Είμαι μικρός και μαθαίνω τον κόσμο

Wednesday, May 09, 2007

Τριάντα παρά κάτι πράγματα για μένα

H Αστάρτη μου ζήτησε να απαντήσω σε ένα μικρό ερωτηματολόγιο και μιας και δεν έχω κέφια για να ασχοληθώ με το blog μου τον τελευταίο καιρό πολύ με βόλεψε.

1.Η απόλυτη ευτυχία για σας είναι;
Οι μικρές χαρές της ζωής

2. Τι σας κάνει να σηκώνεστε το πρωί;
Η συνείδηση μου

3. Η τελευταία φορά που ξεσπάσατε σε γέλια;
Πριν λίγο που μιλούσα με έναν φίλο στο τηλέφωνο.

4. Το βασικό γνώρισμα του χαρακτήρα σας είναι;
Η αυτοπεποίθηση

5. Το βασικό ελάττωμά σας;
Η έλλειψη διπλωματίας

6. Σε ποια λάθη δείχνετε τη μεγαλύτερη επιείκεια;
Στα δικά μου

7. Με ποια ιστορική προσωπικότητα ταυτίζεστε περισσότερο;
Δεν ξέρω

8. Ποιοι είναι οι ήρωες σας σήμερα;
Η γιαγιά μου

9. Το αγαπημένο σας ταξίδι;
Διασχίζοντας την Αμερική με μηχανές

10. Οι αγαπημένοι σας συγγραφείς;
Terry Pratchett, Oscar Wilde, Kim Stanley Robinson, Graham Masterton κι άλλοι πολλοί

11. Ποια αρετή προτιμάτε σε έναν άντρα;
Την ειλικρίνεια

12. ... και σε μια γυναίκα;
Το καλό γούστο

13. Ο αγαπημένος σας συνθέτης;
Edvard Grieg

14. Το τραγούδι που σφυρίζετε κάνοντας ντους;
Δεν σφυρίζω στο ντους

15. Το βιβλίο που σας σημάδεψε;
Δεν μου ‘ρχεται κάποιο

16. Η ταινία που σας σημάδεψε;
Παρομοίως

17. Ο αγαπημένος σας ζωγράφος;
Λύτρας

18. Το αγαπημένο σας χρώμα;
Μπλε

19. Ποια θεωρείτε ως τη μεγαλύτερη επιτυχία σας;
Την απομυθοποίηση του δήθεν

20. Το αγαπημένο σας ποτό;
Jack Daniels

21. Για ποιο πράγμα μετανιώνετε περισσότερο;
Για τίποτα

22. Τι απεχθάνεστε περισσότερο απ' όλα;
Την αλαζονεία

23. Όταν δεν γράφετε, ποια είναι η αγαπημένη σας ασχολία;
Να ζω

24. Ο μεγαλύτερος φόβος σας;
Οι κατσαρίδες

25. Σε ποια περίπτωση επιλέγετε να πείτε ψέματα;
Όταν η αλήθεια θα πληγώσει κάποιον που αγαπώ

26. Ποιο είναι το μότο σας;
Life is a dream that doesn't let me sleep

27.
Πώς θα επιθυμούσατε να πεθάνετε;
Στον ύπνο μου

28. Εάν συνέβαινε να συναντήσετε τον Θεό, τι θα θέλατε να σας πει;
Κάνα καλό μαγαζί για ρακές

29. Σε ποια πνευματική κατάσταση βρίσκεστε αυτόν τον καιρό;
Εγρήγορσης

Δεν κάνω πάσα σε κάποιον για να μην αγγαρεύω κόσμο άδικα.

20 Comments:

  • Σε τάγκαρα κι εγώ, αλλά δεν το είδες μάλλον. Πάντως πολύ ενδιαφέρουσες οι απαντήσεις σου. Τις κατσαρίδες γιατί τις φοβάσαι;

    By Blogger Σοφία, at 8:04 PM  

  • Παντως εγώ νομίζω ότι στις απαντήσεις φαίνεται ότι τον τελευταίο καιρό δεν έχεις όρεξη!!!

    By Blogger jul, at 7:21 AM  

  • "Ποια θεωρείτε ως τη μεγαλύτερη επιτυχία σας;
    Την απομυθοποίηση του δήθεν"

    Αυτό νομίζω λέει πολλά και εξηγεί πολλά! :-)

    By Blogger Debby, at 8:31 AM  

  • Καλώς τον! Ο ήρωάς σου είναι η γιαγιά σου ε? Μ'αρέσεις!

    By Blogger Nobody, at 8:35 AM  

  • Terry Pratchett ε;
    Σωστος.
    Καλημέρα.

    By Blogger Αστάρτη, at 9:39 AM  

  • @σοφία
    Γιατί οι πουτάνες έχουν πολύ μεγάλο θράσος και χώνονται παντού.

    @jul
    Όρεξη γενικώς έχω μια χαρά. Όρεξη για blogging δεν έχω

    @debby
    Κι εγώ έτσι νομίζω

    @nobody
    Yeap, είναι αισίως 96 κι έχει δουλέψει πολύ στη ζωή της.

    @astarti
    Καλημέρα

    By Blogger Alitovios, at 12:09 PM  

  • μα καλά ρε αλητόβιε...
    οι κατσαρίδες???????????
    δε το περίμενα αυτό!!!

    By Blogger Natalia, at 4:39 PM  

  • Μ'αρεσεις που δεν μετανιωνεις για τιποτα!!! Σωστος...
    ***

    By Blogger iro*, at 5:44 PM  

  • @natalia
    Είδες, όλο εκπλήξεις είμαι

    @iro
    Έτσι κι αλλιώς όσο και να μετανιώσεις το παρελθόν δεν αλλάζει.

    By Blogger Alitovios, at 6:22 PM  

  • Όσον αφορά την αυτοπεποίθηση, το έχουμε προσέξει!!!

    ;)

    By Blogger Klearchos, at 11:55 AM  

  • "Κάνα καλό μαγαζί για ρακές"
    Καλό!!
    Σου αρέσουν κι εσένα οι ρακές εε;;

    By Blogger seaina, at 11:56 AM  

  • Έχεις πλάκα, σε πάω (που λέει κι ο Χριστόδουλος).

    By Blogger Σταρχιδικές Φακεμόλες, at 6:37 PM  

  • mia katsarida einai epano stin o8oni su! prosexe!!! (kryades) ;-p

    By Blogger -keimgreek-, at 4:16 PM  

  • Kalispera filaraki kai na sai kala gia ta post pou mas prosferes , prospathisa na diavasw osa perissotera ginotan :) .. Gia mena faskeis kai antifaskeis se polles periptwseis .. kai auto to dikaiologw :

    1)Den exoume dei kamia sou photografia ... enw se ola sou ta post prospatheis na prosfereis stous anagnwste sou to profil enos moireou antra

    2)Kautiriazeis tous filou sou enw den exeis pote milisei se kanena post sou gia ta dika sou lathoi kai ellatwmata sou

    3)Telika mhpws tis gunaikes tis vlepeis me to katw kefali kai oxi me to panw?Auto to sumperasma mou dixneis emena ... oles tis vlepeis me to katw kefali alla prospatheis meso tou orthou logou sou na mas piseis to antitheto

    4)Eisai anasfaleis kai perimeneis oi alloi na sou dwsoun dikio gia na mporeis na koimasai ta vradua (alitheia poses exeis plugosei kai mhpws telika otan anaferese stous filou sou eisai kai esu enas apo autous?)

    5)Prospatheis na plaseis ean oxi ton teleio antra .. ena protupo antra pou tha hthele mia mualomenei gunaika h sthn teliki exeis pisei ton eauto sou oti eisai o idanikos antras gia mia gunaika?... no hard feelings gia tis gunaikes pou grafoun edwmesa ... alla alitheia exete pesei sta duxtia tou kai sas aresoun auta pou grafei?Otan exeis to bla bla kataferneis polla :) Auto sto anagnwrizw

    Sorry file mou alla pisteuw oti eisai polu pseutikos ..

    Sorry epishs gia ta greeklish kai tuxon lathi ...

    Filika Agnwstos X

    By Blogger Agnwstos X, at 12:59 AM  

  • @agnwstos x
    1.Ο καθένας βλέπει σε εμένα αυτό που του λείπει

    2. Αν δεν έχω δείξει ελαττώματα μου είναι να απορεί κανείς γιατί μου προσάπτεις όλα αυτά

    3. Και με τα δύο κεφάλια σκέφτομαι

    4. Οι ανασφάλειες δεν σε εμποδίζουν να κοιμάσαι

    5. Το αν πέντε-δέκα κοπέλες βρίσκουν συμπαθητικά αυτά που γράφω δεν σημαίνει πως θα με παντρευτούν κιόλας. Έχεις μπερδέψει τα σώβρακα με τις γραβάτες.

    By Blogger Alitovios, at 1:49 AM  

  • 1)O kathenas vlepei auto pou tou parousiazeis kai dusthxws gia sena parousiazeis polla prosopa alla ola ta prosopa sou einai aprosopa

    2)Giati ama dikseis ta ellatwmata sou tha gelasei kai to pardalo katsiki mazi sou

    3)Oloi skeftontai kai me ta 2 kefalia .. kai palu kala pou to paradexesai ... giati edwmesa to pezeis oti skeftese mono me to pano

    4)Mporei na mhn se empodizoun giati eite eisai anaithitos , eite pleon to exeis parei apofasei oti tha koimasai me autes

    5)Den eipa oti tha se pantreutoun .. eipa apla oti prospatheis meso twn post sou na kerdiseis kati ... kai gia na mhn mou thn les .. tote mallon exw dikio

    Kai esu exeis mperdepsei thn pout.. me thn vourtsa

    By Blogger Agnwstos X, at 2:18 AM  

  • Αν περιμένεις να σου την πω εδώ μέσα τότε μάλλον είσαι το πολύ εικοσιδύο κι απορώ γιατί ασχολούμαι μαζί σου.

    Πάντως τιμή μου που κάθησες κι έφτιαξες προφίλ μόνο και μόνο για να μου τα χώσεις.

    Θα μου κάνες πάντως μεγάλη χάρη αν μου έλεγες με ποια από τις επισκέπτριες μου είσαι τσιμπημένος και βγάζεις το κόμπλεξ σου πάνω μου.

    By Blogger Alitovios, at 3:01 AM  

  • Vasika auto to site to eide h kopela mou kai me parakinise na to diavasw :)

    Opote den eimai katholou tsimpimenos me kamia :D

    Oxi den eimai 22 bale alla 4 xronakia kai epeses mesa

    Euxaristos na mou thn peis kai apo konta ama thes .. etsi kai alliws fenete oti eimaste geitones giati menw Anw Patisia kai kserw ta barakia tou Komi (alitheia kopsidia pou efages ?Spurantwnh ?Ladokola h allou?)

    Ok den htan duskolo na ftiaksw profile giati eidi eixa account mail sthn google ..

    Ean esu thn kritikh thn thewreis kompleks .. tote eisai para polu lathos .. kai pisteuw oti einai dikaiwma mou .. na se krinw apo thn wra pou exeis grapsei auta ta post automata krinese :)

    Never mind egw thn apopsh mou eipa .. kai den to sunexizw ..

    Tnx gia tis apantiseis pantws :)

    By Blogger Agnwstos X, at 3:33 AM  

  • Τώρα συννενοηθήκαμε. Σου είπε η κοπέλα σου να με διαβάσεις, ένα το κρατούμενο. Άλλο ένα το κρατούμενο που πιστεύεις πως όσες τυγχάνει να με διαβάζουν έχουν πέσει στα δίχτυα μου. Ένα κι ένα τι μας κάνει;

    By Blogger Alitovios, at 4:28 AM  

  • The point is ?

    Ti sxesh exei h kritikh mou , me thn kopela mou ?

    Nomizeis oti mpika edwmesa na to peksw figoura?

    Se vevaiwnw oti den eixa kamia tetoia prothesh ..

    By Blogger Agnwstos X, at 12:29 PM  

Post a Comment

<< Home