Είμαι μικρός και μαθαίνω τον κόσμο

Tuesday, June 10, 2008

Γυναίκες

Οι γυναίκες...

... κάνουν piercing
... κάνουν τατουάζ σε διάφορα σημεία του σώματος
... γεννάνε είτε κανονικά είτε με καισαρική
... κάνουν λιποαναρρόφηση
... τρυπάνε τις κοιλιές τους και βάζουν σιδερικά
... βάζουν δαχτυλίδια στο στομάχι για να αδυνατίσουν
... βάζουν σιλικόνη στα βυζιά
... κάνουν lifting
... κάνουν αποτρίχωση
... βγάζουν τα φρύδια τους
... τρυπάνε τα αυτιά τους

και κατά τα άλλα άμα τους πεις να τις πηδήξεις από τον κώλο σου λένε πονάει...

5 Comments:

  • Φιλε μου ετσι ειναι αυτα!!!!

    By Blogger ΠΡΕΖΑ TV, at 11:11 PM  

  • χιουμορακι υποθετω ε;;
    γιατι ο ενας πονος δεν εχει σχεση με ολους αυτους που γραφεις.

    Αν και η αποψη μου σε αυτο που αναφερεις ειναι η εξης:Δεν θελει κοπο...θελει τροπο!!!!!!!!!

    By Blogger Xenia, at 10:11 AM  

  • καλέ μου, σε πληροφορώ κατά βάσιν (όπως πρέπει να ξέρεις ήδη άλλωστε) ότι δεν πονάς το ίδιο σε όλα τα μέρη του σώματος. Επειδή από τατουάζ, piercing και αποτριχώσεις έχω κάμποση εμπειρία, ο πόνος είναι απειροελάχιστος εώς μηδαμινός, εξαρτάται και από το βαθμό ευαισθησίας της κάθε γυναίκας. επιπλέον, στο εσωτερικό του πρωκτού υπάρχουν πάρα πολλές νευρικές απολήξεις οι οποίες συντελούν στην πιο έντονη αίσθηση του πόνου, κυρίως κατά την είσοδο και στα μεγάλα βάθη ;))) κι όπως και να το κάνεις, θέλει κάμποσο κόπο και χρόνο για ν' αρχίσει ν'ανοίγει ο σφικτήρας και να δέχεται πιο άνετα διεισδύσεις. νομίζω ότι ήμουν κατατοπιστική :-))))

    By Blogger Natalia, at 11:04 PM  

  • Ανεκδοτάκι είναι, χαλαρώστε

    @γαταλούδα
    Άμα μου το ζωγραφίσεις κιόλας ακόμα καλύτερα :p

    By Blogger Alitovios, at 10:02 AM  

  • Εγώ συμφωνώ με την πατατούλα! Τρόπο θέλει. Και σωστά λιπαντικά. Και λίγο χρόνο, για να χαλαρώσουν οι αντιστάσεις!

    By Blogger Heliotypon, at 7:39 AM  

Post a Comment

<< Home