θα σε παντρευτεί μάλλον θα αυτοκτονήσει.

    @debby
    Μου φυγε ένα βάρος τώρα :p

    @nobody
    Πόσα δηλαδή είναι υπερβολή;

    @julia
    Άξια νοικοκυρά :p

    By Blogger Alitovios, at 11:51 AM  

  • σ' ευχαριστώ που επιβεβαιώνεις την άρνησή μου απέναντι στο γάμο!!!
    τί να τον πάρω τον χριστιανό στον λαιμό μου...

    By Blogger Natalia, at 2:33 PM  

  • Πάντως κι εγώ 3 έχω και μια χαρά βγαίνει ακόμη και με καλεσμένο στο σπίτι.
    Μέχρι πέρσι που ήμουν ακόμη φοιτήτρια, είχα 2.
    Κι όμως επέζησα!

    By Blogger Αστάρτη, at 9:00 PM  

  • υπερβολικέ!!

    By Blogger vatraxokoritso, at 11:07 PM  

  • Εξαρτάται πόσα δωμάτια έχεις, πόσα κρεβάτια έχεις και πόσο κόσμο φιλοξενείς. Αν είσαι η μάνα μου με το σπίτι-πανδοχείο μπορεί να φιλοξενείς 3 ζευγάρια τη φορά, οπότε τι να σου κάνουν έξι σετ σεντόνια?

    By Blogger Σοφία, at 12:08 AM  

  • anathema tis proikes sas,mourles!!!:P

    no offence, apla ki egw megalwsa se ena spiti pou emoiaze me tou xythroglou:D

    By Blogger Salome, at 1:28 PM  

  • 6 set.......??den einai polla....alla posa alla tha eixe oi gunaika???paizei na eixe alla 6...opwte...einai polla...

    By Anonymous Anonymous, at 10:41 AM  

Post a Comment

<< Home