Είμαι μικρός και μαθαίνω τον κόσμο

Saturday, September 29, 2007

My kind of woman

Παρασκευή βράδυ είμαι στο roof bar πολυτελούς ξενοδοχείου. Περιμένω ένα φίλο που έχει μια συνάντηση σε κάποια σουίτα να τελειώσει και να πάμε για μπύρες. Στα χλιδάτα ξενοδοχεία εκτός από ύπνο και ξεπέτες οι επιχειρηματίες κάνουν και επαγγελματικά ραντεβού. Η χλίδα βοηθάει στον εντυπωσιασμό του άλλου. Κι ο εντυπωσιασμός είναι βασική προϋπόθεση για να κλείνεις συμφωνίες. Ενισχύει το κόμπλεξ κατωτερότητας του απέναντι οπότε σου δίνει το πάνω χέρι. Δεν τα διδάσκουν αυτά στο MBA.

Αφού την αράζω επί της μοδάτης και τεράστιας μπάρας παίρνει ο δικός μου τηλέφωνο να με ενημερώσει πως θα αργήσει κάνα μισάωρο. Δεν πειράζει του λέω, έχε χάρη που είσαι καυλιάρης άντρας και σου έχω αδυναμία γιατί μου έχεις πάρει τα μυαλά. Ο μπάρμαν το άκουσε και γέλασε διακριτικά. ΟΚ λέω, ακριβό ξενοδοχείο άρα κι ο μπάρμαν είναι μάγκας και καλλιεργημένος. Όπως πρέπει να είναι δηλαδή ο σωστός μπάρμαν, όχι σαν κάτι νάρκισσους που υπάρχουν στα τρέντυ μπαρ. Μπύρες έχεις του λέω; Σιγά που δεν θα ‘χε. Πήρα μια bud. Πιάσε και καμιά γαρδούμπα του λέω να λιγδώσει το άντερο. Έβγαλε μια πιατάρα ξηρούς καρπούς όλων των ειδών. Αυτές είναι δουλειές.

Πίνω την πρώτη γουλιά από το μπουκάλι σαν μπουρτζόβλαχος που είμαι και μετά χαζεύω λίγο το περιβάλλον. Αντιλαμβάνομαι πως εκ των δεξιών μου είναι μια καρακουκλάρα μελαχρινή με μακρύ αστραφτερό μαλλί, ντυμένη στην τρίχα και πολύ γοητευτική. Ηλικία 30 με 33. Καθόταν έξι θέσεις παραδίπλα. Την κάρφωσα από την κορυφή μέχρι τα νύχια. Απίθανες γάμπες. Αλλά αυτό μου άρεσε πάνω της ήταν ο αέρας της. Και μετά αποφάσισα πως μάλλον δεν λέει να ασχοληθώ. Είτε θα είναι call girl, είτε θα περιμένει παρέα το οποίο θεώρησα και το πιο πιθανό, είτε τέλος θα περιμένει κάτι που δεν έχω.

Με την άκρη του ματιού μου κοζάρω δεξιά στο βάθος ένα τραπέζι τεσσάρων κουστουμαρισμένων που την κάρφωναν αγρίως. Φλώροι ολκής. Γιατί δεν ήταν πως την κάρφωναν, ήταν που κάθε τρεις και λίγο την κοίταζαν, έλεγαν κάτι και μετά γέλαγαν συνωμοτικά. Δεν άκουγα τι έλεγαν αλλά κατάλαβα πως τη σχολίαζαν. Όσα δεν φτάνει η αλεπού τα κάνει κρεμαστάρια.

Έχεις καμιά εφημερίδα ρωτάω τον μπάρμαν; Μου έβγαλε μια ντάνα να διαλέξω. Τσίμπησα μια στην τύχη και είπα να ενημερωθώ λίγο. Μετά από κάνα δίλεπτο παίρνω χαμπάρι τον πρώτο από την παρέα των κουστουμαρισμένων να πλησιάζει τη θεογκόμενα. Όπα λέω εδώ είμαστε. Κράτησα χαρακτήρα και δεν κοίταξα. Σε λιγότερο από ένα δίλεπτο είχε πάρει τον πούλο. Εκεί που έχω πέσει και διαβάζω ένα άρθρο για τη Μέση Ανατολή, να’ σου κι ο δεύτερος. Από την ίδια παρέα. Όχι δεν κάνω πλάκα. Αυτός κάθισε λίγο περισσότερο αλλά με το ίδιο αποτέλεσμα.

Γυρνάω και της λέω υπομονή άλλοι δύο έμειναν. Με κοιτάζει, χαμογελάει αλλά δεν λέει κάτι. Και ξαφνικά έρχεται και κάθεται στη διπλανή μου θέση. Σε πειράζει μου λέει να κάτσω εδώ; Κάτσε της λέω αρκεί να μη μου φας τα φιστίκια. Γέλασε. Δεν θέλω κουβέντα μου λέει, απλά με κουράζει όλο αυτό. Στο «όλο αυτό» έκανε μια αφηρημένη κίνηση με το χέρι. Έχει και η ομορφιά τις πίκρες της σκέφτηκα.

Δούλεψε το κόλπο. Δεν πλησίασε κανείς. Μάλλον γιατί ντρέπονταν. Φαίνεται ήταν τόσο εκπληκτικές οι ατάκες που της έλεγαν που φοβόντουσαν μήπως τις κλέψω. Δεν της μίλησα. Την κέρασα όμως ένα ποτό. Πάνω από όλα να έχουμε και χαρακτήρα. Την έπεσα στην εφημερίδα, τσίμπησα και μια δεύτερη μπύρα, έκανα και διαλογή στους ξηρούς καρπούς αφανίζοντας αποκλειστικά τα φιστίκια και αφού πέρασε κάνα εικοσάλεπτο αριβάρισε ο φίλος μου.

Την βλέπει ο δικός μου και μένει ελαφρώς κάγκελο. Φίλη σου με ρωτάει μπροστά της; Μπα του λέω είναι πολύ καυλιάρα για να αντέχω να την έχω μόνο φίλη. Γύρισε και μου έσκασε ένα κολασμένο χαμόγελο. Στο βλέμμα της είδα όλη την καμασούτρα σε κλασικά εικονογραφημένα. Κι εκεί μου είπε το αμίμητο. Γιατί οι άντρες πλέον δεν μιλάτε έτσι; Έλα μου ντε.


Τη χαιρέτισα και την έκανα με ελαφρά πηδηματάκια. Όταν μεγαλώσω μια τέτοια γυναίκα θέλω να παντρευτώ.

14 Comments:

  • Να δεις που θα ήταν κατάσκοπος και θα είχε συνάντηση σε κάποια από της σουίτες για να παραδώσει κλεμμένα κυβερνητικά έγγραφα...

    By Blogger vatraxokoritso, at 9:26 PM  

  • Γυναίκα που θέλει να της μιλάει έτσι ο άντρας,είναι ή νυμφομανής ή "μεταλλαγμένη"!
    Άντε, και καλά στέφανα! :))

    By Blogger η ψυχη μου το ξερει, at 10:20 AM  

  • Μηπως τα φυστικια που έτρωγες ήταν του Γκούφη? Κάτι μου θυμίζει αυτή η μπάρα!!!!

    By Blogger jul, at 10:20 AM  

  • @vatraxokoritso
    Μπα ο γκόμενος του Καραμανλή μετά την αλλαγή φύλου ήταν.

    @η ψυχή μου το ξέρει
    Όταν μεγαλώσεις και γίνεις γυναίκα θα μάθεις να εκτιμάς το να σε χαρακτηρίσει ένας άντρας καυλιάρα.

    @jul
    Δεν κατάλαβα.

    By Blogger Alitovios, at 12:22 PM  

  • με την ευχή μου βρε και μην ξεχάσεις να με καλέσεις στο γάμο!!!
    1ον: συμφωνώ με την μανταμίτσα, δεδομένου του ότι ακούς τις πιο απίθανες μαλακίες απλά και μόνο επειδή ο άλλος θέλει να γαμήσει.
    2ον: μου θύμισες κάποιες παλιές (κυριλέ) εποχές που περίμενα τον πρώην μου στο μπαρ και παρέλαυνε όλο το μαγαζί για καμάκι κι έπαιρνε τον πούλο.
    3ον: το "καυλιάρα" σαν χαρακτηρισμός μπορεί να είναι και κοπλιμέντο. κι όμως!!!
    4ον: στη θέση της κοπέλας θα είχα πέσει να κοπανιέμαι από τα γέλια. εφευρετική ατάκα. τα συγχαρητήριά μου!

    By Blogger Natalia, at 12:55 PM  

  • Οι ατάκες γαμάτες, ειδικά η τελευταία, αλλά το κέρασμα ήταν ξέμπαρκο.. εκείνη έπρεπε να σε κεράσει που έπαιξες το σωματοφύλακα :P Δεν πειράζει, την επόμενη φορά ;-)

    By Blogger Dust in the wind, at 7:54 PM  

  • Καλό σου μήνα,αλητόβιε!:)

    By Blogger η ψυχη μου το ξερει, at 12:29 PM  

  • Προβλήματα που έχουν οι όμορφες γυναίκες... :P

    Καλο μήνα!!

    By Blogger Klearchos, at 12:45 PM  

  • Καλό μήνα ladies and gentlemen.

    By Blogger Alitovios, at 12:29 AM  

  • This comment has been removed by the author.

    By Blogger Σοφία, at 9:31 PM  

  • @ Klearchos: Αχ ναι, είναι μεγάλη ταλαιπωρία να είσαι θεογκόμενα την σήμερον ημέρα. Εγώ προσωπικά υποφέρωωωω :-p

    @ Alitovios: Τα λατρεύω τα κείμενά σου. Kαλό μήνα!

    By Blogger Σοφία, at 9:32 PM  

  • Εσύ υποφέρεις γιατί ζεις σε μια χώρα όπου οι άντρες είναι Άγγλοι.

    Όσο για τη λατρεία είναι αμοιβαία.

    By Blogger Alitovios, at 5:40 AM  

  • Αντιθέτως αγαπητέ μου, μπορώ να σε διαβεβαιώσω ότι δεν υποφέρω καθόλου ;-)

    By Blogger Σοφία, at 9:56 AM  

  • Oraio keimeno mikre. Exeis plaka. Otan megaloseis oi ginekes tha trexoun apo pisw su.Eisai den eisai oraios. Dioti opos leei kai to rito "Oi ginekes erotevontai me ta aftia kai oi antres me ta matia"

    By Blogger ΞΕΝΗ, at 1:15 PM  

Post a Comment

<< Home