Είμαι μικρός και μαθαίνω τον κόσμο

Tuesday, April 17, 2007

Μείναμε μπουκάλα

Χτες η Άρτεμης με κάλεσε να πάμε για φαγητό έξω. Στην κουβέντα μου είπε πως θέλει να το διαλύσουμε. Έχει γνωρίσει κάποιον με τον οποίο είναι στα πρόθυρα του να ερωτευτεί παράφορα. Και για να μην έχουμε δράματα πιστεύει πως καλύτερα να χωρίσουμε τώρα για να μη χαλάσουμε και τη φιλία ετών. Μου φάνηκε πολύ ειλικρινής και ξεκάθαρη η στάση της. Και συμφώνησα. Η αλήθεια είναι πως είχα αρχίσει κάπως να βαριέμαι με αυτή τη σχέση.

Όσο κι αν ακουστεί παράξενο ένα κομμάτι μέσα μου χαίρεται με το ενδεχόμενο να ερωτευτεί. Την αγαπώ πολύ ως άνθρωπο, αποτέλεσμα μια φιλίας που κρατά εδώ και εφτά χρόνια. Δεν ήταν ερωτευμένη μαζί μου όπως κι εγώ δεν ήμουν μαζί της. Η σχέση μας ήταν περισσότερο προϊόν αμοιβαίας κατανόησης και πείραμα παρά οτιδήποτε άλλο. Ως πείραμα βέβαια ήταν πετυχημένο και γι αυτό συστήνω σε όλους να κάνουν ερωτικές σχέσεις με φιλικά τους πρόσωπα. Αν διαλυθεί η φιλία δείτε το ως δείγμα πως δεν ήταν και πολύ ουσιαστική η σχέση.

Το κερασάκι στην τούρτα ήταν που μου έκανε δώρο ένα αεροπορικό εισιτήριο με ανοιχτή επιστροφή για Φλωρεντία. Στην οποία όλως τυχαίως σπουδάζει η μικρότερη αδερφή της. Μόνο που δεν είναι καθόλου τυχαίως. Το πιάσαμε το υπονοούμενο. Αν η Άρτεμης είναι ωραία η αδερφή της είναι για εξώφυλλο του Maxim. Αλλά λέω να μην πάρω. Την έχω γνωρίσει την αδερφή της και δεν μου ‘χει προκύψει έρωτας. Ενδιαφέρουσα κοπέλα και η δύναμη της εικόνας ως συνήθως είναι ακαταμάχητη. Αλλά τα ‘χω βαρεθεί κάπου αυτά. Θέλω να βρω μια γυναίκα να μου πηδήξει το μυαλό κι όχι το πουλί. Κι αν είναι και κουκλάρα ακόμα καλύτερα.

Με έχει πιάσει μια ακατανίκητη επιθυμία για βόλτες και αλητείες. Μπαίνει και το καλοκαιράκι σιγά σιγά.

24 Comments:

  • Έχω υπόψη μου από φιλικές σχέσεις που κατέληξαν στο κρεββάτι και επανήλθαν και πάλι στο φιλικό τους!
    Τις συστήνω και εγώ αλλά δεν είδα να υπάρχουν και πολλοί διαθέσιμοι να πειραματιστούν!!!

    Εχθές ο Manifesto έγραψε ένα ποστ με τα καλά του να είναι κανείς εργένης. Στο αφιερώνω, αν και σου εύχομαι να ερωτευτείς σύντομα με όλο σου το είναι! Τότε θέλω να δω τι θα γράφεις!
    Μάλλον ΔΕΝ θα γράφεις! :-))

    By Blogger Debby, at 10:28 AM  

  • χμμμμμμμ!!

    By Blogger Nobody, at 12:05 PM  

  • Αν σου κάτσει φιλική σχέση και γυρίσει ερωτική, ναι είναι τέλεια... αλλά εγω προτειμώ τις σχέσεις μου απλά να μην τις μπερδεύω...
    Απο εκει και πέρα, από το να βαλτώσει μια σχέση, τότε ναι καλύτερα να χωρίζεις ήρεμα και ωραία...

    By Blogger jul, at 12:05 PM  

  • "Θέλω να βρω μια γυναίκα να μου πηδήξει το μυαλό κι όχι το πουλί."

    Και απορώ πως γίνεται να ερωτευτείς κάποιον που δεν έχει τι να κάνει με το μυαλό σου.
    Respect...υποκλίνομαι!

    By Blogger Αστάρτη, at 1:35 PM  

  • Έλα μια χαρά σε βλέπω!!! Πάμε γι' άλλα χωρίς μπουκάλα!!!! Καλημέρες!!!!!!!

    By Blogger Kwlogria, at 2:21 PM  

  • μου είναι αδύνατο να πιστέψω το υπονοούμενο που παίζει... Ποια θα το έκανε αυτό;


    Όσο για τις πιο πολλές φιλικές σχέσεις που ξέρω και δοκίμασα κατέληξαν στα τάρταρα μετα...

    By Blogger Αντώνιος, at 5:19 PM  

  • Σε διαβάζω συστηματικά. Από όσα γράφεις, που αλλού συμφωνώ και αλλού όχι και τόσο, σήμερα αιστάνθηκα τη διάθεση να σου το πω.

    By Blogger kagelo, at 7:17 PM  

  • Μάλιστα ειλικρινά δυσκολεύομαι να πω αυτό που θέλω.
    Σε διαβάζω συνέχεια και αυτό που είχα καταλάβει μια και το δήλωνες ευθαρσώς ήταν πως διάγεις βίο άκρως ερωτικό.
    Πως γίνεται να λες πως "κανείς από τους δυο δεν ήταν ερωτευμένος-τελικά- με τον άλλον"? Και σε κάνει πάσα στην αδερφή? Sorry ρε φίλε αλλά το νερό που πίνετε εισαγωγή από το Λος Άντζελες είναι?
    Τέτοιες αμερικανιές δεν τις καταλαβαίνω,μέχρι χτες ο ένας για τον άλλον,μέχρι χτες μονογαμικοί από επιλογή,μέχρι χθες καύλες τρελές και σήμερα δεν τρέχει τπτ χωρίζουμε και όλα καλά -φιλαράκια και "μια που πηδάς καλά ρίξε και ένα στην αδερφή μου που είναι υποψηφία μις φοιτήτρια Ε.Ε. "
    Συγνώμη αλλά είμαι άλλης σχολής,αν κάτι μου είναι δύσκολο είναι να κόβω τους δεσμούς ίσως για αυτό το κάνω δύσκολα αργά και δια πάντως.(και δεν ομιλώ μόνο για σεξουαλικές ή ερωτικές σχέσεις)
    Δεν θα μπορούσα να κάνω σχέση με τον πρώην φίλης κολλητής ακόμη και απλής γνωστής,αδερφής? ούτε που να καίγομαι! Εύχομαι να μην βρεθώ ποτέ σε τέτοια θέση.Εύχομαι και δεν λέω πως δεν θα το κάνω ποτέ αλλά θα πρέπει να έχω φάει ριπές από το γαμημένο αγγελάκι με τα φτερά και το μυδραλιοβόλο τόξο στο χέρι...

    By Blogger vatraxokoritso, at 8:44 PM  

  • @debby
    Τις περισσότερες φορές ακόμα κι όταν έχω σχέσεις εργένης είμαι.

    @julia
    Περί ορέξεως που λένε…

    @astarti
    Πρακτικά όλα από το μυαλό περνάνε. Θεωρητικά υπάρχουν οι άνθρωποι που σε ελκύουν καθαρά λόγω εικόνας και οι υπόλοιποι. Αλλά καλά κάνεις κι απορείς και σου εύχομαι για όλη σου τη ζωή οι εραστές σου να σου ερεθίζουν πρωτίστως τον εγκέφαλο.

    @kwlogria
    Καλημέρα κι από εδώ

    @αντώνιος
    Μια γυναίκα που σε αγαπάει και ξέρει πως η αδερφή της είναι ερωτευμένη μαζί σου. Είναι τόσο απλό.

    @kagelo
    Να μου λες πιο συχνά που διαφωνείς.

    @vatraxokoritso
    Κάτσε να τα πάρουμε με τη σειρά γιατί θα μπερδευτούμε. Είχαμε καύλες ο ένας για τον άλλο και περνάγαμε ωραία σεξουαλικώς. Αλλά σε αντίθεση με ότι πιστεύετε οι περισσότερες γυναίκες το καλό σεξ δεν προαπαιτεί το να είσαι ερωτευμένος. Όταν είσαι ερωτευμένος το σεξ είναι καλό αλλά δουλεύει κι αλλιώς.

    Αφού λοιπόν συνειδητά και οι δύο είμαστε εκεί αλλά ταυτόχρονα γουστάρουμε να είμαστε και στη wonderland, βλέπε έρωτας, λέμε βάστα κι όσο κρατήσει. Βαρεθήκαμε, πάμε γι άλλα. No harm is done. Αμερικανιά θα ήταν να είχαμε αρχίσει τις τράμπες, λέγε με swinging. Δεν είναι του γούστου μου αυτά.

    Μονογαμικός είμαι εκ πεποιθήσεως. Είτε μου κάνεις θεϊκές πίπες είτε όχι πάλι μόνο εσένα θα έχω στο κρεβάτι μου.

    Το ότι η αδερφή της τυγχάνει να είναι ερωτευμένη μαζί μου είναι κάτι που κανείς από τους δυό μας δεν θα μπορούσε να ελέγξει. Μου γνωστοποιεί με αρκετά χαριτωμένο τρόπο τα συναισθήματα της αδερφής της χωρίς να με προσβάλει. Το ότι είναι αδερφή της είναι το πρόβλημα; Που ακριβώς είναι το πρόβλημα στο να κάνεις σχέση με τον πρώην φιλικού σου προσώπου;

    Όπως έχεις δηλώσει είσαι κτητική με τους εραστές σου. Εγώ πάλι το ελάχιστο δυνατόν, χωρίς βέβαια να τα καταφέρνω πάντα. Αυτό τα εξηγεί όλα, τουλάχιστον όσα σου φαίνονται ακατανόητα. Κι εξάλλου θα ήταν οξύμωρο να νοιώθω κτητικά για μια γυναίκα που είναι φίλη μου, δηλαδή για έναν άνθρωπο που αγαπάω γι αυτό που είναι κι όχι επειδή είναι μαζί μου.

    By Blogger Alitovios, at 12:32 AM  

  • Οκ οκ.
    Όταν ανέφερα το "διάγεις βίο άκρως ερωτικό" εννοούσα πρωτίστως συναισθηματικά και όχι σεξουαλικά,φυσικά και δεν είναι απαραίτητος ο έρωτας για να παίζει καλό σεξ αλλά εγώ εκλάμβανα ότι εκτός από καυλωμένος είσαι ερωτευμένος και ευτυχισμένος μέσα σε αυτή την σχέση.Εγώ να δεις σεξ που έχω με τον δονητή μου αλλά αν χαλάσει θα πάρω άλλο δεν θα κλαίω πάνω από το μνήμα.
    Ναι ρε συ Αλητόβιε δεν είναι δυνατόν να ποθείς κάποιον να είσαι ερωτευμένος και να μην σε νοιάξει αν σου πει τέρμα και να πεις απλώς ένα 'εύχομαι να είναι ευτυχισμένος από δω και πέρα" και να χαίρεσαι με την ευτυχία του.Αν μόνο τον/την αγαπάς ίσως και να το πεις...
    Αν πάλι πηδιέσαι καλά σίγουρα θα σου λείψει το καλό γαμήσι και το δάγκωμα στον λαιμό.(και όχι δεν μπερδεύω την πούτσα με την βούρτσα)
    Αγαπημένε μου όταν είσαι ερωτευμένος λιώνεις και πεθαίνεις και μετά ανασταίνεσαι γιατί αυτός είναι ο έρωτας και ζωή και θάνατος μαζί-κτητικός και κυρίαρχος,μέχρι και τις ανάσες του άλλου μετράς και διεκδικείς μια προς μια.
    Αν λοιπόν εσύ τώρα αισθάνεσαι απλώς ξαλαφρωμένος τότε κάτι δεν πήγαινε καλά και δεν ήθελες να το παραδεχτείς από εγωισμό ή περηφάνια.Είπες φυσικά πως δεν ερωτευτήκατε ποτέ,ναι αλλά την πόθησες.Αν όχι,για τι είδους σχέση μιλάμε?
    Το βασικό δεν είναι πως διαφωνώ με τις απόψεις σου ποτέ δεν θεώρησα πως είμαι αλάνθαστη με τους περισσότερος διαφωνώ και δεν είμαι παράδειγμα προς μίμηση μάλλον το αντίθετο.Το βασικό είναι ότι εσύ με μπέρδεψες διότι άλλα πράγματα εξέφραζες στα κείμενα σου τόσο καιρό.Άλλη εικόνα εξέλαβα.
    Την τοποθέτηση σου για την συναισθηματική αλλαγή(πολύ ευκολοχώνευτο από μέρους σου) δεν μπορώ να κατανοήσω.
    Συγνώμη.
    Δεν πάω να σε χειραγωγήσω ή να το παίξω συμβουλάτορας και κριτής αλλά μήπως το θέμα βρίσκεται αλλού? Στο πως εκλαμβάνεις και μεταφράζεις τα συναισθήματα τα δικά σου και των άλλων.Αν σε πιέζω και σε κάνω να αισθάνεσαι άβολα με αυτή την παρέμβαση σταματάω εδώ,αλλά να ξέρεις πως άνοιξα το θέμα γιατί σε είδα πολύ χαλαρό με τις εξελίξεις και αλώβητο-αυτό ήταν βασικά που με προκάλεσε και εκείνο "το γαμήσι στο μυαλό",άμα στο είχαν γ α μ ή σ ε ι στο παρελθόν μικρό μου θα καταλάβαινες τι εννοώ και θα άφηνες τα επιστημονικά και τα πολιτισμένα.

    μην δίνεις...μεγάλη σημασία μια σχεδόν 40αρα είμαι,όσο πάει θα χειροτερεύω μέχρι να καταλήξω γραφική,δεν βαριέσαι,άσε που μέχρι τώρα τα έπινα.
    ;-P

    Φιλιά.

    By Blogger vatraxokoritso, at 3:32 AM  

  • @vatraxokoritso
    Έχεις κάνει ποτέ σχέση με πολύ καλό σου φίλο;

    By Blogger Alitovios, at 11:26 AM  

  • Όχι έχεις να μου προτείνεις κάτι?
    :-P

    By Blogger vatraxokoritso, at 12:47 PM  

  • Θα σου πρότεινα να δοκιμάσεις και μετά να δούμε πως θα τα βλέπεις τα πράγματα.

    By Blogger Alitovios, at 3:16 PM  

  • Μάλιστα..
    Έχω ρεπό σήμερα,έφερα και την τούρτα εδώ δίπλα να την αποτελειώσω.
    (έχω και το άλλο το λάχανο να έχει σπάσει τα τηλέφωνα-αναπάντητος θα μείνει και εσύ θα την πληρώσεις..)

    1ον πόσους πολύ καλούς άνδρες φίλους θεωρείς πως διαθέτει μια γυναίκα για να τους κάψει σε μια σχέση δίχως έρωτα?

    2ον μια σχέση για ποιους λόγους την κάνεις? (εγώ ξέρω αλλά θέλω και την δική σου άποψη).

    3ον έχεις σκεφτεί πως αν κάνουμε σχέσεις με τους πολύ καλούς μας φίλους στο τέλος όλοι στην παρέα θα γνωριστούμε και από την καλή και από την ανάποδη?

    (-Μαρία μου ο Μάκης τελικά πηδάει καλυτέρα από τον Γιάννη ε?
    -Ντίνα μου το λες αυτό γιατί δεν έχεις κάνει ακόμη σχέση με τον Κώστα!
    -ε που θα πάει και με αυτόν θα κάνω..)

    Και για να μην συνεχίσω μια και δεν έχουν τελειωμό οι ενστάσεις μου που διατυπώνονται μέσω ερωτήσεων θα σου πω πως έχω πολύ καλούς άνδρες φίλους 4 στον αριθμό,με τους 3 κάποτε ήμασταν μαζί και σήμερα γίναμε φίλοι και τους αγαπώ και τους εκτιμώ,αν ήμασταν φίλοι από πριν δεν θα τους έκαιγα προς χάρην του σεξ ή μιας σχέσης που δεν θα ξεκινούσε από μεγάλο έρωτα.
    Αν είναι μαλακία να ξεκινάς μια σχέση χωρίς έρωτα είναι ακόμη χειρότερο να το κανείς ειδικά με έναν φίλο!
    Σχέσεις από μοναξιά είναι αυτές,.
    Δεν σου λέω να δεχθείς αυτά που λέω απλώς να τα σκεφτείς.
    Παρέα έκανες με την φίλη σου δεν είχατε σχέση,γι αυτό και δεν σε χαλάει που σήμερα άλλον αγκαλιάζει άλλον φιλάει και σε άλλον μπορεί να παίρνει κανένα θεϊκό τσιμπούκι.

    Αλήθεια δεν μου είπες στο έχουν γαμήσει τελικά?
    Το μυαλό εννοώ...

    ;-P


    (ποστ θα το κάνω όλο αυτό.
    μου επιτρέπεις?)

    By Blogger vatraxokoritso, at 3:43 PM  

  • Σχέσεις είτε ερωτικές είτε φιλικές κάνω γιατί μ’ αρέσει να μοιράζομαι την αλήθεια που έχω μέσα μου.

    Οι φίλοι σου σε ξέρουν ήδη από την ανάποδη. Και γι αυτή την ανάποδη είναι που σε αγαπάνε.

    Δεν είναι μαλακία να ξεκινάς μια σχέση χωρίς έρωτα. Η μαλακία είναι να λες πως είσαι ερωτευμένος ενώ δεν είσαι.

    Επειδή ως κοριτσάκι αγνοείς μια αντρική αλήθεια να σε ενημερώσω πως για ΟΛΟΥΣ τους άντρες υπάρχει τουλάχιστον μια γυναίκα που έχει γαμήσει το μυαλό μας και λέγεται μάνα. Κι έχουν υπάρξει αρκετές γυναίκες που μου έχουν πηδήξει το μυαλό. Γι αυτό και έχω μάθει να σας θαυμάζω τόσο πολύ.

    Κι όσο για το ποστ, δικά σου γραπτά είναι επομένως γιατί να μου πέφτει λόγος αν θα τα δημοσιεύσεις;

    By Blogger Alitovios, at 4:59 PM  

  • Δεν αγνοώ όσα λες μια χαρά τα γνωρίζω και το λάθος είναι πως νομίζετε οι άνδρες πως εμείς θα αντικαταστήσουμε αυτή την μάνα-δεν υπάρχει περίπτωση.

    Μπορεί να με ξέρουν από την καλή και την ανάποδη αλλά δεν ξέρουν πως μοιάζει η φάτσα μου όταν έχω οργασμό-πειράζει που δεν θέλω να ξέρουν?

    Οκ σταματώ εδώ μας χωρίζει άβυσσος.

    Σε φιλώ γλυκά και πάω να πιω καφέ με την κολλητή κουμπάρα και το ανιψό-κουμπαράκι μου.
    Αν κάτι είπα και σε πείραξε δεν είχα κακή πρόθεση σε συμπαθώ και μου αρέσεις (ίσως και γι αυτό με ιντριγκάρει να σε προκαλώ),λίγο πριν γράψεις ότι χώρισες σκεφτόμουν "κρίμα ρε πούστη μου τέτοιοι άνδρες να είναι πιασμένοι.."
    Ανήκω στην μεγάλη αγέλη των προβλέψιμων γυναικών και εγώ,αλλά δεν με πειράζει

    By Blogger vatraxokoritso, at 5:14 PM  

  • @vatraxokoritso
    Δεν χρειάζεται να μου χρυσώνεις το χάπι. Δεν με ενόχλησαν αυτά που λες μιας και εξακολουθώ να μην καταλαβαίνω ποιο είναι το πρόβλημα.

    By Blogger Alitovios, at 6:59 PM  

  • Σου χρυσώνω το χάπι?
    Καθόλου!
    Την αλήθεια σου έγραψα έτσι όπως ακριβώς το σκέφτηκα.
    Μάλλον πρέπει να πάω επειγόντως σε σχολή εκμαθήσεως φλερτ.

    By Blogger vatraxokoritso, at 9:53 PM  

  • Ο καθένας έχει τη δική του οπτική γωνία. Άλλοι είναι πιο μετρημένοι στις σχέσεις τους, άλλοι γουστάρουν να παθιάζονται με το παραμικρό. Ευτυχώς η γη μας χωράει όλους :-)
    Μικρέ δεν πειράζει που έμεινες μπουκάλα. Συμβαίνουν αυτά. Το βασικό είναι που χωρίσατε αγαπημένα κι όχι μαλλιοτραβηγμένα. Εύχομαι καλή συνέχεια!

    By Blogger Σοφία, at 10:32 PM  

  • @vatraxokoritso
    Φλερτ εδώ δεν γίνεται κι ούτε έχει και νόημα.

    @σοφία
    Κρατάω αυτό με τη Γη που μας χωράει όλους. Πολύ μ' άρεσε σαν ατάκα.

    By Blogger Alitovios, at 12:27 AM  

  • φλερτ έγραψα δεν έγραψα ερωτοτροπία..
    όσο για το νόημα τα μισά πράγματα στην ζωή χωρίς νόημα είναι-πετάω και καμιά σοφία υπό την επήρεια ακόμη των γενεθλίων.
    και άσε αυτό το σοβαρό ύφος,δεν ήθελα να στην σπάσω λέμε!
    την γνώμη μου εξέφρασα.

    (δεν γίνεται είπες? χαχαχαχα έλα στο αυτί να σου πω εγώ κουτσομπολιά να δεις τι πραγματικά γίνεται..μην είσαι τόσο γαμημένα αθώος,την τρέλα μου!)

    By Blogger vatraxokoritso, at 12:42 AM  

  • χμμμ...
    έχω χάσει επεισόδια ρε παιδιά μάλλον...
    αλητόβιε, join the club!!!
    σωστούς σας βρίσκω και τους δύο.
    στη δική μου περίπτωση, τη μία και μοναδική με φίλο, διαλύθηκε το σύμπαν, γιατί αποδείχτηκε ότι έπεφτε τρελό δούλεμα...
    anyway, θα συμφωνήσω στο ότι θέλω κάποιον να μου πηδήξει το μυαλό. το just sex είναι το πιο εύκολο. αλλού σε θέλω μεγάλε...
    άντε, πάμε γι' άλλα.
    να περνάς καλά!

    By Blogger Natalia, at 3:30 PM  

  • Άψογη στάση. Άψογη λογική... Μ' αρέσεις. Πολύ θα ήθελα να σε γνωρίσω, να διαβάσω όλη αυτή την αλήθεια που θέλεις να μοιραστείς...

    Μάλλον όμως είναι πολύ εγωϊστικό αυτό που σκέφτομαι. Γι' αυτό καλύτερα να σου εκφράσω το θαυμασμό μου και να αποχωρήσω!

    Εύχομαι να μείνεις πάντα ένας αλητόβιος και να το χαίρεσαι

    By Blogger χαμίνι, at 3:48 PM  

  • @natalia
    Δεν ξέρω σε ποια επεισόδια αναφέρεσαι.

    @χαμίνι
    Οι γνωριμίες μέσω Internet, φιλικές ή από τις άλλες, δεν είναι του γούστου μου γενικώς. Κατά τα λοιπά ευχαριστώ για το ενδιαφέρον.

    By Blogger Alitovios, at 4:21 PM  

Post a Comment

<< Home