Είμαι μικρός και μαθαίνω τον κόσμο

Thursday, April 19, 2007

Αντρικές ανασφάλειες

Είμαι σε ένα μπαρ με ένα φιλικό ζευγάρι. Τα λέμε ωραία και καλά και κάποια στιγμή πετυχαίνουν κάτι γνωστούς τους οπότε ανακατευόμαστε. Καταλήγω να μιλάω με έναν τύπο περίπου στην ηλικία μου με τον οποίο η κουβέντα κυλάει τζάμι. Κάποια στιγμή η παρέα κάνει να την κοπανήσει για αλλού. Οπότε κάνω τη νορμάλ ερώτηση. Δεν μου δίνεις το τηλέφωνο σου ρε αδερφέ να τα πούμε καμιά μέρα;

Με κοιτάζει και μου λέει σόρυ αλλά δεν είμαι γκέι. Και μένω μαλάκας. Στο αμέσως επόμενο στιγμιότυπο έχω βάλει τα γέλια και του λέω πλάκα μου κάνεις έτσι; Ψιλοενοχλείται. Σου έδωσα μου λέει την εικόνα πως ψάχνομαι; Δηλαδή ρε συ για να μιλήσεις με έναν άντρα πρέπει να είσαι ομοφυλόφιλος; Μιλάμε κι εδώ μου λέει, τι το θες το τηλέφωνο μου; Για να ξαναβρεθούμε. Άστο μου λέει, αν τύχει θα τύχει. Δεν δίνω το τηλέφωνο μου έτσι εύκολα. ΟΚ άστο του λέω.

Δηλαδή άντε και είμαι γκέι. Το να βγεις μαζί μου σημαίνει πως θα σε πηδήξω κιόλας; Εκτός κι αν το θες τόσο πολύ που φοβάσαι μην εκδηλωθείς. Δεν ήξερα πως υπάρχουν άντρες με τόσο μεγάλες ομοφοβικές ανασφάλειες.

Ρε τι ακούω ο άνθρωπος.

21 Comments:

  • xxaxxaxaa γαμάτος ο τύπος.

    πάντως και με γυναίκες γίνεται πολλές φορές το αντίθετο.

    γενικότερα πλέον μάλλον θεωρείται πιό φυσιολογικό να έχεις φίλους που θα μπορούσαν και να σε γ@μήσουν σε μια δύσκολη στιγμή. πρακτικά πράγματα...

    By Blogger Lina, at 12:52 PM  

  • Κάτι με είχες ρωτήσει γιατί ψαχνόμαστε με μια οθόνη...
    Αυτό που σου συνέβει κάτι λέει νομίζω.
    Περίπου το ίδιο μου συνέβηκε και μένα με κοπέλα. Καλά με άντρα δεν το συζητάμε. Εννοείται ότι θα σκεφτεί ότι η κίνηση μου έχει σεξουαλικό υπονοούμενο!

    Αν και πρέπει να το ομολογήσεις! Ολο και κάποια λάγνα ματιά του έριξες του παιδιού! ;-)

    By Blogger Debby, at 1:30 PM  

  • Έλα τώρα όλο και κάτι θα έκανες ξέρουμε δα τι αλήτης είσαι!!!
    Βρε μπας και του το ακούμπησες λιγάκι?
    Χαχαχαχαχα!!

    Ειλικρινά δεν μπορώ να καταλάβω τι τους βάζουν μέσα στην τροφή.
    Από την άλλη έχουν μπερδευτεί τα πράγματα τόσο πολύ που αν δεν είσαι και πολύ σίγουρος για τον εαυτό σου βγάζεις κόμπλεξ και γίνεσαι ακόμη πιο καχύποπτος.

    By Blogger vatraxokoritso, at 2:14 PM  

  • @lina
    Δηλαδή σε λίγο άμα λές πως είσαι πρακτικός άνθρωπος την έκανες.

    @debby
    Η αλήθεια είναι πως φόραγε ένα δερμάτινο της Dainese το οποίο πολύ μου άρεσε και του το είπα.

    @vatraxokoritso
    Δεν ξέρω τι φταίει και κάποιοι άνθρωποι είναι τόσο καχύποπτοι.

    By Blogger Alitovios, at 2:45 PM  

  • χαχαχα! το δερμάτινο στην έκανε την δουλειά και ο θαυμασμός σου για αυτό που δεν έκρυψες..
    Φαντάξου να του έλεγες ποσό ωραίο δασύτριχο στέρνο διαθέτει..

    By Blogger vatraxokoritso, at 3:18 PM  

  • Συμφωνώ μαζί σου Αλήτη!! Είναι απίστευτο πόσοι κομπλεξικοί υπάρχουν την σήμερον ημέρα.
    Πόσο απλά ήταν τα πράγματα όταν είμασταν μικρά.

    Τότε:
    "Αγοράκι με κάνεις παρέα?"
    "Ναι, φέρε τα αυτοκινητάκια σου"

    Τώρα:
    "Αγοράκι με κάνεις παρέα?"
    "Εγώ είμαι στρέιτ"
    "Εγώ πάλι λέω πως τον παίρνεις!!"

    By Blogger Nobody, at 3:26 PM  

  • χαχαχα...
    ο τύπος ήταν ο ορισμός του "φοβαδερφάντρα"...
    το θέμα είναι ότι συνήθως αυτοί που το παίζουν πολύ straight τον παίρνουν κι απλά φοβούνται να μην τους βγει το όνομα.
    ή μπορεί να του είπε ο μπαμπάς του όταν ήταν μικρός να μην πλησιάζει τους άλλους άντρες.
    τρέχα γύρευε τί έχει ο καθένας στο μυαλό του.
    μην πτοείσαι ρε αλητόβιε.
    πες ένα "όλα τα σφάζω, όλα τα μαχαιρώνω" κι άστον μαλάκα να σκέφτεται τί θέλει να πει ο ποιητής...
    χαχαχα

    By Blogger Natalia, at 3:35 PM  

  • Καλά, ΟΚ. Τι μαλάκας! Τόση ώρα που μιλούσατε δεν σε έκοψε; Πω ρε τι μαλάκες κυκλοφορούν! Εντωμεταξύ το' χεις και συ να συναντάς κουλά στη ζωή σου. Σε έχω κόψει. Υπομονή αλητάκο. Αυτά είναι:)

    By Blogger Kwlogria, at 4:22 PM  

  • Το μέρος φταίει. Σε gay bar θα σου διναν και το PIN αν το ζητούσες :))

    By Blogger ion, at 5:49 PM  

  • Ο δρόμος από την κοινωνικοποίηση μέσα από σχέση στην κοινωνικοποίηση χωρίς σχέση έχει πολλά αγγούρια, τα οποία εύχομαι να τα περάσεις όσο το δυνατόν πιο ανώδυνα.

    By Blogger kagelo, at 6:33 PM  

  • Χαχαχαχαχαχαχα
    ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ

    Ε μα κι εσύ τι το ήθελες το σχόλιο για το δερμάτινο? Πάω στοίχημα ότι αυτό είναι που έκανε τη ζημιά!

    By Blogger Σοφία, at 7:05 PM  

  • αχαχαχαχα ή που είχε καεί στο χυλό και φυσούσε και το γιαούρτι, ή που ήταν μεγάλος βλάκας!

    By Blogger YO!Reeka's, at 10:13 PM  

  • Βασικα χαιρομαι που το εγραψες αυτο γιατι δεν ηξερα πως να στο πω...

    Οταν πρωτοεγραfες στο μπλογκ μου το εξελαβα σαν πεσιμο και ενιωσα αβολα. Ελπιζω να προσεχεις απο εδω και περα τωρα που ξερεις οτι το κανεις αυτο, εστω και αθελα σου.





    :P

    By Anonymous Anonymous, at 2:38 AM  

  • Αλητόβιε έχει πέσει κατάρα?

    Ρε τι έπαθα σήμερα η γυναίκα!!!!
    Το φυσάω και δεν κρυώνει.
    Άμα κρυώσει μπορεί και να γράψω γι αυτό.
    Ένα έχω να σου πω υπάρχει και το ανάποδο της καχυποψίας,αυτό που πιστεύεις τον άλλον μέχρι αποδείξεως του εναντίου-αυτό έπαθα...

    By Blogger vatraxokoritso, at 3:31 AM  

  • Πόσο μαλάκας μπορεί να είναι ο τύπος...για να ξεστομίσει αυτή την παπαριά??

    By Blogger jul, at 9:21 AM  

  • @nobody
    Μάλλον δεν είχει αυτοκινητάκια να φέρει και γι αυτό έγινε όλη αυτή η φασαρία

    @natalia
    Κι εγώ το πιστεύω πως όσοι το παίζουν πολύ άντρες το κάνουν από ανασφάλεια

    @kwlogria
    Ότι γυρίζει μυρίζει

    @ion
    Λες ε;

    @kagelo
    Κι όταν έχω σχέσεις υπάρχουν βράδια που βγαίνω μόνος επομένως θα μπορούσε να συμβεί οποτεδήποτε κάτι αντίστοιχο

    @σοφία
    Αφού μ' άρεσε το ριμάδι

    @yo!reeka's
    Ή που ήταν κρυφοαδελφή και φοβόταν μην εκδηλωθεί

    @nick
    Μπας και φοράς AXE;

    @vatraxokoritso
    Αυτό το έχω πάθει πολλές φορές.

    @jul
    Την ίδια απορία έχω κι εγώ.

    By Blogger Alitovios, at 10:46 AM  

  • Χα χα χα!
    Άντε γεια που λένε!!
    Ανασφάλειες, κόμπλεξ, συμπλέγματα, απωθημένα!!!!!!!!!!!!

    By Blogger seaina, at 11:53 AM  

  • Ευτυχώς που σούκοψε και δεν τούδωσες το δικό σου τηλέφωνο!!!!!
    Για φαντάσου να σε έκανε μαύρο!!!!

    By Blogger ------, at 11:07 PM  

  • Όταν κάποτε
    άκουσα για ένα γνωστό μου
    ότι είναι "ομοφοβικός" (!!!),
    εντυπωσιάστηκα από τον όρο.

    Έψαξα να τον βρω σε λεξικό,
    κατέβασα όλους τους Μπαμπινιώτηδες,
    και τελικά
    κατάλαβα τι σημαίνει
    όταν ο γνωστός μου πιάστηκε στο κρεβάτι,
    από τη μάνα του,
    με ξάδερφό του μηχανόβιο.
    (το μηχανόβιος είναι άσχετο, αλλά έτσι το αναφέρω).

    Τελικά,
    αυτά που προσπαθούμε να κρύψουμε
    είναι αυτά που φοβόμαστε πιο πολύ.

    Αυτό φυσικά, δεν είναι ο κανόνας.
    0:)

    By Blogger Aggelos Spyrou, at 2:38 PM  

  • και είναι διπλό το κακό. δεν είναι μόνο που νόμισε ότι του την πέφτεις ντε και καλά, είναι και που όταν βεβαιώθηκε ότι δεν, πάλι αρνήθηκε να σου δώσω το τηλέφωνό του. Η καψυποψία πέφτει σύννεφο..

    By Anonymous Anonymous, at 10:56 PM  

  • To typaki den ta exei katholou kala me ton eayto tou kai to pouli tou...gi'ayto kai olh h fasaria. An eixe sxesh kai ta eixe kala me ton eayto tou tha sto edine kai tha teleiwne h ypothesh...alla apo m@l@kes allo tipota!

    By Blogger Μην ειστε αδιακριτοι..., at 8:53 PM  

Post a Comment

<< Home