Είμαι μικρός και μαθαίνω τον κόσμο

Monday, June 11, 2007

Γιατί γουστάρω να βλέπω Moto-GP

…εν αντιθέσει με τους αγώνες Formula 1

Γιατί σπάνια διακόπτεται ο αγώνας
Γιατί χορταίνω να βλέπω προσπεράσματα το 90% των οποίων είναι σε στροφές
Γιατί μου φαίνεται γελοία η δυνατότητα να προσπεράσεις κάποιον αντί για την πίστα στον ανεφοδιασμό
Γιατί έχει απίθανα babes να κρατάνε τις ομπρέλες πριν την έναρξη
Γιατί αυτοί που αναμεταδίδουν τον αγώνα είναι και οι ίδιοι οδηγοί αγώνων, όχι βέβαια τέτοιου επιπέδου
Γιατί δεν χρειάζεται να ξέρω σε τι θερμοκρασία φτάνει η δισκόπλακα του φρένου για να απολαύσω τον αγώνα
Γιατί ξέρω πως η τεχνολογία των αγώνων το πολύ σε πέντε χρόνια θα είναι διαθέσιμη στο εμπόριο
Γιατί δεν υπάρχει ένας κυκεώνας από κανονισμούς και ποινές να χαλάνε την εξέλιξη του αγώνα
Γιατί δεν υπάρχει διάκριση και διαφορετικές στρατηγικές μεταξύ οδηγών ίδιας ομάδας
Γιατί δεν χρειάζεται οι διοργανωτές να μαγειρέψουν τους κανονισμούς ώστε να γίνει ελκυστικό το άθλημα

Όποιος είχε την τύχη να παρακολουθήσει τον τελευταίο αγώνα στην Ισπανία και την ατυχία να δει αυτόν του Καναδά κατάλαβε πως το ένα είναι αγώνας και το άλλο κάτι που δεν έχει καμία σχέση με αγώνες.

7 Comments:

  • Πόσο, μα πόσο δίκιο έχεις...

    Κατά τη γνώμη μου ακόμα και το WRC είναι πιο θεαματικό από τη F1.

    By Blogger Dream_Rider, at 7:06 PM  

  • Εχεις δίκιο!
    Το μόνο κακό είναι ότι δεν με ενθουσιάζουν ιδιαίτερα οι μηχανές και έτσι μέχρι τώρα δεν έχω παρακολουθήσει αγώνα του Moto-GP.
    Λέω να το κάνω όμως προσεχώς, για να έχω μια ιδέα περί τίνος πρόκειται!

    By Blogger Debby, at 8:39 PM  

  • @dream_rider
    Το WRC είναι απείρως πιο ελκυστικό από την F1.

    @debby
    Άσε που είναι κι ομορφάντρες οι οδηγοί στις μηχανές.

    By Blogger Alitovios, at 10:45 PM  

  • Τι ομορφάντρες ντε? Αυτοί είναι ακόμα νιάνιαρα! :-)
    Πάντως και η F1 έχει μερικούς καλούς. Ο Jason Button ας πούμε, μια χαρά παιδί είναι. Ασχέτως που δεν σταυρώνει νίκη!

    By Blogger Debby, at 10:57 PM  

  • ω σε καταλαβαινω!!!
    το εχω προσεξει εδω και χρονια, αλλωστε.

    By Blogger vatraxokoritso, at 9:54 AM  

  • συμπάσχω, αν και έχω μείνει ακόμα στην εποχή του Doohan...
    ασύγκριτο θέαμα και με απίστευτη αδρεναλίνη κατά την προσωπική μου άποψη.

    By Blogger Natalia, at 1:18 PM  

  • Δεν ξέρω καν τι είναι το Moto-GP αλλά μια και μοναδική φορά που πήγα σε αγώνες μοτοσυκλέτας, το καταχάρηκα.
    Επιτέλους έγραψες! Καλή συνέχεια :-)

    By Blogger Σοφία, at 7:53 PM  

Post a Comment

<< Home